Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De påstår at tilbakemelding er gitt i saker som er registrert hos kundeservice. Selv om man som kunde sier at man ikke har fått tilbakemelding, så avfeier selskapet det. De kan således ikke gjøre rede for hvilken tilbakemelding som er gitt og hvordan den er gitt. Å hardnakket sette seg selv over kundene på denne måten oppleves ikke som særlig god kundeservice. Det bør selskapet også forstå da henvendelsen ikke har et økonomisk aspekt ved seg.
Har et abonnement på 10 GB, opplever at abonnementet samtidig har dårlig kvalitet. I mars gikk jeg 1 GB over, dvs brukte 11 GB. Ble tilleggsfakturert kr. 1.249 inkl. mva for den ene GB. Skal nå bryte abonnementet, dette tar de kr. 3.000,- eks. mva for. Du bør tenke deg veldig godt igjennom før du bestiller abonnement og er sikker på at du klarer å holde deg innenfor vurdert GB nivå.
Vi har halvert våre telefonkostnader (98 mobil++) og opplever veldig god kundeservice. Etter Phonero ble kjøpt opp av Telia mistet en lokasjon dekning, og Phonero har prøvd flere muligheter for å se om de kan hjelpe oss med dette. Da dette ikke løste seg ble vi fortalt at vi sto fritt til å tegne ny avtale med annen leverandør for disse numrene, uten bruddgebyr. Prisen er det ingen andre leverandører med Telenor dekning som har hatt kjangs til å matche.
Du blir strupet ut over den pakken du bestiller, lure selgere, Bindingstid med horribel oppsigelsespris, ekstremt frekke på kundeservice, mister telefonforbindelse titt og ofte (og jeg bor i OSLO). Jeg har aldri skrevet en sånn anmeldelse. Men for ditt eget beste: Styr unna!
Phonero utnytter den længere kommunikasjonsvei mellom bestiller (arbeidsgiver) og bruker (ansatt). Der er fler fallgrupper her på grund af længere kommunikasjonsvei og Phoneros priser er ikke markedsdyktige. Samtidig har de få begrensninger for at lade kunden benytte sine kostbare tjeneste. Faldgruppe 1) bruker får regning betalt og har intet eller lite insitament for at sjekke priser for tjenester der går ut over abonnementet. 2) Bedriften betaler grunnpakken, men ansatt ser aldrig sin regning og må derfor gjøre en aktiv innsats for at "opdage" sit forbruk. Min personlige oplevelse: jeg har betalt flere penge på telefon "betalt" af min arbeidsgiver enn når jeg har betalt alt selv (min arbeidsgiver betalte abonnementspakke). Jeg ser derfor ingen grund til at benytte Phonero for bedrifter.
Vår bedrift hadde store problemer så lenge Phonero var i Telenor (de hadde som kjent ikke den prioritet og tjenestespekter som ekte Telenor abonnement hadde). Nå er det gått fra vondt til verre etter at de ble kjøpt av Telia, kapasiteten i nettet er ikke i nærheten av hva de nå behøver. Vi får stadig samtalebrudd. Skygg unna Phonero!
Har sagt opp Phonero, da det ikke var mulig å bruke tlf. på hytta. Bruddgebyr på kr. 3.000,- eks. er mottatt og avvist. Forstår jo også nå, hvorfor det ikke lenger er dekning. De har byttet fra Telenor til Telia, tidligere NetCom hadde heller ikke dekning her. Så forliksrådet neste.
Jeg bruker ikke ta meg tid til å skrive omtaler, men mener all denne negative omtalen av Phonero her er ufortjent. I forkant av signeringen av avtalen Googlet jeg etter erfaringer, og kom inn på denne siden. Ble veldig skeptisk når jeg leste alt det negative, men egne erfaringen av den gode kundeservicen gjorte at vi gikk for avtalen. Vi er en bedrift med 9 brukere. Telefonkostnadene ble halvert. Imøtekommende og hyggelig kundebehandlere. Har ikke hørt at noen er misfornøyde med dekningen. Phonero anbefales på det varmeste!
