Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare gode erfaringer med Phonero, og takker Phonero for superservice siste dagene! Betyr mye for oss å få så god hjelp! Vi er svært fornøyd.
Hei Mimmi, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Hyggelig telefon samtale og hjelpsom kontrollerte opplysningene.
Hei Einar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Jeg hadde problemer med PUK koden og fikk øyeblikkelig hjelp. Kundeservisen er utmerket.
Hei Nabard, Takk for din tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Har nettopp byttet fra en konkurrent og prisen er blitt halvert.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med overgangen til oss! Mvh Mads Phonero
Fått hjelp av tre forskjellige konsulenter i dag, alle like hjelpsomme og imøtekommende. God hjelp fikk jeg også!
Hei Lisa, Veldig gøy å lese, vi setter pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Ytelse og tjenester fine der det er dekning, men opplever alt for ofte manglende dekning i litt mer perifere områder utenfor de store hovedveiene.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
PHONERO er MYE bedre enn Telenor, Bare det att kunne sende en chat å løsa problemer med Pin eller Puk kode smertefritt. Vi har tyverr bare mulighet att kunna bruka telenor ennå når vi skal prøva att se Netflix. HBO det går ikke, det er så vidt vi kan se på Netflix
Hei Tommy, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg med å forbedre nettkvaliteten. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero