Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Virker umulig å få kundeservice til å gå med på at deres avtalebetingelser kan være til å misforstå og totalt uinteressert i å finne en løsning på det som fra min side "beviselig" var en feil fra Telias side. Dårlig dekning mange steder utenfor tettbebyggelse og uten på mange steder hvor det er spredt bebyggelse. Høye priser på databruk for voksne. Det positive som nevnes er at abonnementet har virket til enhver tid, og at fakturaene kommer...
Som bosatt i distriktet er jeg avhengig av god dekning. Det har jeg i dag hos Telia. Jeg ønsker at Telia kommer etter de andre selskapene når det gjelder datamengde i forhold til pris. Eller er jeg meget fornøyd med appen, som gir meg full oversikt over databruken, forfall, faktura etc. Alt i alt, ganske fornøyd.
Farter både på land, i bil og sjø, da til hytte ut i Helgelands øyrike. Opplever veldig god dekning.
Fungerer helt greit. Jeg har ikke hatt noen opplevelser - verken positive eller negative - som gjør at jeg kan si mer enn det.
Meget bra, har aldri hatt problemer med Telia. Har hatt med de å gjøre en god stund, kan trygt anbefale til andre.
Det som er bra med Telia er hvis flere går samen så får man 30 kr trekket fra mitt Telia abonnement koster nå 169 kr måneden med 1 Gb. Jeg var egentlig Chess kunde men dem gikk over til Telia og da ble jeg med dit jeg er meget fornøyd med prisen på 169 i måneden.
Vanskelig å finne riktig mengde data, ekstrapakker «databoost» som varer en time e.l. er et veldig dårlig alternativ, jeg opplever å måtte sette opp abonnementet og ned og bytte hele tiden. Noe som i det store og hele koster unødvendig, enormt mye penger! Vanskelig å få samlet regning (savner familie abonnement, da jeg har det økonomiske ansvaret for flere abonnementer her- har vært i kontakt med kundeservice opptil flere ganger, men selvom de lover å fikse opp i det skjer det aldri. Også dårlig dekning til tider, men ikke noe utover det vanlige. Appen henger litt etter, og går ikke ann å justere/bytte abonnementet sitt der. Litt rotete og uoversiktlig, med forskjellig innlogging i app og nettside gjør at det fort kan bli mye surr da en må logge ut og inn mellom abonnementer. Om man ikke har fotografisk hukommelse når det kommer til å huske en rekke passord og tall osv. Jeg har ADHD og dyskalkuli (lese og skrivevansker ang tall) og for meg er dette en tålmodighetsprøve som jeg lett kunne vært uten.
Er stort sett fornøyd, men siden jeg reiser en del fungerer det ikke så greit i utlandet.
Har vært kunde hos Telia nesten hele livet og er veldig fornøyd, har jeg hatt problemer med noe har det ikke tatt lang tid før det har blitt ordnet. I tillegg så er de en av de få som faktisk har dekning der jeg bor
Hold dere unna, ser ingen ting bra. Har aldri 4G. rævva hele opplegget. Billig er ikke alltid bra
Vi ble overtalt til å kjøpe både mobil og pc med en bindingstid på 24 måneder, dette skulle være til under halve av det vi betalte for telenor året før. Det er det ikke! dekninga er det samme som før så det er jo forsåvidt positivt men vi betaler nå mer enn i fjor for samme dekning + pc + mobil med mobilforsikring som vi ikke fikk tatt i bruk når det trengtes.
Heilt ok på det meste. Men lite data for pengane. Dekning ok.
Dekning på 4G er helt på jordet, mangler dekning i store deler av kommunen jeg bor i. Hjemme har jeg på en ''god'' dag 2G!!!! ikke bruk TELIA!!
Normal useage is OK. But we had chess and was taken in by Telia. The bills have been much more, without us understanding why - we seem to have suddenly be using more data. Can't believe they are cheating us, somehow. But it is tempting to think so. We are changing suppliers now.
Mye selvskryt, høye priser. Ser overhodet ikke noen fordeler ved abonnementet mitt i forhold til konkurrenter som f.eks. Telenor eller Komplett.no
Jeg har nå valgt å bytte abonnement fordi Telia har gjort alt for mange feil med fakturaene mine og nå var det dessverre den siste dråpen. Jeg har betalt antakeligvis over tusenvis av kroner fordi det har blitt påstått at jeg ikke har betalt flere av regningene mine, når det står i banken at det har blitt betalt. Det blir alt for mye for en person å håndtere alle de forefallende inkassoene, når man egentlig ikke skal ha 1 til å begynne med. Anbefaler absolutt ikke Telia til noen!