Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 628 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 628 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 628 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 319
664
114
64
467
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 628 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tvilsom oppsigelsestid/praksis i Phonero?

Omtale av  Per E

Vi så at prisene steg jevnt og trutt og at fakturaene snart var like høye som med Telenor. Brukte man bare LITT data over "sin pakke" ble det svindyrt. Da vi leste at Telia hadde kjøpt opp Phonero bestemte vi oss for å gå over til en operatør med Telenor-dekning, fordi vår erfaring er at Netcoms gamle nett ikke holder mål. Telia skryter i markedsføringen at de har bygget ut så og så mye, det må de vel gjøre siden de allerede er så mye dårlige enn Telenor i bl.a. utkantstrøk.. Jeg leste etterhvert omtaler om Phonero på nett og ble da oppmerksom på deres tvilsomme bindingstid- og oppsigelsespraksis. Man må si opp på dagen 3 mnd. FØR kontraktsperioden utløper, ellers blir abonnementet automatisk fornyet for 12 nye mnd.! Var bortreist på den aktuelle dagen ang. dette og da jeg kontaktet kundeservice til Phonero et par dager senere, ble jeg fortalt at brøt vi avtalen da (ved å si opp iht. til 3 mnd. oppsigelsestid), ble det av dem ansett som et kontaktsbrudd. Kostnaden er kr. 3.000,- + mva. Man må altså passe på å si opp avtalen med Phonero på en eksakt dato, ellers definerer de oppsigelsen som avtalebrudd. Jeg kan ikke se at Phonero informerer om sin noe spesielle oppsigelsespraksis noe sted heller og vi mottok heller aldri noe skriftlig om dette fra dem. Dette er den mest tvilsomme praksisen jeg har vært borte i noensinne, ligg unna Phonero. Når de opptrer slik mot kundene sine er det kanskje ikke så rart at de skryter at de har over 30.000 kunder...

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindel

Omtale av  Misfornøyd

Arrogante, krever deg for mye mer en hva som er lovet. Rett og slett svindel på høyt nivå.

Må ikke vurderers engang!

Omtale av  Kjell

Bra teknisk løsning men resten av pakka er lureri. 1. Kontrakten fornyes automatisk etter 24 mnd, ingen andre mobilleverandører gjør slikt 2. Den dyreste avtalen å komme seg ut av 3. Telia dekning, dvs langt dårligere flatedekning en Telenor 4. Ingen support utover telefon og mail, ingen forhandler i vårt område 5. Extra data koster det hvite i øyet.

TELIA

Omtale av  Frøken-Misfornøyd

Skulle aldri gått over til Telia, men nå er det slutt, har sagt opp alle mobilabonnement.

Er fornøyd

Omtale av  Tor H. T

Er fornøyd, ikke noe problemer som er opplevd enda. Har ikke hatt brukt for kundeservice enda da det har virket knirkefritt. Og kan derfor ikke si noe der. Bra dekning - og god kvalitet på samtalene for meg.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig (data-)dekning i EU

Omtale av  Are

Phonero-abonnement gjennom jobben. Fikk for liten datapakke, og oppgradering viste seg vrient - de vil vel at man kjøper ekstra datapakker isteden. I bruk fungerte det OK i Norge, men straks jeg kom til Madeira (EU), så har jeg bare dekning 10-20 sekunder om gangen, for så å være uten dekning i rundt 10 minutter, før tale kanskje blir tilgjengelig igjen, og data noen minutter senere - som så forsvinner etter 10-20 sekunder igjen... Og så videre. Også data-SIM i tablet hadde samme problem, så det er ikke isolert til min (sære) telefon. Hadde også privat OneCall-abonnement, som bruker samme nett i Norge og roamer til samme nettene i Portugal/Madeira. Dette fungerer derimot utmerket, så dette er et problem spesielt med Phonero. Forsøkte å resette innstillinger, men innstillingsmeldingene som kom inneholdt ikke noe min mobil kunne bruke (den rapportete at de ikke inneholdt noe).

Burde vært mulig å trykke på 0 stjerner

Omtale av  Ivar M. U

Lang binding. Dyrt. Det verste er samtalekvaliteten. Må som regel ringe opp 2-3 ganger før vi får snakket. Stur unna.

Phonero har 4 628 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener
Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR