Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra kundeservice! Hyggelige og behjelpelige ansatte. Bra løsning hos oss som ikke har sentralbord, men hvor alle har egne telefoner som besvares via hovednummer og deretter tastevalg. Synes derimot det å selv administrere lydfiler og legge inn åpningstider er altfor komplisert, selv med opplæringsvideoer og annet materiell. Får heldigvis god hjelp av ansatte til å legge det inn, mot betaling. Burde vært mer intuitivt når man skal håndtere dette selv. Phonero kan anbefales, men ønskelig med mer brukervennlig administrasjonsside.
Heisann Pia. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Jeg tar dette med meg punktene dine videre til vår produktavdeling for å se på måter å forenkle dette på ytterligere. Tusen takk for du tok deg tid til å gi oss så god tilbakemelding :) Hilsen Christer, Phonero
Raskt svar når man trenger det, gode priser og bra nett
Heisann Rasmus. Så gøy å se at du er fornøyde med vår dekning! Vi skal være først i Norge med et landsdekkende 5G-nett i løpet av 2023, og allerede har mer enn 2 av 3 nordmenn tilgang til det nye Telia-nettet. I 2022 fortsetter 5G-utbyggingen i flere Kommuner i Agder, Innlandet, Møre og Romsdal, Rogaland, Trøndelag, Vestfold og Telemark, Vestland, Viken og Troms og Finnmark. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Alltid hjelpsomme og imøtekommende på kundesupport
Heisann Kari. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
God opplevelse, raskt svar, forsto utfordringen min. Gjennomføringsevne høy. Hyggelig på et profesjonelt nivå
Hei, Jørn. Så flott å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Rask respons, tydelige forklaringer og god info. Lett å forstå. Og hyggelige!
Hei, Janne Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss så flotte komplimenter. Disse videreformidler jeg til kundesenteret :) Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Man skal lete lenge etter en så vennlig, hjelpsom og tålmodig kundeservice medarbeider!
Hei, Jette Utrolig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er stolte av å være beste kundesenter for bedrifter i 2021, kåret av EPSI. Vi slår oss selvfølgelig ikke til ro med det, og tar tilbakemeldingen din med oss som videre inspirasjon i arbeidet. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Oversikt over mitt abonnement. Enkelt og bestille større datapakker. Samt sperring ved oppbrukt data.
Heisann Britt. Så gøy å se at du er fornøyd med appen Ditt Phonero! I appen har du alltid tilgang til PIN og PUK, og innloggingen er den samme på nettsiden. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding! :) Hilsen Christer, Phonero