Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For oss har Phonero vært en stabil og god leverandør i mange år. De forstår og tilpasser sine løsninger godt til vårt årshjul som innebærer svært hektiske sommermåneder og helt annerledes værdag ellers i året. Alltid god service å hyggelig, kunnskapsrik support😀
Heisann Jostein Takk for tilbakemeldingen. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
I en stadig voksende organisasjon med hyppig behov for endringer i telefoniløsninger har Phonero vist enorm vilje til å bistå med god og rask kundeservice.
Hei, Marius Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Send oss gjerne beskjed på [email protected] om hva du mener vi kunne gjort bedre slik at vi kan forsøke å jobbe med dette fremover. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
God sevicw, greie priser og god dekning. Har ikke hatt problemer med abbonementet mitt over hide.
Heisann Irene. Godt å se at du er fornøyd. I appen Ditt Phonero kan du også enkelt se hvor mye data du har igjen samt ha tilgang til PIN og PUK-kode. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Ble ringt for å høre om jeg var fornøyd og fikk litt ekstra info om abonnementet mitt og hvilke tilbud de hadde.
Heisann Julie. Takk for hyggelig tilbakemelding! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss og vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Veldig bra info om selskapet og bra avtale om buyout fra tidligere provider.
Hei, Jo. Så fint å se at du er fornøyd med informasjon og overgangen fra tidligere operatør. Vi er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Jeg er veldig fornøyd med Phonero og fantastisk hjelp i dag👍😀
Hei Baki, Så fint å se at du er fornøyd med oss, vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Hilsen Mads, Phonero
Jeg ble forespeilet lavere mnd. regning enn jeg hadde hos Telenor. Der hadde jeg i snitt regning på 575 kr i mnd. Hos phonero kom regning på samme tjeneste på 973 i snitt pr. mnd (4 mnd). I avtalen med Phonero står det at mnd. prisen er 189 kr (pluss moms). Da byttet jeg tilbake til Telenor og har nå fått regning på 3802 kr i såkalt avbestillingsgebyr. Aldri mer Phonero. Dette til skrekk og advarsel!
Hei, "th" Det er helt rett at våre bedriftsavtaler har 24-måneders avtaler. Om det er bedriftsavtale og avtaletid skal fremgå svært tydelig ved avtaleinngåelse uten at man må trykke på lenker for å finne dette. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Derfor er vi ekstra tydelige på disse vilkårene. Avbestillingsgebyr faktureres kun dersom man sier opp innenfor avtaletiden. Vi beklager for at vi ikke tilfredsstilte forventningene dine og ønsker deg lykke til hos ny operatør. Hilsen Christer, Phonero