Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask support og bra oppfølging. Enkelt å få kontakt pr telefon.
Hei Tor, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
De er hjelpsomme på kundeservice, oversiktlige fakturaer.
Hei Turid, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Hei, jeg har for det meste gode erfaringer med Phonero. De er raske i kontakt, og de virker å ta kunden på alvor, og strekke seg etter å i møte komme mine behov. To konkrete saker jeg har eller har hatt problemer med er at de brukte alt for lang tid på å få avklart e-sim løsning. Og ingen tok ansvar for å informere skikkelig. En annen negativ ting er binding på abonnement, men dette er også likt for enkelte av de andre mob operatørene også.
Hei Roar, Vi setter pris på tilbakemeldingen og takker for innspill! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Rask og god hjelp av hyggelig medarbeider. Litt masete på å svare på denne undersøkelsen,
Hei Gjermund, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Proff leverandør, rask og god support, god og enkel app, som gir full oversikt. Enkelt å oppgradere datapakke pr. mnd. Bedriftsportalen er også enkel å bruke, og gir rask oversikt.
Hei Roar, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
God kundeservice. Ordner raskt opp med endringar ein ynskjer. Godt nett. Enkel og brukervennlig app. Lett å få kontakt med kundeservice.
Hei Bodil, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Har ikke hatt noe kontakt med Phonero før jeg brått måtte bytte SIM-kort nå. Jeg fikk raskt hjelp av kunderservice, og det var en hyggelig opplevelse med god oppfølging. Er ellers også svært fornøyd med selskapet, og har ingenting negativt å si.
Hei Marie, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero