Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever en meget god service når jeg henvender meg til Phonero. Raske til å besvare tlf.
Hei Ole, Godt å se at du er fornøyd med oss. Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Wendy løste problemet med en gang. På den måten fikk jeg kommet raskt i gang med mitt arbeid. Veldig takknemlig!
Hei Lars, Så fint å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Lureri fra ende til annen. Utenlandspriser stemmer overhodet ikke med det selger oppgav. MMS og tekst fungerer ikke i USA, de skylder bare på min telefon mm. Går ungene over datagrensa flår de deg. Du må aktivt bestill datavarsling.
Hei Peter, Takk for din tilbakemelding. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. Vi varsler om databruk på 50, 90 og 100 % bruk av pakken. I Bedriftsportalen kan man aktivere datakontroll som sperrer databruken etter 100% bruk. Vi hjelper deg gjerne for å få kontroll på databruken. Mvh Katrine Phonero
Phonero har alltid vist fleksibilitet i de fleste saker, dette er en styrke.
Hei Glenn, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Hatt mobil gjennom arbeidsgiver, så ikke vært i kontakt med phonero før jeg skulle overta abonnementet privat. Rask og god kundeservice. Ingen problem.
Hei Kathrine, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Får svar fra kundeservice omgående. De er behjelpelig med mine problemer og hjelper til med de endringer som er ønskelig.
Hei Stein, Takk for fin tilbakemelding! Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Jeg er regnskapsfører og fikk god hjelp til å avklare en utbetaling til Phonero som gjaldt en kunde.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero