Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært dårlig dekning. Stadige tilbakemeldinger på at de i andre enden ikke hører hva som blir sagt pga digital støy. Dårlig kundeservice generelt. Lang ventetid på kundeservice.
Er ikke fornøyd med dekningen. Bor i Oslo, men dekningen holder ikke mål. Må forflytte meg i leiligheten når jeg prater i mobilen og det er ikke greit i 2019.
Kundeservicen blandt butikk ansatte og callingsentrene er jo en total fiasko.. de har forskjellige beskjeder og meninger. å skylder bare på hverandre for å slippe å svare for seg.. fikk abonnement i februar i år.. klikk og hent. men det tok tre dager å få iorden alt. Å jeg måtte ringe kundeservice og møte i butikken tre dager på rad før alt var iorden. Jeg har måtte betale to regninger som egentlig skulle vært en, som de sier vil bli jevnet ut på neste... Å jeg fikk høre at man skulle få med apple tv 4 med på kjøpet for en krone hvis man kjøpte abonnementet X som er det dyreste... før det var det karbon høyttalerene. Jeg fikk ikke noen av delene, da avtalene tydeligvis var i noen butikker og ikke andre.. for de sier forskjellige ting fra butikk til butikk og til kundeservicen.... fikk ikke en skjermbeskytter til min nye Iphone XS 256 gb en gang, etter alt det styret som gjorde at jeg flere ganger vurderte å ta ett annet selskap, som ice eller telenor! Har brukt telia/netcom så lenge jeg kan huske... men syns kundeservicen er elendigere enn noen gang. Folk som jobber i butikkene vet ikke hva de snakker om! hallo?? kanskje litt kursing og info hadde vært greit.. ett lite kundeservice kurs, der man lærer å behandle kunder med respekt istedet for å stå der å være småfrekk og lite interessert i å få en fornøyd kunde gående derfra.. vet ikke, Det er jo ett bra selskap også, selvfølgelig... ellers hadde man vel ikke hatt de i år etter år! Men vurderer fortsatt å bytte... Hilsen Usikker
Generelt treg service som ikke kommer tilbake som avtalt. Sykt dyrt.
Telia.no som jeg har i dag er ok, men mine erfaringer fra Hytte med dårlig mobildekning og fasttelefon fra Telia, er en skrekkopplevelse. Lover mye, holder ikke noe. Stor organisasjon. Ingen kan, ingen vet, ingen tar ansvar. De eier Telia.no. Jeg bytter til noe annet i Norge. Aldri mer Telia 😩😩😩
Ble overført automatisk fra Telio til Telia. Uten valgmuligheter. Dobbelt så dyrt og mye dårligere mobilabonnement. Må alltid betale mer enn i kontrakten. Kundeservice kun per telefon, lange køer å komme gjennom. Anbefaler til ingen!
Få eller ingen nededager! Ingen ned-/opplastningsproblemer. Rett og slett bortskjemt. Eneste imot er prisen. Det ER dyrt!
Alltid hatt og kommer alltid til å ha Telia! knallgod service når jeg trenger og gode tilbud i bytte mot 1 år binding. Anbefaler på det sterkeste!
Ingen dekning, hverken 2g, 3g eller 4g på hytta. Frarådes for folk som trenger telefonen også på reiser og ferier.
Jeg har vært trofast kunde i 10 år. Men når jeg skulle kjøpe Samsung s10 fikk jeg beskjed om at jeg trengte ikke kjøpe mobilen før en vis dato jeg skulle få med Samsung sine headsette gratis til en viss dato. Etter den datoen fikk jeg beskjed av Samsung at kampanjen var over å dem beklager at jeg ikke rakk dette men du må ta dette med din opperatør. Selv om jeg har skriftelig hva Telia lovet så kunne dem bare beklage dem har missfortått hva dem sa. Så jeg fikk ikke headsettet verdi av 2000 kr fordi Telia juger til sine kunder. Takk for meg betaler litt ekstra til Telenor.
Greit fornøyd. Verken dårligere eller bedre enn tidligere operatører. Priser kan alltids bli bedre for yngre. Bra med forsikring for 149kr/mnd.
Hun som jobber i Telia ba meg å bytte til kontantkort og sa at jeg skal få tilbake det beløpet som jeg ikke bruker i den måneden, men Telia nekte å betale tilbake mine penger. Dette er rent tyveri. Unngå Telia for alt del.
Ikke fornøyd med signal, og når man sjekker kundeservice om noen tilbud eller rabatter, eller at man vurderer å bytte, da får man beskjed om å bytte...
God dekning, ok pris, enkelt og rimelig med ekstra datapakke, kjapp kundeservice, ekstra fordeler som trofast kunde.
Alltid blid hyggelig betjening. Får bestandig god hjelp.
Meget dårlig dekning overalt jeg går, kun stabilt i hjemmet!!