Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bad om tilbud før flytting - flytting ble utført uten problemer men jeg kan ikke se at jeg har fått tilbud. Har bare fått bekreftelse på at det er gjort. Jeg har heller ikke fått noe informasjon om hva jeg bør gjøre etter at abonnementet er flyttet. Jeg fikk bare beskjed fra en av mine kontakter - Har du byttet telefon? Svareren din er ikke som den pleier
Hei Knut, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Ny kunde, og hadde et par justeringer etter oppstart. Fikk veldig god hjelp med en gang!
Hei Hilde, Så fint å se at du er fornøyd med oss og at overgangen gikk fint! Mvh Mads Phonero
Eg opplever å få gode svar og grei kundebehandling. Dei er saklege, og gjer det som trengs, utan å vere masete. Overgangen frå Phonero til Telio var problemfri.
Hei Iver, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Har flere ganger hatt spørsmål om telefonbruk og fakturering. Opplever høflighet og meget rask tilbakemelding.
Hei Bjørn, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Phonero oppleves som et rimelig alternativ med en effektiv og brukervennlig organisasjon.
Hei Ivar, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Raks respons, hyggelig medarbeider og rask løsing av innmeldt sak.
Hei Tonje, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Jeg har vært en fornøyd bedriftskunde med pris og service. Jeg regner med å bli like godt fornøyd som privatkunder.
Hei Turid, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero