Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero har ekte kundeservice! Jeg kontaktet dem på grunn av problem med overføring fra Phonero bedriftsabonnement til privat abo. hos annen operatør. Den andre operatøren hadde satt feil overføringsdato, så jeg var uten abonnement. Krise! Og den andre operatøren - som hadde skylden! - "kunne ikke gjøre noe" mens Phoneros kundeservice ordnet opp. Proff personlig hjelp på kundeservice, tommelopp!
Så fint å lese! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Smooth overgang frå gammal leverandør. Hyggeleg og responsiv kundeservice. Bedriftsnett- og sjølvbetjeningsplattformen er veldig bra.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Aleksander! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Meget godt fornøyd med mulighet til fritt mobilt bredbånd. Dette blir benyttet mye på fritidsbolig, hvor det ikke er innlagt internett.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Audun! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Vært bedriftskunde i over 15 år, Phonero gir personlig service og mobildekning er rask. Bytter de aldri ut.
Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, Linda!🙂Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads i Phonero.
Eneste mobil abo. som gir meg dekning der jeg bor.
Tusen takk for hyggelig omtale, Susann! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
MYE dyrere enn opplyst av selger, og helt elendig dekningsgrad så snart man beveger seg litt utenfor allfarvei. Prisen ble oppgitt uten MVA, så istedenfor å betale 1000 - 1100 kr for 4 abonnenter, som jeg gjorde før, betaler jeg nå nesten 1900 kr for 3 abonnenter. Itillegg opererer de med bindingstid, hvem gjør det i 2024 ? Styr LANGT unna!
Hei Christian! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.
Bra dekning og mange nyttige og fine tilleggstjenester som eks. Youtello. Ser hvem som ringer og ikke minst varsel om at jeg aldri glemmer å ringe tilbake til kunden. Min bedrift har fått en bedre kundeopfølging og dermed mer fornøyde kunder og ikke minst bedre styring og kontroll.
Tusen takk for omtalen, Jarle ! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.