Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stor var gleden i november da Telenor og Telia endelig kom med en løsning for eSim til min Apple watch. Stor ble derfor skuffelsen da jeg fikk beskjed om at bedriften flyttet til Phonero. Vil Phonero snart komme med støtte for eSim eller må jeg igjen begynne å styre med to telefoner?
Hei Øivind, Takk for din tilbakemelding. Vi håper eSim til Apple Watch er klart før påske. Om du sender oss en henvendelse til bytt@phonero med ditt telefonnummer, så tar vi kontakt med deg så snart det er klart. Mvh Mads Phonero
Svarer kjapt på henvendelser. Veldig god service og konkurransedyktige priser.
Hei Carina, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Har ingen ting å utsette på Phonero. Dekningen er bra, kan bli bedre.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hele tiden med å bli bedre og vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Vi er et lite selskap som har vært kunde hos Phonero i over 12 år. Av gammel vane har vi ikke skiftet leverandør. Vi var fornøyd frem til vi ble tvunget over til Telia nettet. Da forsøkte vi å si opp avtalen, men de hadde selvfølgelig klart å binde oss opp. Med nesten et år ventetid (bindingstid) med dårlig dekning, sa vi opp. Vi har byttet til leverandør med Telenor dekning. Det er først ved avvikling av et kundeforhold du oppdager dette selskapets virkelige holdninger til kundene sine. Det har vært en skrekkelig kundeservice. Selv 2 måneder etter at vi har flyttet alle våre telefoner, mottar vi fakturaer fra selskapet. Vi opplever at de er grådige og rigide. Det er avslutningen du husker. Kommunikasjonen med kundeservice har vært svært utfordrende. Vi har brukt alt for mye energi og tid på avslutningen her. Vi har ikke til vane å skrive anmeldelser på selskaper, men i denne saken føler vi oss så tråkket på, at det har vært uungåelig. Vi anbefaler INGEN dette selskapet pga denne behandlingen de gir ved avslutning.
Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss. Jeg vil derfor gjerne se nærmere på saken, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
God dekning, rask løsning for alle deres problemer via kundeservice.
Hei Vilma, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Så langt har alt gått fullstendig smertefritt. Har bare vært kunde i 1 mnd.
Hei Marianne, Så fint å se at du er fornøyd og at overgangen til oss gikk bra! Mvh Mads Phonero
Litt dårlig dekning i distriktene. Veldig bra kundeservice
Hei Roar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever noe svak dekning, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero