Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 592 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 592 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 615 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 307
664
113
64
467
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 615 verifiserte omtaler på Bytt.no

Beste mobilselskap i Norge uten tvil.

Omtale av  Tor E

Veldig seriøst selskap. Rask tilbakemelding og løsningsorienterte kundebehandlere. Gode priser. Vil og trekke fra sentralbord løsningen som er meget god. Anbefales!

Svar fra Phonero
12.11.2024 09:14

Så hyggelig å lese, Tor! Tusen takk for fin omtale og anbefaling 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Great experience

Omtale av  Martina

Great experience with a very helpful costumer service

Svar fra Phonero
12.11.2024 09:14

Thank you for sharing your experience with us, Martina! 😊 That means a lot to us. Regards, Cecilie in Phonero.

Stay away.

Omtale av  Georg

Avoid this company at all costs. I’m not even sure where to begin. I’ve been stuck with Phonero for almost three years now, with one year left on a contract that I had to renew after the first two years. Why? Because if I didn’t renew it three months before the end date, I’d be hit with a large termination fee for not providing sufficient notice. I asked if I could just stay on for the remaining three months and then leave, but that wasn’t an option. I was presented with only two choices: Pay a penalty invoice of about 15,000 NOK for two phone lines—an absurd amount. Return to Phonero, and they’d generously “waive” the 15,000 NOK fee. But there was a catch: I’d have to sign up for another two-year contract. Supposedly, this was a favor, given my “mistake” in not giving the three months' notice. They claim they notified me via SMS, but I never received or noticed it. Both options were terrible and felt more like threats than real choices—a manipulative way of holding onto customers. I contacted customer service to see if they could offer me a better plan than my current one, but it took them from Friday until Thursday to respond. When they finally did, the answer was that nothing could be done. According to them, I already had their “best” deal, which, frankly, is worse than what many other companies offer these days. Phonero, your lack of customer care is shameless and ruthless. I honestly hope customers see through this and choose better options. To anyone reading this: Do not support companies like this. Phonero operates with inflexible, heavy-handed policies that feel designed to trap customers. Stay away and spare yourself the headache. All you want is to make calls, send texts, and use the internet without getting caught in this web of manipulation. I’ll be contacting Forbrukerrådet this week to report this experience, particularly the so-called “choices” they offered, which were both entirely in the company’s favor with zero benefit to the customer. That’s it! You’ve earned this one-star review, Phonero.

Svar fra Phonero
12.11.2024 09:13

Hi! We were sorry to hear about your experience with us, and we would like to look into this further and investigate what has happened. Please send an email to [email protected] with your full name and mobile number, and one of my colleagues will contact you. Regards, Cecilie in Phonero.

Massivt avbestillingsgebyr.

Omtale av  Robin

Avbestillingsgebyr på 3000,- som ikke er blitt opplyst om da selger overtalte meg til å bytte til Phonero over telefon.

Svar fra Phonero
12.11.2024 08:36

Hei Robin. Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så skal vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.

Hjelpen var helt topp 👍

Omtale av  Helge H

Fikk god hjelp fra en god medhjelper hos dere var så elskverdig og hjelpsom. ❤️

Svar fra Phonero
11.11.2024 14:40

Så fint å lese, Helge ! Tusen takk for hyggelig omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hyggelig kundeservice

Omtale av  Kristoffer

Hyggelig kundeservice. Satte seg raskt inn i problemet med at jeg ikke kom på nett og ordnet ut på kort tid.

Svar fra Phonero
11.11.2024 14:39

Så fint å høre at du fikk god hjelp, Kristoffer! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Mads i Phonero.

Fantastisk

Omtale av  Wendy W

Kjempe bra service!!! Stor hjelp og svart på alle spørsmålene mine!

Svar fra Phonero
11.11.2024 14:39

Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Wendy ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.

Phonero har 4 615 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener
Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR