Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er meget fornøyd med Phonero for det har jeg god erfaring fra arbeid.
Hei Yngve, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine
Har i snart tosifferet antall år hatt ansvaret for bedriftens mobil og ip-telefon -løsninger. Den hjelpen vi (jeg) har fått gjennom Phonero, og i særdeleshet (anonymisert), har vært ekstremt bra! Hun er på ballen, ofte før jeg har skjønt at det er en ball å ta tak i... Vi har over 70 køer, sentralbord og vaktordninger. Ikke bare hjelper de til med endringer, men lærer også villig bort så jeg kan gjøre dette selv. De gangene (anonymisert) er opptatt, så er det alltid en serviceinnstilt person som svarer, og som faktisk skjønner det jeg spør om. Jevnt over har Phonero flinke, oppegående og serviceinnstilte medarbeidere.
Hei Jan, Så utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din. Takk for fin omtale! Mvh Katrine Phonero
Jeg har benyttet Phonero i årevis og er veldig fornøyd🌞
Hei Turid, Så gøy høre, takk for fin tilbakemelding. Mhv Katrine
Er veldig fornøyd med bedriftsabonnement fra Phonero. Stabil leveranse og dekning. Kundeservice er rask og profesjonell.
Hei Mohammad, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Sentralbord løsning meget bra i forhold til vårt behov og forventninger. Kundesupport meget bra. Mobil app meget bra.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Veldig godt fornøyd med Phonero som selskap, men dekningen til Telia kunne vært atskillig bedre.
Hei Oddne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Bara tull fra ende till annan, dyrt lang bindning og arrogant holdning. Nu etter jag entligen blivit kvitt detta søpplet etter mye krangling og noen 10 tusen,så ringer de ostansligt og skall prøve sælje abonemang på nytt.
Hei Robert, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Slik skal det selvfølgelig ikke være så her må vi undersøke. Uten å kjenne saken så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero