Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kompetente folk og tilsvarende kompetente svar. Både mail- og telefonhenvendelser ble besvart raskt og konstruktiv.
Hei Bernhard, Så fint å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Rask og god hjelp, fikk svar på det jeg trengte med en gang.
Hei Elin, Så gøy å høre, takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Tungvint å måtte fylle inn og sende skjemaer hver gang man skal gjøre noe med et abonnement/simkort. Som lokal administrator bør man kunne utføre slike oppgaver selv. Raskere for oss som kunde og mindre arbeid for phonero - burde være en vinnvinn situasjon...
Hei Bjørn, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi jobber nå for fullt med en ny selvbetjeningsløsning slik at det skal bli enklere å gjøre endringer på abonnementene selv. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
God service. Rask tilbakemelding nå det skal gjøres endringer i abonnementet. Prisgunstig.
Hei Brit, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Vi er er svært fornøyd med Phoneros kundeservice og deres systemer, men vi er ikke så fornøyd med dekningen vi opplever i deres nett. Det oppleves at våre sjåfører ofte mister dekningen, selv i sentrale strøk.
Hei Roger, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbedring i området, eller om det kan være andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
God kundeoppfølging. Svarer kjapt. Behjelpelig. Er i nærheten. Summert opp har jeg som kunde et godt inntrykk av phonero.
Hei Stig, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Rask å svare på chat, trengte PUK- kode etter å ha tastet feil pinkode tre ganger.
Hei Mona, Så bra du fikk god hjelp. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero