Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har dessverre mobilt bredbånd fra TELIA der GB renner ut selv om jeg ikke har noe utstyr koblet opp mot WiFi, fyller stadig opp med mer GB uten at det hjelper. Har lastet ned HUAWEI HiLink for å monitorere eventuelt utstyr som kan være koblet opp, men her vises ingen utstyr som trekker nett. Har involvert kyndige i databransjen som sier at feilen IKKE er hos meg, men TELIA mener det motsatte. Nå har jeg koblet fra alt utstyr hjemme som trekker nett, HUAWEI HiLink bekrefter også dette, LIKEVEL HAR DET FORSVUNNET NESTEN 6GB PÅ 24 TIMER! Kan ikke få uttrykt hvor lei jeg er dette marerittet. Operatører er hyggelig og høflig med liten ventetid, men problemet blir ikke løst og TELIA er konsekvent på at det er KUNDENS FEIL!
Beste kundeservicen jeg har vært borti selv etter 5 år som kunde.
Skulle prøve Telia CLICK. Avtalte 14/12/2018. Fikk feilsendt faktura andre uke i januar med betaling fra 20/12/2018. 9/1/2019 ringte ei dame og spurte om jeg var fornøyd. Siden jeg enda ikke hadde fått SIM, måtte jeg benekte dette. Fikk da SIM 15/01, den virket ikke, var antakelig ikke aktivert enda det var nytt nummer. Sendte epost til brukerstøtta som skulle svare innen 4 timer. Har enda ikke fått svar i dag den 24/1, har purret og sagt opp. Det går ikke an å bruke slike firma. Har ikke funnet noe bra.
Fikk ikke hjelp ved skade av mobil. Ønsker å si opp forsikring. Ingen respons.
Etter de byttet til Telia opplever jeg dårligere kundeservice
Umulig å ringe for å få hjelp. Tar en evighet for å få kontakt og ikke kan man bli ringt tilbake som hos andre.
Opprinnelig chess kunde som ble overført til Telia. Har vært sikker betaler og hatt to abonnement. Var kritisk til overføringen da jeg har lest mye negativt omtale. Og efaringen beviser nettopp dette. Har hatt forsikring sak hvor reperasjonen var dårlig utført. Tlf har støv inne i glasser etter åpnet tlf. Jeg byttet over til et annet selskapet og forsikret meg at alt var betalt før. Fikk ja over tlf og nå 3 mnd senere krever de mer betaling for en faktura. Før kunden rekker å bli gjort oppmerksom blir den sendt videre til betalings oppfordring uten purring og varsel. Og hevder at det er postens feil så risikoen ligger hos kunden. Mao betyr dette at selskapet gjennom sergel kan sende betalings oppfordring med renter og salte uten å varsle kunden. En fiktig måte å melke kunder for penger...? Dette er både uetisk og ansvarsfraskrivelse fra både sergel og Telia. Anbefaler alle å styre unna
Jeg opplever Telia mobil som de hyggeligste kundebehandlerne jeg har vært borti, jeg jobber selv i et eget Kundesenter. Appen deres fungerer kjempe flott slik jeg har full oversikt over mitt forbruk og forventet faktura. Dekningen er topp, selv i utlandet og 4G laster inn alt raskt. De har alltid hjelpt meg og jeg vet Telia strekker seg litt ekstra for en bedre kundeservice og får kunder til å føle seg satt pris på. Knall bra selskap!
Overgangen gikk ikke smooth, og da jeg bestilte ny telefon og SIM rett før skiftet fra Chess til Telia fikk jeg problemer. Kundeservicen er ikke like bra, og i stedet for å få SMS om at en regning kommer til å forfalle får jeg nå beskjed når den har forfalt - noe som medfører at jeg har fått flere purregebyrer. Har spurt om man kan betale regningene med Vipps og fått ja til det fra kunderservice, men det stemmer ikke. Har mistet bonuspoengene jeg hadde hos Chess. Vurderer å bytte.
Jeg klager fortsatt om denne forbryterkonsern. Telia strider og lyver fortsatt. Man kan opplever 70 MB dataforbruk ved besøk av en innlogging side. Delves blir dataforbruk beregnet uten at man har koblet nettverk. Jeg hadde ingen dekning på Osterøy/Bergen men dataforbruk i steden. Det er allt i orden svarte nei lyvverte en ansatt. Telia er korrupt og kriminelt- Forsikt med din penger!!
Jeg har inntrykk av at Telia kan sine ting. Selskapet virker ryddig. Så er det hyggelige folk å forholde seg til.
Svært hyggelig kundeservise, men opplevde jeg ikke mottok passord, som jeg ble fortalt skulle sendes med en gang på enten epost eller mobil. 3 dager siden, og nå må jeg kontakte de igjen for å få åpnet min side...
Ble "tvangsflyttet" etter at Chess ble integrert i Telia og merker at både kundeservice, brukervennlighet på Min Side og prispolitikken ble en nedtur. Til tross for det, er kundeservice bedre enn mange andre leverandører jeg har brukt. Derfor får de 3 stjerner. Men de er ikke helt oppe på Chess nivå. Dekningen til Telia er heller ikke topp utenfor tettbygde strøk, faktisk heller ikke innenfor i enkelte områder.
Hadde Chess som ble kjøpt av TELIA. Telia har litt for dårlig dekning i frilluftsområder, f.eks Nordmarka.
Jeg var fastkunde hos Telia. De belastet min bankkonto for en tjeneste jeg ikke hadde bestilt. Da jeg gjorde dem oppmerksom på dette nektet dem å betale tilbake summen. Jeg har ikke fått produktet fra Telia og det finnes ingen tegn til bestilling av dette i min Telia konto. Telia mener det er bankens ansvar å dekke tapet. Arrogant og uhjelpsom - vil ikke anbefale Telia.
Har bra erfaring med Telia. Ønsker et rimeligere abonnement nå.