Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har man utfordringer loser de deg igjennom på den beste måten uansett hva det skulle være! Stort eller smått Anbefales på det varmeste!
Hei Astrid. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Bare gode erfaringer Hjelp med opp sett av mobil applewatch gikk fint Meget bra kundeservice, her får man alltid svar
Hei Arild. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
What I like in Phonero is the great customer service. I had to transfer my subscription to another company I have and in one day they solve the matter in the best way for me. When I had to call service they answered in seconds and explained to my with friendly way what I have to do. This kind of service department is what I look for!
Hi, Nikolaos. Thank you for taking the time to write such a heartwarming review! Having good cooperation are essential in order to solve issues that may arise. We really appriciate your feedback and we're here if you are ever in need of future assistance. Have a nice day Regards Christer, Phonero
Super fornøyd med så god og rask hjelp, vi er kanonfornøyde kunder :)
Heisann, Paul. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :) Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Opplevde når jeg er i utlandet Hellas og London at 4G ikke fungerte, men fikk god hjelp av support. Hun ba meg endre manuelt på nettverksopperatør. Dette burde være unødvendig når jeg har valgt automatisk. Er jeg i et annet land, så betyr det antagelig at jeg må kontakte support og spørre hvilken operatør jeg skal velge.
Heisann Mina. Å bruker mobiltelefonen i utland skal være like enkelt som hjemme. Det å hente inn korrekte APN innstillinger skal telefonen selv utføre. Dersom den ikke gjør det kan man 1. forsøke å starte den på nytt, 2. slå på roaming, 3. pass på at nettverksinnstillingene er korrekt. Vi har steg for steg veiledere på nettsiden for forskjellig programvare: https://www.phonero.no/kategorier/mobiltelefoni-oppsett Det å starte telefonen på nytt er noe vi alle gjør veldig lite. Ofte er det løsningen, telefonen får hentet korrekt informasjon og er tilbake på nett på svært kort tid. Å velge manuelt gjøres kun i særs få tilfeller. Dette kan være dersom en telefon ikke har korrekte innstillinger i utgangspunktet. Vi setter pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Phonero prøvde å selge meg et abonnement som leder av en idrettsklubb. Jeg sier at jeg kun trenger privattelefon. Selger forteller at det bare var fordeler, at det fungerer som et privatabonnement og ingen problem at det var mitt private nummer som er registrert på klubben i Brønnøysund. Det selger glatt unnlater å nevne er at bedriftsabonementet deres har 24 måneders bindingstid! Jeg vil påstå at det er en vesentlig forskjell, og dermed på grensen til svindel å fremstille det som likeverdige abonnement.
Heisann Leif. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Det skal alltid fremgå tydelig dersom det er et bedriftsabonnement med eller uten binding, eller om man ønsker å inngå et privat-abonnement. Informasjonen skal også fremgå av oppsummeringen før man bestiller. Vi jobber for å alltid være svært tydelige på dette feltet da gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss Vi ønsker å se nærmere på denne saken. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Bra kundeservice! Hyggelige og behjelpelige ansatte. Bra løsning hos oss som ikke har sentralbord, men hvor alle har egne telefoner som besvares via hovednummer og deretter tastevalg. Synes derimot det å selv administrere lydfiler og legge inn åpningstider er altfor komplisert, selv med opplæringsvideoer og annet materiell. Får heldigvis god hjelp av ansatte til å legge det inn, mot betaling. Burde vært mer intuitivt når man skal håndtere dette selv. Phonero kan anbefales, men ønskelig med mer brukervennlig administrasjonsside.
Heisann Pia. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Jeg tar dette med meg punktene dine videre til vår produktavdeling for å se på måter å forenkle dette på ytterligere. Tusen takk for du tok deg tid til å gi oss så god tilbakemelding :) Hilsen Christer, Phonero