Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte ha nytt puknr,ringte kundeservice og det ble løst på ett min
Hei Frode. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her om du skulle trenge hjelp også i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Da jeg tegnet abonnement ble jeg lovet 5g, men det fikk jeg ikke. Som plaster på såret (fordi selgeren løy til meg) fikk jeg 1 måned gratis og 3 GB ekstra data per måned. Deretter viste det seg at prisen selger hadde oppgitt til meg muntlig som inkl. mva egentlig var ekskl. mva. Han løy altså til meg på to punkter. Phonero bryr seg ikke om hva selgeren sa, kun om den skriftlige kontrakten (og der står det ekskl. mva.), og de nekter meg å bryte avtalen før bindingstiden er ute. Må si jeg trolig er deres mest misfornøyde kunde.
Hei Steinar, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med navn og nummer, så tar vi kontakt. Hilsen Mads, Phonero
Rett på sak- håndtering av henvendelse på Live-chat ved to anledninger
Hei Arve. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Er fornøyd med god og rask hjelp man får hos Phonero.
Hei Tanya. Så gøy å se at du er fornød med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Hyggelig dame som ringte meg opp og hjalp meg med problemet
Hei Annelise. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Mads, Phonero
Det fungerer helt glimrende med Phonero både med bedrifts -og privat abbonement.
Hei Camilla. Tusen takk for fin tilbakemelding, vi setter veldig pris på det! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Enkelt og godt system for sentralbordløsning med gode rapporteringsmuligheter
Hei Inge. Utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din, tusen takk :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero