Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lureri fra ende til annen. Utenlandspriser stemmer overhodet ikke med det selger oppgav. MMS og tekst fungerer ikke i USA, de skylder bare på min telefon mm. Går ungene over datagrensa flår de deg. Du må aktivt bestill datavarsling.
Hei Peter, Takk for din tilbakemelding. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. Vi varsler om databruk på 50, 90 og 100 % bruk av pakken. I Bedriftsportalen kan man aktivere datakontroll som sperrer databruken etter 100% bruk. Vi hjelper deg gjerne for å få kontroll på databruken. Mvh Katrine Phonero
Phonero har alltid vist fleksibilitet i de fleste saker, dette er en styrke.
Hei Glenn, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Hatt mobil gjennom arbeidsgiver, så ikke vært i kontakt med phonero før jeg skulle overta abonnementet privat. Rask og god kundeservice. Ingen problem.
Hei Kathrine, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Får svar fra kundeservice omgående. De er behjelpelig med mine problemer og hjelper til med de endringer som er ønskelig.
Hei Stein, Takk for fin tilbakemelding! Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Jeg er regnskapsfører og fikk god hjelp til å avklare en utbetaling til Phonero som gjaldt en kunde.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Veldig fornøyd med alt Phonero tilbyr og utretter, men fremdeles er overgangen til Telia-dekning ikke like god som Telenor-dekning der jeg oppholder meg store deler av året.
Hei Ruth, Så fint å se at du er fornøyd oss, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke om det er planer for utbedring i området eller om det er andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Ved innføring av Esim i markedet har mange leverandører klart å levere dette for apple Watch. Ved etterspørsel til Phonero kan de ikke / vil de ikke oppgi når de har tenkt å lansere denne tjenesten. De personer da som har behov for dette kan da ikke vite om det kommer neste uke eller neste år. For min del har jeg opplevd dette svaret på flere tjenester som skulle lanseres. En av disse kom bare kort tid etter og den andre kom nesten 10 måneder etter. Hvis de ikke kan estimere når de har tenkt at det kommer vil det si at vi som kunder får bare muligheten til å smøre oss med tålmodighet eller skifte til annen leverandør. Trist at det ikke kan estimeres leveranse slik at man bedre kan vurdere oppsigelse og flytting eller å bli hvis dette er viktig.
Hei Ståle, Vi har stor forståelse for at denne tjenesten er høyt ønsket og beklager at klargjøringen har tatt lenger tid en forventet. Alt tyder nå på at eSIM til Apple Watch vil være tilgjengelig høsten 2019, nærmere bestemt oktober. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero