Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero prøvde å selge meg et abonnement som leder av en idrettsklubb. Jeg sier at jeg kun trenger privattelefon. Selger forteller at det bare var fordeler, at det fungerer som et privatabonnement og ingen problem at det var mitt private nummer som er registrert på klubben i Brønnøysund. Det selger glatt unnlater å nevne er at bedriftsabonementet deres har 24 måneders bindingstid! Jeg vil påstå at det er en vesentlig forskjell, og dermed på grensen til svindel å fremstille det som likeverdige abonnement.
Heisann Leif. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Det skal alltid fremgå tydelig dersom det er et bedriftsabonnement med eller uten binding, eller om man ønsker å inngå et privat-abonnement. Informasjonen skal også fremgå av oppsummeringen før man bestiller. Vi jobber for å alltid være svært tydelige på dette feltet da gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss Vi ønsker å se nærmere på denne saken. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Bra kundeservice! Hyggelige og behjelpelige ansatte. Bra løsning hos oss som ikke har sentralbord, men hvor alle har egne telefoner som besvares via hovednummer og deretter tastevalg. Synes derimot det å selv administrere lydfiler og legge inn åpningstider er altfor komplisert, selv med opplæringsvideoer og annet materiell. Får heldigvis god hjelp av ansatte til å legge det inn, mot betaling. Burde vært mer intuitivt når man skal håndtere dette selv. Phonero kan anbefales, men ønskelig med mer brukervennlig administrasjonsside.
Heisann Pia. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Jeg tar dette med meg punktene dine videre til vår produktavdeling for å se på måter å forenkle dette på ytterligere. Tusen takk for du tok deg tid til å gi oss så god tilbakemelding :) Hilsen Christer, Phonero
Raskt svar når man trenger det, gode priser og bra nett
Heisann Rasmus. Så gøy å se at du er fornøyde med vår dekning! Vi skal være først i Norge med et landsdekkende 5G-nett i løpet av 2023, og allerede har mer enn 2 av 3 nordmenn tilgang til det nye Telia-nettet. I 2022 fortsetter 5G-utbyggingen i flere Kommuner i Agder, Innlandet, Møre og Romsdal, Rogaland, Trøndelag, Vestfold og Telemark, Vestland, Viken og Troms og Finnmark. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Alltid hjelpsomme og imøtekommende på kundesupport
Heisann Kari. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
God opplevelse, raskt svar, forsto utfordringen min. Gjennomføringsevne høy. Hyggelig på et profesjonelt nivå
Hei, Jørn. Så flott å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Rask respons, tydelige forklaringer og god info. Lett å forstå. Og hyggelige!
Hei, Janne Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss så flotte komplimenter. Disse videreformidler jeg til kundesenteret :) Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Man skal lete lenge etter en så vennlig, hjelpsom og tålmodig kundeservice medarbeider!
Hei, Jette Utrolig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er stolte av å være beste kundesenter for bedrifter i 2021, kåret av EPSI. Vi slår oss selvfølgelig ikke til ro med det, og tar tilbakemeldingen din med oss som videre inspirasjon i arbeidet. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero