OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alltid hyggelige folk på kundesenteret og fantastisk service
Når en betaler en regning feil, kan de ikke rette opp feilen for de er lagt på en faktura som ikke er send ut ennå en gang og få disse tilbake kan forbrukeren bare drite i..... Og de som driver med faktura kan man ikke snakke med, nei da må man skrive mail.... Like ille og krangle med som nav 😡 😡 😡
God kundeservice - lett å komme i kontakt med både dag og kveld.
Jeg har sånn abonnement som ikke kreditt sjekkes, du kan betale på forhånd. Ulempen er at det gis dårlig info om hvordan ulike funksjoner er.
Veldig godt selskap og har rimelige priser også. Du kan kjøpe noen telefoner med 24 måneders eller 36 måneders avdrag uten ekstra penger.
Eg har aldri hatt problemer med OneCall, både kundeservice, dekning og pris er meget bra. Betaler 195kr i måneden for 3GB, kan styre alt enkelt i OneCall appen:-) PS. Velg kun OneCall om du skal ha den såkalte "familiepakka".
Er litt over godt fornøyd etter 2 år. Grei dekning, kan godt bli billigere :-)