Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De gangene jeg har måttet at kontakt med Telia fikser de alt med en gang. Ryddig, lett, god kundeservice og funker bra. Ble heftig dyrt i USA og i Canada funket det dårlig. Så skal jeg tilbake til USA/Canada kommer jeg til å skifte abonnement.
Har hatt 2 skader på min mobiltelefon, levert inn lørdags kveld og får den tilbake onsdag. samt god service på butikkene og fikk lånetelefon. Alltid vært fornøyd med Telia. Gode priser og tatt vare på kundene sine etter mange år.
Ble tvunget over fra Chess til Telia, utrolig leit. Chess hadde i snitt under ett minutt ventetid på telefon og meget vennlig kundeservice. I motsetning til Telia, absurd lang ventetid og uhøflig kundeservice når man først får svar.. Både familie og venner som har vært bort i selskapet har svært lite positivt å si om Telia, og med god grunn. Skuffende.
Betalte rundt 30 000 kr for en iPhone 7, da jeg regnet hvor mye Telia tok hver eneste mnd. I tillegg gjorde kundeservice masse feil gjentatte ganger med å registrere riktig adresse både når deg gjelder e-post og hjemadressen, så mottok ikke fakturaer og deretter ble dette sendt til inkasso. Sa opp abonnementet, men likevel fikk jeg faktura ved «feiltakelse» og dette skulle bli slettet. Ble oppringt av Sergel, da de hadde sendt inn inkassokrav. Tok kontakt, men eneste de kunne si var «forrige kundebehandler gjorde feil». Telia var et dårlig valg.
Ofte dårlig nettdekning, selv på Wii-fi. Ellers en god og enkel app.
Hastighet er sterkt varierende sel i sentrale strøk Det er derfor ikke kvalitet som holder til Telias prisnivå Systemet på selskapets nettsider er upåklagelig. Forenklet fakturaoversikt som sammenfatter de vesentlige opplysningene på en side: - Fakturabeløp - mva - Fakturabeløp m mva:
De solgte meg en forsikring ved kjøp av mobil i en Teliabutikk som senere viste seg å være registrert på en annen telefon enn den jeg hadde kjøpt. Dette ga de meg først skylden for? For så å ikke kunne rette feilen i sine egne systemer. Til slutt innrømmet de at forsikringen var svært dårlig, anbefalte meg å avslutte den og å heller snakke med mitt vanlige forsikringsselskap om innboforsikringen min dekket skade på mobilen! Da skal det også nevnes at jeg hadde betalt for forsikringen i 1,5 år. Disse pengene ble ikke refundert! Jeg opplevde hele veien ekstremt dårlig kundebehandling fra personalet i butikken på Ski storsenter, med sitater som "selskapet (Telia) er ubrukelig, du kommer ingen vei med å klage".
God pris, appen kunne vært bedre, god kundeservice og god dekning.
Kom inn i Telia via Chess og har fått veldig god hjelp på kundeservice 👌
Minimum 1 GB data som jeg ikke benytter brøkdelen av, men må betale dyrt for. Har en del innkommende samtaler men svært få utgående. Noe SMS men bare periodevis.
Selv om de er dyrere enn de aller billigste operatørene, er det ofte verdt det fordi kundeforholdet er problemfritt og dekningen, etter min bruk, er god.
Jeg var kunde hos Telia i 2 år fordi de hadde en bra student abonnement. Mitt problem ble når de i siste halvåret begynte å overfakturere meg for ting som var usant: at jeg hadde sendt antall for mange sms når jeg var i utlandet og belastet meg ekstra 30-50 kr for innholdstjenester som jeg har aldri brukt (dobbeltsjekket innstillingene og!). Veldig leit fordi de hadde bra kundeservice, bra nett og appen var lett og oversiktlig, men de overfakturerte meg altfor mange ganger og måtte tilslutt bytte abonnement. Kanskje for noen andre, men ikke for meg dessverre.
Begredelig dekning. Sikkert bra i storbyen, men beveger du deg noe ut i bygdenorge er det bare å holde seg LANGT vekk!!
Godt selskap med god service, vært inn og ut av Telia, tidligere selskap ble kjøpt opp av Telia. Har fortsatt markedets råeste pris og abonnement uten at Telia endret det fra forrige selskap. Fortsetter som kunde så lenge pris og abonnement fortsetter :) Alltid fått hjelp og lett å grei oversikt i forhold til nettside og egen profil. Aldri opplevd med Telia skjulte kostnader som jeg opplevde hos telenor.
Forutsigbart, rabattert, relativt rimelig, aldri noe surr med faktura.
Kundsenteret løser det meste, samt flotte Telia butikker over hele landet.