Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero gir tålmodig kundeservice på toppnivå. Enestående.
Så hyggelig å lese omtalen din, Geir! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Fikk svar på mine spørsmål på en god måte. Rask og profesjonell service.
Tusen takk for omtalen, Guro 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Fikk god og rask hjelp til å koble jobbtelefoner over til min private når jeg hadde behov for det
Så hyggelig å lese omtalen din, Johanne 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Det hele begynte med at jeg fikk en telefon der Phonero ønsket min bedrift som kunde. Jeg fikk en god pris å tenkte dette var god fisk. Jeg nevnte til selger at vi er 100% avhengig av god dekning etter som vi holder til langt ute i distriktet, dette var ikke noe problem fikk jeg beskjed om ettersom vi er mer eller mindre nabo med masten deres i tillegg til at politi og forsvaret bruker Phonero så er dekningen god nok for dem så er den sikkert god nok for oss. Jeg var fornøyd med det jeg fikk høre så jeg signerte. Jeg er tilflytter, jeg er født og oppvokst i storby så konseptet av dårlig dekning har jeg ikke kjent på kroppen selv, men jeg fikk raskt beskjed fra lokalbefolkningen at alt som bruker Telia nett der vi holder til er mer eller mindre ubrukelig. Jeg tok dette opp med Phonero (viktig å understreke jeg gjorde dette opp før Phonero hadde sendt sim-kort, satt opp systemet vårt eller betalt oss ut fra tidligere bindingstid.) jeg fikk beskjed om at vi måtte holde oss til hard fakta. De var ikke villig til å gi slipp uten at vi måtte betale 15000kr (eks. mva.) for å bryte bindingstiden vi nå hadde med dem. Så vi måtte da sette dette opp og bruke Phonero, vi har nå brukt dem i ca tre mnd, og dekningen er mildt sagt ubrukelig. Vi har god dekning når vi er på kontoret, men det er enkelte lommer her ute det ikke er dekning i det heletatt. Vi er en liten bedrift, så de gangene jeg må på befaring eller ut å skru i disse områdene er det ikke mulig for kundene å få kontakt med bedriften, i tillegg er det flere ganger vi ikke får fatt i hverandre heller. Når jeg tok dette opp med Phonero fikk jeg beskjed om at det var telefonene vi brukte som ikke hadde nyeste oppdateringer... Jeg kjøpte ny telefon for 6mnd siden, til en liten formue. Forteller dere meg at om jeg ikke alltid har den nyeste oppdateringen så er det ikke sikkert det er mulig å få tak i oss/meg når vi bruker nettet deres? Jeg er klar over at dette ligger på meg ettersom jeg signerte før jeg undersøkte dette. Men jeg driver bedrift selv, det hender at kunder gjør feil, jeg vil alltid prøve å hjelpe dem så godt jeg kan. Hadde Phonero satt opp alt sammen, sendt oss sim-kortene og betalt ut bindingen vi hadde hos Telenor så kan jeg skjønne de må ha kompensasjon for dette, men de ville ikke høre når jeg prøvde å ta dette opp. Så nå sitter jeg her.. Vi kan ikke bruke Phonero for det koster oss mer en pengene de skulle krever, så jeg holder nå på å undersøke andre leverandører, men jeg gjør ikke den samme feilen igjen, denne gangen skal alt undersøkes veldig nøye før jeg signerer noe som helst. Takk Phonero for at dere ga meg en veldig dyr lærepenge. Alle kan være hyggelig og snill når alt går på skinner, det er når motstanden kommer du vil se det sanne ansiktet. Basert på mine erfaringer vil det aldri falle meg inn å anbefale Phonero til noen som helst, de har vist meg hvor lite de faktisk bryr seg.
Hei Tor! Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din. Send meg en e-post på [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Kom fort gjennom på telefonen og ble møtt av hyggelig kundebehandler som raskt kunne hjelpe meg😊
Så hyggelig å lese omtalen din, Cecilie! Tusen takk 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Raske på å besvare kundehenvendelser. Kundeverktøye har fortsatt noen mangler, men de arbeider hele tiden med å forbedre det.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Øystein! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
De sender deg regning på 3700 kroner selv om man har sagt opp i henhold til hva de forteller deg, 3 måneder i forveien. Regningene blir alltid høyre enn hva de sier. De reklamerer med personlig kontakt som man aldri får tak i. En gjeng med kjeltringer. Mitt råd hold deg langt unna.
Hei Bia! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.