Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket kundeservice. Rask hjelp og kom fort i gang etter forespørsel til support. Ventet knapt i noen sekunder før jeg ble satt til en kundekonsulent.
Hei Terje, Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Alle mine henvendelse ble besvart på veldig kort tid og gjennomført, telefon service er utmerket.
Hei Jerzy, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd med at en raskt kommer til kundebehandler og at denne ordner opp.. Om nødvendig sjekker denne med kollega uten at en blir satt over og satt over og må forklare problemstilling på nytt flere ganger..
Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Veldig ryddig og gode på å ta ansvar og ordne opp da det ble litt trøblete i overgangen fra annen leverandør. Kunden er i fokus og vi er veldig fornøyd med byttet på alle i bedriften. Raskt ute til å ta kontakt ved henvendelsen på tilbud og svarer alltid innen kort til både på mail og telefon.
Hei Tustna, Takk for hyggelig omtale! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Alt fungerer greit. Dekning, service og priser er Ok. Har ikke opplevd noe tull.
Hei Jan, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Rask og god info. Service innstilte😊😊😊
Hei Leif, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese :-) Mvh Mads Phonero
Vi opplever tildels dårlig dekning i vårt område. Vær obs på bindinger som raskt kan koste tusenvis av kroner dersom ansatte slutter. Dyre tilleggstjenester. Over 3 ganger dyrere enn Telenor på nytt SIM kort, hele 312,50 m/mva skal de ha for ett nytt SIM. De har rask respons på kundeservice. Men de er kranglete og gir sjelden noe for å beholde et godt kundeforhold. App og web fungerer bra. Abonnement priser kan vi få lavere andre steder. Sum summarum så vurderer vi sterkt å bytte leverandør.
Hei Åge, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero, slik skal det selvfølgelig ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], så tar vi kontakt med deg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Mvh Mads Phonero