Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hele vår bedrift byttet til Phonero og vi er så fornøyde! Kundeservice er vanvittig raske. Vi har også fått hjelp til løsninger som gjør det mer effektivt for oss å ha kommunikasjon med våre kunder. Alt dette til en veldig god pris!
Hei Veronica, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med våre tjenester! Mvh Mads Phonero
God pris, god dekning. vi har ingenting å utsette på Phonero
Hei Paal, Godt å se at du er fornøyd med oss, og tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Har hatt glede av Phonero i flere år og er veldig godt fornøyd.
Hei Odd, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Vi på Xpressprint har vært kunde hos Phonero i flere år og er veldig fornøyde! Sentralbordløsning og app er enkel og bra i bruk.
Hei Morten, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi setter stor pris på kundeforholdet og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Fantastisk kundeservice. De er alltid hjelpsomme og vennlige som svarer umiddelbart!
Hei Sylvi, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på å høre! Mvh Mads Phonero
Jeg byttet til Phonero pga dårlig dekning med daværende operatør. Nå har jeg dekning overalt 😁 Effektive og hyggelige på kundeservice, kjempefornøyd med Phonero!
Hei Sølvi, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din og godt å se at dekningen bedret seg etter overgang til Phonero :-) Mvh Mads Phonero
Det beste med Phonero er at de alltid svarer på telefon. Man møter ingen svarer og en haug med tastevalg. Liker også godt appen som enkelt viser forbruk, pris og hvor man enkelt kan gjøre endringer på abonnement. Enkelt å øke datapakke (selvom det sjelden trengs da jeg har en stor datapakke til god pris). Tommel opp for god kundeservice, seriøs aktør og gode priser.
Hei Nina, Så fint å se du er fornøyd med våre produkter og priser. Vi setter stor pris på omtalen! Mvh Mads Phonero
Super og hyggelig hjelp på chat! Også var det kort ventetid.
Hei Marit, Takk for fin tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd og at ting løste seg raskt! Mvh Mads Phonero
Overfakturert meg med 500kr pr abonnement uten å informere om at det kom når jeg ringte inn. De Sendte Mail til feil Mail og når jeg ringte inn var det dårlig kundeservice, fikk ikke besvart noen spørsmål og fant ut Jeg måtte betale for å avslutte abonnement UTEN binding.
Hei, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Effektive og profesjonelle ansatte. Fikk til og med innspill på funksjonaliteter som gjorde løsningen bedre enn hva vi hadde tenkt ut selv. Inkludert løsning for kostnadskontroll og automatisk innrapportering til lønnssystemet.
Hei Claes, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Har valgt phonero i mange år nå. Kundeservice er outstanding og prisene er svært gode.
Hei Åge, Godt å se at du er fornøyd med service og priser. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Rask og bra oppfølging ved spørsmål ang mobil svar tjenesten 👍
Hei Stig, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Mvh Mads Phonero
Veldig god kundeservice. Svarer raskt og er blide og imøtekommende.
Hei Camilla, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og våre kundebehandlere! Mvh Mads Phonero
Raske til og svare gode kunnskaper hos de som behandler din forespørsel.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Var fornøyd med mitt gamle abb, men en ganske pågående selger lovet bedre dekning og inkludert data rollover. Når regningen kommer så legger de på 50kr ekstra i måneden i epostfaktura gebyr??? Data rollover var heller ikke inkludert.. Når jeg sa klart fra om dette skjedde ingen endring.. Når jeg sa fra andre gang, så ble jeg lovet oppfølging, men ingenting skjedde.. Virker som ingenting av prosessene for salg, oppfølging og kundeservice fungerer. Styr unna, for ellers går du inn i en prosess du rett og slett ikke trenger i livet. Ønsker dere ellers en fin dag, med unntak av dere i Phonero... dere bør rydde opp i selskapet og gå en runde med dere selv...
Hei Kim, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Opplever mange steder det er dårlig eller ingen dekning, det er veldig skuffende. Så dette må bedres skal dere beholde store kunder.
Hei Olav, Takk for tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero