Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever ofte dårlig kundeservice... Kvaliteten er ikke den beste når jeg skal prøve å ringe noen, sliter med at jeg er nødt til å bruke Messenger samtaler, istedenfor å kunne ringe vanlig pga. skurring... Fant et annet abonnement som har rimeligere pris for samme pakke.
Har vært fornøyd Teliakunde i 4-5år. God kundeservice, god dekning og billig mobilabonnement. Derfor er det trist at dere nå velger å støtte kriminelle i deres siste reklame. Veldig skuffet.
Dårlig dekning, faller ut hele tiden😟. Har mobilnettverk her på hytta. Hjemme har vi en annen leverandør og der er det helt topp. 😀
Bruker mye data, da er x ok, er man en del på nett er dette ok.
Dyrt og dårlig. Få frekvenser gjør opplevelsen dårlig i tettsteder og få basestasjoner gjør opplevelsen dårlig i grisgrendte strøk. Har ikke eSim for telefoner. Telia appen fungerer dårlig og nettsidene er enda værre.
Helt ok abonnement med ok dekning. Men litt for dyrt mtp hvor mange andre aktører som finnes med bedre tilbud.
Meget fornøyd med abonnementet, rask data og god dekning.
Fantastisk service og flott oppfølging av alle type spørsmål og problemer man får får med telefonen. Super fornøyd med service og flott oppfølging. Anbefaler Telia til alle
Har hatt bruk for å kontakte kundeservice av to ulike årsaker den siste tiden og har fått den hjelpen jeg hadde behov for raskt og enkelt.
Kjøpte ny fansi tlf hos Telia ikke noe problem, de anbefalte tvilling kort, samme nummer på nye og gamle telefon, men virket det?. NEI, de byttet sim-kort 3 ganger i løpet av en uke men det hjalp ikke. Jeg ville da avslutte dette kontantkort abonnement men det gikk ikke, de hadde endret den til enn abonnement med 12 måneders bindingstid. OK da vil jeg heve kjøpet, men NEI den er kjøpt over disk så det kan ikke heves sa de i Telia-butikken på Bryne, det er jo direkte svindel, så jeg har byttet til en annen tjenesteleverandør av telefoni.
Altfor dyrt med abonnent og nedbetaling på telefon. Har nå byttet abonnement
Ble overflyttet da mitt mobilabonnement driftet av ett annet selskap solgte, til Telia.. pris gikk drastisk opp, dårligere abonnement og ble erstattet automatisk da de solgte til Telia... kundeservice er både og, tekniske har ikke fulgt opp, når det var vansker, og vansker med e-betaling og faktura... med henvendelse får en som svar, du står fritt til å skifte selskap hvis en klager... men det har vært noen lyspunkt... med å få tillegg med gigabyte for vansker som en etterpå mistet sitt abonnement på og ble jukset da det ikke opplyste at det ble forandret og da mistet de 50,- kr i rabatt som en skulle få det første året for en ble overflyttet pr. mnd i tillegg kan en oppleve å ikke få kvittering på kjøpt tilleggspakke på data mengde og dermed kjøper flere i den tro at den ikke er levert. 😊 jo Telia lever opp til forventningene...not 🤢
Fikk topp servise og hjelp i dag for å aktivisere ny ruter. Eg brukte laaang tid for å få til dette. Men dama i andre enden var tålmodigheten sjøl:) og forklarte og veiledet slik at mob, iPad og datamaskin blei kobla til:)
Jeg ble med på lasset da Chess ble Telia. Var veldig førnøyd med Chess, veldig misfornøyd med Telia. Det har kun vært tull.
Er fornøyd med telia, har ikke hatt noen problemer med verken dekning, eller kundeservice hos de.
Jeg har aldri hatt så dårlig dekning som med Telia. Selv steder der man bør kunne ha 4G har jeg ofte dårlig dekning.