Phonero må ha den værste dekningen. Har vært kunde i 2 år men etter Telia oppkjøp ble det store forandringer. Blir brutt hele tiden og det i sentrale byer. Som liten bedrift er dette belastende. Samt at de tjener gode penger på abonnement når det gjelder overforbruk av data. De hverken struper eller varsler som de andre selskapene. Når du vil løses ut av kontrakten kommer de med krav om bruddgebyr på alt fra SIM-kort til GPS, terminal og mobil. Styr langt unna dette selskapet. De gjør alt for å svindle!!
Litt dårlig dekning mellom stavanger og kristiansand, ellers fantastisk kundeservice å kjempe god pris
Eg blei kontakta med ein selger som kom til min bedrfit og prøvde å selge bedriften min PHONERO. På grunn av store lovnader om at visst det var noko som helst, om vi skulle angre eller bryte med Phonero så var det aldri noko problem. Selger skulle ordne alt. Når det gjekk nokon veker kom det eit brev om at vi ikkje var kredittverdige av ein eller anna grunn. Så etter at dei gjekk inn i Telia, kom selgarane til oss på telefon og truet med bruddbegyr og eg bad dei kontakte selger. No eit halvt år etterpå har selger frå Phonero blokkert tlf nr mitt og om eg ikkje går over til phonero blir det bruddbegyr på rundt 30 000 kr. DETTE ER REIN OG SKJÆR SVINDEL!
Alt bra! Dekning litt dårlig i parkeringsanlegg....
Har vært kunde hos Televerket så lenge jeg kan huske, og så strengt tatt ingen grunn til å bytte før jeg takket ja til å få presentert Phoneros løsninger. Basert på omtalene her, kan jeg forstå at man kan være skeptisk til å inngå et samarbeid med Phonero, men her er absolutt intet å frykte. Bedriftsnettløsningen er sannsynligvis Norge beste og Bedriftsportalen med Fakturakontroll hvor man enkelt setter opp regler for privat- og jobb-bruk er rett og slett genial. Her sparer man ikke bare penger, men også tid. Du kan bare glemme å bruke tid på å sjekke hvem som har kjøpt hva og hvorfor og overforbruk er en saga blott. Oppfølging fra leveranse ved overgang var upåklagelig og kundeservicen er meget imøtekommende og behjelpelige. Anbefales. Varmt.
Nå er jeg drittlei av å bli nedringt av aggressive selgere fra Phonero som tar det for gitt at vi skal møtes (bedrift), prøver å henvise til noe relevant (andre personer i vårt selskap, kick off, m.m.) og som blir uhøflige når jeg høflig forteller de at det ikke er aktuelt å vurdere bytte av leverandør nå. Styr unna!
Det er helt utrolig, men de selger inn til den store gullmedalje, men dropper kundeSERVICE når du er kunde. Her er alt kontrollert av penger, og naiviteten for kundens situasjon er tydelig. Etter bytte til Telia nett, gikk hastighet og dekning betraktelig ned. Klagd flere ganger, men de tar det ikke seriøst, og kommer med historier om hvor bra dekninger er osv. Fra Drammen til Kristiansand brøt det over 6 ganger! Uken i forveien skrøt de av hvordan selgerne deres som farter mellom Oslo og Kristiansand IKKE mister dekningen.. Selv i de store byene mister vi dekning! Phonero er ikke annet enn veldig, veldig skuffende... Ps, vi har brukt ca 60.000,- pr år på dette *****selskapet..
Det ble stor forandring når phonero gikk fra Telenor til Telia. Hastigheten er betraktelig redusert. Jeg reiser ganske mye men oppholder meg lite i de store byene, mulig hastighet og dekning er bra der. Jeg har vært villig til å gi Netcom/Telia mange sjanser men jeg ender bestandig opp med Telenor tilslutt. Det er utrolig viktig med konkurransen, men jeg tror Telia må gasse på litt for å nå helt opp, uavhengig av hva tester viser. Stiller meg sterkt i tvil til disse bredbåndsspeedometrene. Der er det svært store variasjoner. Skal ikke forundre meg om de har systemer som øker hastigheten for disse tjenestene.