PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det var noen oppstartsutfordringer med et SIM-kort som ble borte i posten. En veldig kjedelig start på kjøpet. Heldigvis fikk jeg raskt tilsendt et nytt SIM-kort uten kostnad. Ingen problemer siden.
Hei Marita, Takk for tilbakemeldingen! Det var uheldig at ikke SIM-kortet kom frem første gang, men bra at du ikke ikke måtte vente for lenge :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig fornøyd med både dekning, pris og hastighet. Men aller viktigst; God kundeservice når du trenger det.
Hei Thomas, Hyggelig å høre at du er fornøyd! Hilsen Frank fra PlussMobil
Var noe trøbbel men dem ordnet det opp med engang, fikk svar på mail sent på kvelden noe jeg aldri har sett endre plasser.
Hei! Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen 😃 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Rask respons og veldig behjelpelige kundebehandlere. Når det kommer til forbedringer så ønsker jeg at tillegspakker osv. blir lettere synlig på nettside og app. Var tvilling sim og data sim jeg var ute etter, og det klarte jeg ikke å finne hverken på app eller nettside. Men ellers så er erfaringene mine bare gode.
Hei Jonas, Mange takk for tilbakemeldingen! Jeg er enig at det må jobbes mer med synligheten av våre tilleggstjenester. Jeg har sendt din kommentar videre til nettsideansvarlig slik at de kan gjøre forbedringer rundt dette 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg hadde problemer med mitt nye SIM kort som ikke fikk kontakt med telefonen....Jeg gjorde flere forsøk uten at det lyktes.....men med en mail til PlussMobil fikk jeg beskjed om å bare å reise opp til hovedkontoret så skulle det ligge et nytt SIM kort klart i resepsjonen.(Nå er jeg så heldig at jeg bor sentralt i Oslo....så det var veldig greit for meg å komme bort for å hente mitt nye SIM kort.....Det kunne også blitt sendt til meg via post....men i mitt tilfelle løste jeg det på ovennevnte måte)....Og i tillegg så fikk jeg som ekstra service montert det nye med en dobbel sjekk om at det funka......Og det gjorde det heldigvis! Veldig fornøyd med en rask og god service!
Hei Odd, Takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg er meget godt fornøyd med måten dette ble ordnet på.»
Hei Ragnar, Det er godt å høre - takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
I'm very happy with the customer service. I had to get in touch a few times and always got a very swift and friendly response, and quick solutions.
Hi Ben, Thanks for the feedback! Kind regards from Thomas at PlussMobil
Jeg har vært kunde en stund hos PlussMobil, og syns de er veldig bra. De svarer også raskt via sosiale tjenester. Anbefales på det sterkeste :) Supert også at de har Telenor-nett. Konen min har også byttet til PlussMobil, og er veldig fornøyd.
Hei Ole, Takk for din tilbakemelding :-) Veldig fint å høre at dere begge er fornøyde! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Meget rask og hyggelig service fra kundebehandler😊 Skulle bytte abonnement
Hei Gøran, Takk for tilbakemeldingen! Hyggelig å høre at du var fornøyd med dialogen. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig fornøyd med Feedback på Mail med en herre den 30 september . Svarte kjapt og hva behjelpelig 🥳 ordnet med 2 gb til meg da det hva skjedd noe i abonnement bytte
Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen. Godt å høre at du var fornøyd med hjelpen fra kundeservice 😄 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har postet spørsmål to ganger, uten å få svar på henvendelsen.
Hei Terje, Takk for tilbakemeldingen! Det var synd å høre at du ikke fikk svar på ditt spørsmål - jeg er litt usikker på hva som skjedde. Vi har veldig kort ventetid på e-post, chat og telefon, så bare å ta kontakt nå så skal jeg få svart deg :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bytte til Pluss fungerer bra, prisen er god, og for meg var Telenordekning et must. Det jeg var mest imponert over var at abonnementet også ga tilgang til flere blader og magasiner digitalt, som Dagbladet (inkl. magasinet), Se&Hør, Vakre Interiør, Aller, KK osv. Anbefales!
Hei Stian! Så fint å høre at du er fornøyd med abonnementet og inkludert lesestoff :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har telenornett og rollover, i tillegg til markedets beste priser, ikke noe å vente på! minus: noe problemer med e-magasin tillegget
Hei Lars, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd. Vi jobber med å gjøre det enklere å registrere seg med e-magasinene (Pling), og vil ha en mer sømløs registrering om kort tid. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg har vært kunde i snart et år og har bestilt abonnement rom resten av familien. Manglet simkort i posten å fikk tilsendt nytt kostnadsfritt, de svarer raskt på mail og telefon. Anbefales!
Hei Oda! Hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt første år hos oss! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Super kundeservice som gjorde byttet fra forrige leverandør lekende lett. Veldig fornøyd med abonnementet og prisen.
Hei Martin! Hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig fornøyd med dekning og pris. God kundeservice.
Hei Stian, Takk for tilbakemeldingen. Bra å høre at du er fornøyd! Hilsen Thomas fra PlussMobil