Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telia har en bra kundeservice. Og her slutter alt. De verdsetter ikke trofaste kunder. De får betalt for det minste. Og heller slår ikke til med et godt tilbud for å beholde sine trofaste kunder (har vært kunde i 23 år). Dekningen varier også mye om du er innendørs eller utendørs, til tross at jeg bor i Oslo. Hvor du har full dekning er hastigheten super.
Har en mobil som ikke er koblet mot nett så trenger ikke data inkl i pris. Bruker ikke mye taletid eller sms.
Dekning er meget stabil å super kundeservice. Meget fornøyd, har prøvd flere. Men faller alltid tilbake til Telia. 10/10
Ble tvunget over fra Telenor til Telia (bedriftsabonement) for ca 6 uker siden. Dekning varierer fra ok til ingen dekning på samme plass fra dag til dag. Sms kan ta fryktelig lang tid på å nå frem. Opp mot 1 døgn har jeg opplevd. 1-6 timer er ikke uvanlig.
God kundeservice. Bra pris og data rollover fungerer fint. Noe dårlig dekning til tider.
Før jeg begynner ville jeg bare si at jeg hadde Chess sitt 4GB abonnement, men Chess har blitt Telia og jeg vet ikke hva Telia sitt 4GB abonnement heter så dete er vel litt anmeldelse av Chess tipper jeg. Jeg forventet et greit abonnement med greie vilkår, grei dekning og høye priser hvis jeg gikk over kvote. Det jeg fikk var faktisk gode vilkår og gode vilkår hvis jeg gikk over kvoten. For kun 199? fikk jeg 5GB i 30 dager. Dekningen var relativt bra men det kunne vært bedre inne som som Telenor. Veldig bra erfaringer med Telia/Chess så lang. 5/5!
Bra dekning og god hastighet på nettet. Har en pakke på 40 gb til 799/m.
Rask hjelp når problemer oppstår. Pris. Har gode erfaringer, ryddig og greit.
Har vært kunde hos telia i mange år. Ringer meg opp og sier de har bedre tilbud til meg. De sier vi gir deg 15% rabatt. Det er vell ikke "bedre når jeg har 25% fra tidligere???
Bonus frå Chess i årevis forsvann og dei har lenge hatt abonnement som var betre enn det eg har no. Når eg no vart obs på det, må eg velge å binde meg for eit år dersom eg skal få bedre og uptodate avtale. Burde langskjems. Eg byttar selskap
Jeg hadde chess 5gb og klarte meg fint med det! Etter det blei Telia, økte dataforbruket sinnsykt! Har denne mnd måtte kjøpe 2 extra GB til 99,- pr GB... Altså nå passert 7gb! Når jeg ringer å klager så får jeg bare høre at det er umulig pga chess hadde samme nettverk som Telia osv osv.. Så trodde først det var meg som var totalt blokkert, men etter et kjapt søk på nettet så viste det seg at det faktisk er mange med samme erfaring etter overgangen til Telia! De spurte meg om jeg hadde byttet tlf i det siste men jeg har hatt samme tlf i 3 år og et 5 GB abonnement lenger.. Alt i alt, sinnsykt dårlig kundeservice, skyhøyt dataforbruk og dumme unnskyldninger.. Alltid vært de små mobilselskapene som har vært bra! Synd de store stygge skal ta over alt.. Anbefaler ikke å velge Telia! Skal helst ha med noe som er bra.. Tja logoen dems er jo fin.
Har Telia på privat telefon og Telenor på jobb telefon. Ser ofte at Telia dekninga er nede på 1-2 av 4 samt "E" dekning medan telenor dekninga er fortsatt på 3-4 av 4 og har 4G dekning.
Tidvis dårlig dekning, ellers fungerer det helt greit.
God dekning og fart. God oversikt på forbruk over nett og app. Pris står til hva du får og resten av markedet.
Faller ofte ut av 4G-nettet og har ofte utfordringer med nedlasting når jeg velger WiFi/4G-modus med foretrukket WiFi. Da stopper alt. Har ikke opplevd å måtte aktivt veksle mellom 4G og WiFi med andre telefoner/abonnementer (Telia, Xperia XZ1). I tillegg blir jeg belastet med data for bruk med Spotify, til tross for at dette ikke skal telle. Samboer og jeg vil bytte straks bindingstiden er over (om én uke).
Eg brukte Chess fordi det var billeg. Etter at Chess vart kjøpt opp av Telia, slutta dei gradvis å vera eit lågprisselskap. I dag går det ikkje an å kjøpa billege telefonabonnement av Telia, så no kjem eg til å byta. Har elles vore godt nøgd med både Chess og Telia. Kundeservice og alt teknisk fungerer heilt topp. Og då eg hadde ei vanskeleg reklamasjonssak med moobi, rydda Telia opp og dekka skaden på telefonen min.