Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige priser, bra dekning og hyggelige kundekonsulenter.
Vi setter stor pris på omtalen din! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Min oppfatning av Phonero er utelukkende positiv. Rask kundebehandling, feilfrie fakturaer og god dekning. Kan trygt anbefale Phonero.
Vi setter stor pris på omtalen din, Jan ! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Jeg har bare godt å si om phonero. De kjøpte meg ut av et abbonement som var mye dyrere enn det jeg ble forespeilet, følte meg rett og slett lurt. De har vært hjelpsomme og svært serviceinnstilt. Har blitt møtt på en hyggelig og imøtekommende måte på de henvendelsene jeg har gjort. Anbefales på det varmeste.
Så fint å lese, Grethe! Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss! Tusen takk😊Hilsen Mads i Phonero.
Phonero har ekte kundeservice! Jeg kontaktet dem på grunn av problem med overføring fra Phonero bedriftsabonnement til privat abo. hos annen operatør. Den andre operatøren hadde satt feil overføringsdato, så jeg var uten abonnement. Krise! Og den andre operatøren - som hadde skylden! - "kunne ikke gjøre noe" mens Phoneros kundeservice ordnet opp. Proff personlig hjelp på kundeservice, tommelopp!
Så fint å lese! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Smooth overgang frå gammal leverandør. Hyggeleg og responsiv kundeservice. Bedriftsnett- og sjølvbetjeningsplattformen er veldig bra.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Aleksander! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Meget godt fornøyd med mulighet til fritt mobilt bredbånd. Dette blir benyttet mye på fritidsbolig, hvor det ikke er innlagt internett.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Audun! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Vært bedriftskunde i over 15 år, Phonero gir personlig service og mobildekning er rask. Bytter de aldri ut.
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, Linda!🙂Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads i Phonero.