Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
OneCall
3.6
398 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Negativ trend

OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
398 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Middels
OneCall er rangert
#7 av 13 mobiloperatører
51%
Middels
51% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 398 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
149
52
46
48
103
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyre abonnement

Omtale av  Kjell O

Reklame om lave priser stemmer ikke. OneCall er dyrere enn flere andre leverandører.

Uklart om de tar opp samtalen mot din vilje

Omtale av  Kristin

En selger påsto til meg at man kan reservere seg mot samtaleopptak i Brønnøysundregistrene. Nå har jeg snakket med Brønnøysundregistrene. Der kan du reservere deg mot telefonsalg og adressert reklame (hvilket jeg har gjort), men det er ikke mulig å reservere seg mot samtaleopptak. Jeg hadde selv bedt om at OneCall skulle ta kontakt med meg, så det var greit, men jeg ville altså ikke at samtalen skulle tas opp på bånd. Det er veldig mange firmaer som vil ta opptak av samtalen med deg - for å bruke i opplæring osv. Jeg sier alltid «nei takk». Selv om jeg har full forståelse for at det er kjekt med samtaleopptak for opplæring og trening, sier jeg «nei». Og det er jeg i min fulle rett til å gjøre. OneCall oppbevarer opptaket av samtalen med deg i 6 måneder. Det er veldig lenge. Men det verste er altså at jeg følte selgeren ikke ga meg noe valg til å avstå.

Eget abonnement

Omtale av  Per

Har fungert greit men vil ha eget abonnement for styre eget

Rimelig mobilabonnement og flott kundeservice

Omtale av  Odd

Kundeservice som tar seg tid og løser de minste problemer. Ryddig fakturaer og fin app har Onecall også. I tillegg er det en av få operatører som støtter e-sim for Apple watch. Vil virkelig anbefale disse.

Både og

Omtale av  Einar

Holder ikke det de lover. Mye løgn og uthaling. Har skjermbilde av en kontrakt som gjelder i 100 år, men dette bryr de seg ikke om, selv om de sendte den til meg

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig dekning og værre kundeservice

Omtale av  Ragnar

Dekkningen er ofte dårlig og å få tak i kundeservice går fint hvis du har tid for å venta i 1 time eller mer. Når du ringer kundeservice da dukker opp voicemail som sier at de er underbemannet pga sykdom eller noe sånt. Hadde kanskje vært lurt å ta inn extra folk da dersom dette er vedvarende problem?!?! Å dele gb mellom familiemedlemer har jeg aldri fått til via appen og må derfor ringe med tilhørende ventetid for å få dette gjort. De er billige men ikke vært det for meg i alfall

Dårlig data fart

Omtale av  Tommy M

Rett og slett trist, ringte kundeservice, brukte 2 timer på å forklare at det er ikke fungerer, ente med en tekniker sulle ringe opp, etter noen timer ringte han, stilte seg underlig til det, for jeg var 400 meter under masta som hadde masse kapasitet... Men det fungerer ikke. 0.6 var hastigheten. Bare tull og tøys og gjentakende problem. Hatt OneCall i 10 år. Men må er det nok

Kjøp av mobiltelefon

Omtale av  Line

Jeg kjøpte ny mobil telefon på onecall i desember. Etter 3 mnd bruk er batteriet elendig. Telefonen blir glo varm og batteriet tapper seg etter halv dag. Telefonen har vært inne på service 2 ganger og di mener alt er ok. Og at batteriet er en slite del som tydeligvis kan bli utslitt etter 3 mnd bruk. KJØP ALDRI TELEFON HER. ELENDIG KUNDESERVICE. Så nå har jeg en ubrukelig telefon som jeg betalte 10.000 for. For 3 mnd siden

Informerte IKKE Kunde Om økt pris pr. sms ! Og det er et Telefirma ?!?

Omtale av  Tele T

Økte Pris på allerede avtalt Abbonemang uten å informere pr. sms. Fikk plutselig SMS om at jeg hadde forfalt en fakura med 30 kroner. DVS de hadde økt prisen på allerede avtalt Abbonemang UTEN å informere meg som kunde godt nok. Ironisk er det at et M-O-B-I-L firma som selger kunderelasjoner i form av at kunder skal kommunisere via telefon gjennom mms, sms, tale etc , IKKE kan sende EN SMS med tekst om at vi øker prisen på ditt abbonemang etter nyttår! De sender dermed en epost. OG helt umulig er det også å betale for abbonemanget uten å ha en epostadresse. Hva gjør man som kunde? Man leser eposten med abbonemangprisen de ønsker for hver måned og legger den til sutmatisk trekk i nettbanken, dermed slipper man å lese mere spam og påfølgende reklame fra firmaet og andre eposter havner i søppelkurven. MØKK MøKK og MERE MØKK. Bytter tele leverandør.

Elendig kundeservice og fakturasvindel

Omtale av  Abdinur S

Hold dere OneCall. I reklamene hører du at dem har Norges meste fornøyde kunder, men det er ikke riktig. De bryr seg om kundene og kundene medarbeidere kunne ikke svare på det jeg lurte på og ble veldig stille. Dekningen er ok hvis du bor i en by.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Imøtekommenende service og veldig kjapt

Omtale av  Marius M

Med forskjellige pin-koder til andre ting trykket jeg feil på mitt sim, og måtte ha ha puk-kode. Hadde dette hjemme, men uansett av tidligere erfaring, har onecall løst det over telefon uten problem hvis det var akutt. Takk til onecall og deres profesjonelle og hyggelige kundeservice. Takk<3

Bra dekning, men dårlig kunde service og stive priser.

Omtale av  Øivind

Elendig kunde service. Ignorate og for hva de andre kundebehandler har fortalt meg.

Hemmelig nummer og adresse

Omtale av  Braudir H

kan handle om liv eller død for enkelte. Ikkje at dei tok det på alvor. Dårlige tilbud mtp kostnad og tjenester, elendige kundeservice og telia er ikkje akkurat for deg som ikkje berre opphaldar deg midt i ein by... Endeleg fått bytta ab. Sko gjort det for lenge sida. Styr unna er mi oppsummering av onecall/telia.

Onecall

Omtale av  Rukie

Pratet med en hyggelig ung man som orndet et kjempe fint mobil abonnement for meg veldig fornøyd med servicen og kvaliteten hos onecall 10/10

One Call Marerittet

Omtale av  Malin

One Call har elendig kundeservice og jeg vil anbefale alle å styre unna dette selskapet. Hvis noe skjer med telefonen har de ingen fysike steder å møte opp og kunden må gjøre alt selv. Har opplevd flere frekke kundebehandlere og noen få hyggelige. Noen har lagt på midt i samtalen. Det er jeg som har måtte ta kontakt hver gang i en pågående sak, ellers gikk ukene og månedene uten at jeg hørte noe. En gang ble saken avsluttet uten at de informerte meg. Jeg ble de tre siste gangene lovet å få oppheve kjøpet men mottok kort tid etter en melding om at 'telefonen var pakket og klar og på vei tilbake til meg'. Da var det jeg som kunde igjen som måtte igjennom denne tungvindte prosessen deres på nytt. Det er ingen måte å snakke med verkstedet på, men de tilbyr chatboten Uno som ikke forstår noe av det jeg skriver. Jeg skrev at de må stoppe utsendelsen tilbake til meg så spør Uno om jeg vil kjøpe en iPhone. Det er vanskelig å beskrive med ord hvor forbanna jeg har vært på dette selskapet og hos meg får de null stjerner på lik linje med Nextgentel. Det er tydelig manglende kommunikasjon innad for alle sier forskjellig og jeg er usikker på om verkstedet sjekker telefonene i det hele tatt når samtlige 5 telefoner har hatt akkurat de samme problemene. Endelig er kjøpet opphevet, men det har vært en lang kamp å få det jeg har krav på. All tiden og frustrasjonen får jeg ingen kompensasjon for, men nå er jeg glad jeg aldri mer skal ha noe med de å gjøre og vil advare alle mot å kjøpe tjenester hos de for å unngå å bli utsatt for det samme som jeg har.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig på kundeservice

Omtale av  Jahn

Di setter prisene sine etter eget forgodtbefinnende .Dårlig kundeservise etter pandemien virker som on di har sagt opp medarbeiderne sine men det er vel ikke så rart når di er eid av Tele2 for det er et Ræva selskap.

Har tilegnet profilen
OneCall deltar på Bytt.no

OneCall har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
OneCall besvarer ikke omtaler

OneCall har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
OneCall ønsker tilbakemeldinger

OneCall benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR