Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk raskt svar da jeg ringte kundeservice. - og ble møtt av en «glad» stemme som på et blunk ga meg det svaret jeg behøvde. Da jeg spurte om ho viste hvem jeg var, var svaret at ho så ut fra tlf.nr hvem jeg representerte. Dette setter jeg pris på.
Så hyggelig å lese, Bente! Tusen takk. Dette var en utrolig fin tilbakemelding 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Vi har ikke så lang erfaring med phonero ennå, bare 10 dager. Bytte til phonero var enket, vi fikk god informasjon og gode tilbakemeldinger. Viktigst av alt er at de svarte raskt når vi kontaktet dem via telefon.
Tusen takk for hyggelig omtale, Jonas😊 Hilsen Dina i Phonero.
Meget god oppfølging og service, ga meg detaljert beskrivelse av feil på mottak av hemmelig nr.
Så hyggelig å lese, Lars! Tusen takk for en fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Fikk rask og kjempegod hjelp. Veldig god kunderservice :)
Tusen takk for hyggelig omtale, Tone 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Alltid flott kundeservice. Får det vi trenger i abonnementet
Så bra du er fornøyd med kundeservicen vår, Marianne! Vi er opptatt av å gi deg den beste opplevelsen hver eneste gang 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg har byttet leverandør fordi min forrige ikke klarte å dekke mitt behovfor dekning . Jeg mottar mine kjøreordrer pr telefon.ofte, og flere ganger for dag fikk jeg ikke oppdragene. Dette vanskeliggjorde jobben min. Har byttet til phonero, og er svært fornøyd så langt. Både med service og dekning.
Så gøy å lese at du er fornøyd med oss, Svein! Vi skal gjøre alt vi kan for at sammarbeidet fortsetter slik 😊Hilsen Dina i Phonero.
Rask og opplysende service. Hyggelege folk på kundeservicetlf
Tusen takk for hyggelig omtale, Jon😊 Hilsen Dina i Phonero.