Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ingen ting å utsette på Phonero. Dekningen er bra, kan bli bedre.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hele tiden med å bli bedre og vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Vi er et lite selskap som har vært kunde hos Phonero i over 12 år. Av gammel vane har vi ikke skiftet leverandør. Vi var fornøyd frem til vi ble tvunget over til Telia nettet. Da forsøkte vi å si opp avtalen, men de hadde selvfølgelig klart å binde oss opp. Med nesten et år ventetid (bindingstid) med dårlig dekning, sa vi opp. Vi har byttet til leverandør med Telenor dekning. Det er først ved avvikling av et kundeforhold du oppdager dette selskapets virkelige holdninger til kundene sine. Det har vært en skrekkelig kundeservice. Selv 2 måneder etter at vi har flyttet alle våre telefoner, mottar vi fakturaer fra selskapet. Vi opplever at de er grådige og rigide. Det er avslutningen du husker. Kommunikasjonen med kundeservice har vært svært utfordrende. Vi har brukt alt for mye energi og tid på avslutningen her. Vi har ikke til vane å skrive anmeldelser på selskaper, men i denne saken føler vi oss så tråkket på, at det har vært uungåelig. Vi anbefaler INGEN dette selskapet pga denne behandlingen de gir ved avslutning.
Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss. Jeg vil derfor gjerne se nærmere på saken, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
God dekning, rask løsning for alle deres problemer via kundeservice.
Hei Vilma, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Så langt har alt gått fullstendig smertefritt. Har bare vært kunde i 1 mnd.
Hei Marianne, Så fint å se at du er fornøyd og at overgangen til oss gikk bra! Mvh Mads Phonero
Litt dårlig dekning i distriktene. Veldig bra kundeservice
Hei Roar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever noe svak dekning, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Dere har vel markedets beste sentralbordløsning, en veldig imøtekommende og god kundeservice som alltid løser ting raskt og greit, men dekningen til Telia er dessverre under pari, og de løftene som ble gitt da vi ble portet fra den tidligere telenorbaserte løsningen til Telia er overhode ikke blitt holdt. Flere av stedene vi eksplisitt utfordret dere på og som dere garanterte at utbedringer var på vei til er det ikke blitt noen endring. Det er f.eks. ikke mulig å gjennomføre en telefonsamtale i bil mellom Bergen og Os på E39 uten en rekke avbrudd - det holder ikke i 2019.
Hei Audun, Vi setter pris på tilbakemeldingen. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero og 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler. Jeg vil gjerne undersøke planene i områdene du opplever problemer eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Phonero er enkel og i bruk og har en lett tilgjengelig kundeservice som er hjelpsom hvis det oppstår problemer.
Hei Hallvard, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero