PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt fungerer fint. Fikk god og rask hjelp av kundeservice når jeg hadde behov.
Hei Line, Takk for tilbakemeldingen - fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bestilte pluss abonemang men hørte aldri noe fra de. Har fått regninger for et abonemang jeg aldri fikk. ringte inn for å forklare men ble møtt med dårlig service.
Hei Tom! Det hørtes ikke bra ut. Du skal selvsagt ikke betale for mobilabonnementet hvis du aldri mottok SIM-kortet. Jeg ser at alle fakturaer du har mottatt nå er kreditert. Ta kontakt med kundeservice hvis du skulle ha flere spørsmål. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har sagt opp mitt abn og nummer her flere ganger og mottar fortsatt krav om ubetalte fakturaer..Håpløst at dette er mulig i 2022.
Hei Billy! Takk for tilbakemeldingen. Jeg er usikker på hva som har skjedd med din oppsigelse men dette er normalt ikke noe problem. Hvis du overfører nummeret til en annen operatør så betaler du oppsigelsestid ut samme måned overføringen skjer + eventuelt forbruk som gjenstår. Ta kontakt på kundeservice hvis du ikke allerede er avklart så hjelper vi deg videre. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det skjer ting her, som jeg aldri har opplevd av min tidligere operatør. Nå får jeg melding om at min datakvote er oppbrukt, men i appen, står set at jeg har 2 gb igjen, hastigheten er redusert til det ubrukelige. Nå er min tålmodighet slutt, og kommer til å bytte operatør. Kundeservice stenger kl. 16,00? kan det kalles kundeservice?
Hei Tor, Takk for tilbakemeldingen! Vi sender SMS varsling om oppbrukt data ved rundt 75% og 100% oppbrukt poakke. Så det spørs litt hvilket abonnement du har hos oss - F. eks hvis du har 8GB totalt å bruke så vil du bli varslet på rundt 6 GB bruk og 8GB bruk. Det er synd at du ønsker å bytte fra oss - ta gjerne kontakt med oss på [email protected] skal vi finne en løsning - vi vil gjerne høre hvorfor du syntes det var dumt å motta SMS varslingene. Dessverre har vi ikke mulighet til å ha lengre åpningstider enn 08.00-16.00 foreløpig - dette fordi vi fortsatt er nye i markedet og kostnadene blir for høye dessverre. Men vi håper å kunne utvide åpningstidene litt utover kvelden etterhvert som det blir mer etterspørsel om dette. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Helt grei mobil leverandør helt du ser på fakturaene deres. Selv om jeg sa opp data-sim tilleggs abb fikk jeg- fordi jeg ikke kunne bruke det, måtte jeg betale for "ingenting". En annen ting; når du bytter til en annen leverandør pass på å ikke gjøre det den 1. i måneden, da må du betale for hele den mnd- noe ingen andre gjør av de seriøse gjør så vidt jeg vet. Føler meg lurt- aldri mere PlussMobil.
Hei! Takk for tilbakemeldingen. Det var synd å høre at du ikke var fornøyd med ditt korte opphold hos oss. Dessverre så ble ikke oppsigelsen på DataSIM kortet ditt registrert riktig av kundebehandler, og det førte til at du ble fakturert feil. Beløpet er selvsagt kreditert og rettet opp nå. Angående fakturering av siste måned så er det normal praksis hos de fleste mobiloperatører å fakturere den siste måneden når nummeret overføres i samme måned. Hvis overføringen skjer de første dagene i måneden så trenger du ikke å betale for hele måneden (så fremt det ikke har vært høyt forbruk i disse første dagene). Det er synd at du føler deg lurt, det var ikke vår intensjon - og håper du vil kunne vurdere oss som din mobiloperatør ved et senere tidspunkt. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Legger på ekstra bestillinger på faktura og mener jeg, kunden, sikkert har kommet borti en feil knapp og fått bestilt ved ett uhell. Dette lover de ordne oppi, og fikse på neste faktura! Jeg VET jeg ikke har bestilt noe ekstra, men lot det passere første gang som idioti og tullete service. Forventet orden på neste faktura, samme feil, igjen skal de rette opp. Skjer ingenting! Legger på at man skal få tilgang til div blader via pling, jeg spør hvordan man får tilgang-ikke noe svar! Jeg dropper bry meg om akkurat det, leser sjeldent sladre blader uansett-MEN så dukker regning på over 400,- på dette! Mailer både PlussMobil og Allermedia-null svar og respons!! Nå har vi byttet i denne husstanden til en seriøs leverandør som vi vet leverer! DA begynner PlussMobil og ta kontakt-ringer og ringer. Men sorry, etter 0,- tilbake og elendig service, dette gidder jeg/vi ikke!! Styr unna!!!
Hei Louise, Takk for din tilbakemelding - det er synd å høre at du ikke er fornøyd med ditt opphold hos oss. Dessverre så ble ikke oppsigelsen på DataSIM kortet ditt registrert riktig av kundebehandler, og det førte til at du ble fakturert feil. Beløpet er selvsagt kreditert og rettet opp nå. Vi sender ikke faktura på Pling tjenesten, denne er gratis og inkludert i ditt abonnement. Beløpet på 400 kr gjaldt abonnementsavgift for dine 2 mobilnumre. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Byttet til Plussmobil etter å ha vært hos Onecall - som skryter av å være så billige. Plussmobil er mye billigere enn både onecall og talkmore, og det fungerer helt glimrende. Super dekning, god informasjon om hva som skjer når man blir kunde og gratis blader på nettbrett og mobil - tommel opp fra meg!
Hei Johannes, Takk for tilbakemeldingen. Veldig fint å høre at du er fornøyd med priser og informasjon :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Byttet til Plussmobil pga surr hos konkurrent. Ikke opplevd noen problemer, men hadde litt spørsmål i starten om portering, første faktura osv. Veldig fornøyd med pris og kundeservice som svarer raskt, er effektive og hyggelige. De gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått gode svar umiddelbart.
Hei Rune, Takk for tilbakemeldingen! Det er fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Først får jeg tilsendt et SIM som ikke fungerer. Etter masse om og men får jeg et nytt. Tull igjen for å få det aktivisert. Første og eneste faktura etter bruk 1 måned minus en uke kr. --hold deg fast -- kr 556.56 for abonementet som skal koste 199.- Ser man nærmere på faktura er det ført opp TO måneders bruk pluss den korte måneden pluss fakturan inneholder faktura for Juli måned som akkurat har startet. Så er det summeringsfeil på fakturan. Feilen er riktignok bare 6 kroner, men...... Nei, jeg har allerede sagt opp og forklarer gjerne i detalj hvorfor.
Jeg har vært kunde hos plussmobil siden 31 mai, men nå er det slutt! Makan til elendig og useriøst selskap har jeg aldri vært borti når det kommer til surr og rot med fakturaer. Har blitt lovet 296 kr for 30 gb men fakturaen som ble mottatt i dag var på vanlig pris, samt første måned ble jeg fakturert fra den 17 mai selv om porteringen ikke skjedde før den 31. ringte da kundeservice og fikk refundert summen og ble lovet riktig denne måneden, det gikk som det gikk…. Styr unna, dette er virkelig et useriøst selskap!! 31 juli er jeg ferdig for godt med dette selskapet!
Internt bytte av abonnement i appen fungerte ikke som det skulle. Liten forståelse fra kundeservice. Resultatet ble ekstra kostnader for meg for noe jeg ikke fikk! 😠
De skryter av mange gartisfordeler. eksempel gratis dagblad pluss. Men dette er bare en begrenset periode. Det samme gjelder stort sett det andre plussfordelene som anonserers som gratis. Jeg vil kalle det et Ryanair selskap. bare ute etter å skaffe kunder med missvisende overskfiter.
Bestilte nytt abonnement med portering fra Telenor. Simkortet kom ikke til avtalt porteringsdato. Måtte derfor utsette datoen. Når jeg endelig fikk simkortet viste det seg å være defekt. Kontaktet kundeservice på epost da jeg naturlig nok ikke hadde telefon. Jeg sa kortet var defekt, men det virket det ikke som de trodde på. De skulle derfor sjekke om porteringen hadde stoppet opp. Nå sitter jeg med en telefon som ikke virker og en kundeservice som har sluttet å svare på mail. Når jeg ringer lover de å fikse det, men ingenting skjer og ingen tilbakemelding på status. Om de har sendt nytt simkort vet jeg ikke.
Etter byttet til PlussMobil opplevd veldig dårlig kundeservice . Ring tok ikke telefon . Ikke anbefales!
Hei Sem! Det høres ikke bra ut. Normalt tar vi telefonen raskt, så det er synd å høre at du ikke kom gjennom. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få hjulpet deg med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil
I have switched to PlussMobil and it is a nightmare. It shows that I have coverage, almost full or full and yet no one can call me and bank id does not work. When I try to call someone then it works for some time and again no one can call me back and always problems with bank id. Looking for other better operator.
Hi Dominika! Thanks for you’re comments. Have you spoken to customer support yet. BankID via mobile must be setup in you’re online bank when you switch to a new SIM card. The problem with incoming calls sounds like an issue with you’re phone. Call us on 21 89 77 89 and we will help you solve the problem. Kind regards Thomas from PlussMobil
3 mb\s etter oppbrukt data stemmer ikke. Det er telenor dekning og bra pris i forhold til databruk. Etter oppbrukt data settes farten ned til 1-2 mb\s derfor bare 3 stjerner. Ellers er det bra!
Hei Raymond! Takk for tilbakemeldingen. Det høres litt rart ut at du opplever 1/2 Mbit/s når datamengden er brukt opp. Dette skal være 3 Mbit/s og er standard i Telenors nett. Så jeg tipper at problemet ligger et annet sted enn i nettet. Kontakt oss på [email protected] så skal vi få feilsøke på mobilen din og hos Telenor så finner vi årsaken til dette. Hilsen Thomas fra PlussMobil