Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rimelig på pris, har et mobilt bedriftsnet som fungerer like godt som konkurrentene. God kundeservice med en behagelig sørlandsdialekt. Mister kun litt cred for at de spurte om jeg ville legge ut en omtale. Hater å legge ut omtaler. Så det sier vel litt om at firmaet må være ok siden jeg gidder.
Hei, Frank Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi er stolt Beste kundeservice for bedrifter kåret av EPSI 2021. Selv om du ikke var glad i å legge ut omtaler setter vi veldig pris på at du deler din tilbakemelding med oss. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Phonero leverer det de lover. 100 GB data med rollover til konkurransedyktige priser. Lynkjapp levering da jeg måtte kjøpe ny telefon også. Fornøyd!
Hei, Frank Tusen takk for din tilbakemelding. I appen Ditt Phonero har du oversikt over hvor mye data du har igjen og kan selv bestille ubegrenset data for perioder om du skulle ha behov, i form av DataBoost. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Phonero har så langt innfridd alle forventninger til en leverandør av mobile rjenester.
Heisann Olaf Veldig gøy å se at vi har innfridd dine forventninger. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
Phonero er en solid, stabil og konkurransedyktig leverandør
Hei, Trond. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding. Ha en fin dag :)
Bra priser, god kundeservice, lett å bruke mine sider. Oversiktlig og greit. Anbefales.
Heisann Louis Veldig gøy å se at du er fornøyd. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Tusen takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
God service og er fornøyd med tjenesten dere leverer.
Hei, Trond. Godt å se at du er fornøyd med tjenesten vi leverer og vår service. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Forutsigelige utgifter, billig abonnement, ingen problemer
Hei, Sørnes. I Bedriftsportalen kan du selv velge hvor mye bedriften skal dekke av abonnement og den ansatte kan selv ha høyere data og betale mellomlegget selv. Kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi deg i gang. Tusen takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero