Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hjelp vedr dårlig avtale endret til ny og bedre avtale
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi bruker Phonero i vårt firma og vi er veldig fornøyd med løsningen. Enkelt og forståelig både i app og på PC. Aller mest fornøyd er vi med at Phonero alltid svarer oss veldig raskt når vi har spørsmål eller vi ønsker å endre på noe.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk rask og god hjelp ved endring av abonnement. Var villig til å matche konkurrent
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Karsten😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Overføring nummer til ny medarbeider som starter i mai. Kjapp og god respons på telefon support
Så hyggelig å lese omtalen din, Johannes! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Alt er så oversiktlig og enkelt! Kundebehandlere som kan sitt fag, og møter hjelp-trengende med respekt og velvillighet. Forbilledlig!!
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Ble ringt tidlig på morningen hvor det ble lovet gode priser i samme dekning som Telenor. Selger sa flere ganger at han var fra Telia, men viste seg å være Phonero. Var ikke før de tok opp siste "godkjenning" hvor han begynte å si Phonero. Etter avtalen var sendt sjekket jeg opp ryktet til Phonero og ser de fleste hadde dårlig erfaring. Tok da bare timer etter avtalen ble satt kontakt om å avbestille avtale før eventuell portering fra Telenor og utkjøp. Ble alikevell sendt en faktura med "bruddgebyr" på 3000 + mva. Syns dette er dårlig av Phonero. Styr unna, dårlig kundeservice, dårlig dekning Bergensområdet, og generelt ekle og lure selgere. Tok saken til Brukerklagenemda etter anbefaling av Telenor, fikk ikke medhold og må nå betale 3750kr for en tjeneste som aldri var satt i gang.
Hei Lars! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Hei, kunne ikke PIN koden, så fikk ikke åpnet SIM kortet etter oppdatering. Prøvde logge inn får å finne kode, men der ble sendt kode på sms… Burde vært valg; sms eller e-post. Måtte vente til dere åpnet kl 08:00 for å få hjelp. Telefonsamtalen var forøvrig fantastisk Anne-Rita
Takk for tilbakemeldingen din, Annerita. Den setter vi stor pris på 😊 Jeg skal ta ønsket ditt med videre til våre utviklere! Hilsen Dina i Phonero.