Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Syns at ein får mykje for pengane og dere har ein meget bra kundebehandler. Hadde dårlig dekning på internett på Tjøm/Vigeland og i Kalamyli Hellas.
Hei Henrik, Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd! Jeg vil gjerne undersøke planene i dette område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Effektive og løsningsorienterte. Nok ikke de rimeligste på markedet men har god dekning der ikke Telenor har.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en gjennomgang av deres abonnement og se om vi kan tilpasse abonnementene bedre i forhold til deres bruksmønster. Mvh Mads Phonero
Gode kunnskaper og god hjelp. De kom raskt på chatten for å hjelpe meg
Hei Hans, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Telefonen iphone 7 brukte ikkje 4g. På eit eller anna vis var det skrudd av 4g på telefonen. Ikkje blitt gjort av bruker - rart - men det var på kundesiden feilen låg. Hadde ingen ting med phonero å gjere.
Hei Michael, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd og problemet løste seg. Mvh Mads Phonero
Jeg har så langt veldig god erfaring ifm eierskifte av mobilnummer. Kjapp respons på telefon og hyggelig og forklarende kundebehandler(e) som responderte på min henvendelse umiddelbart.
Hei Hans, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Alle bør holde seg borte fra kundebehandlere fra østlandet. De lover og lyver. Vi skulle ha 5 abonnement samtidig og det taklet ikke østlending å holde styr på.
Hei Leif, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Det høres kanskje komplisert ut og dyrt, men nei, du får total oversikt og billigere mobil abonnement en del fleste på markedet, alt utafra hvor mange ansatte dere er. Vi har god erfaring med Phonero som vår mobil operatør med 30 ansatte selv med kun Telia dekning, savner kun Telenor dekning som vi hadde før. Oversikten i bedriftsportalen og sentralbord er helt fantastisk og mulighet selv til å kunne endre abonnement vha. "Mitt Phonero appen" (Sender godkjenning til lokal administrator) - Ansatte kan også kjøpe datapakker med egen VIPPS. Støtter også å ringe fra Chrome med headset uten noen installasjon på lokal PC. SIP støtte også om du vil bruke noen Cisco telefoner og ringe over internett.
Hei Owe, Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dere opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero