PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det ble problemer under portering fra annet selskap til PlussMobil. Dette var PlussMobil ute av stand til å finne ut av og gi noen gode svar på. De ringte ikke tilbake som avtalt og svarte ikke på mail. Viser liten forståelse for kundens behov for å ikke miste tilgang til mobiltelefon. Kanskje jeg burde ta selvkritikk og ikke velge et mediehus som lager Se og Hør til å håndtere mobiltelefoni...
Hei Kent, Takk for tilbakemeldingen! Det var synd å høre at du slet med porteringen over til oss. De fleste kunder har ingen problemer med å overføre til oss, så det overrasker meg at du opplevde problemer med dette. Kundeservice skal kunne hjelpe til hvis porteringen stopper opp, og det er leit å høre at inntrykket ditt av servicen var dårlig. Ta kontakt med oss på [email protected] eller ring oss på 21 89 77 89 - så skal vi få hjulpet deg videre. Hvis vår kundeservice konsulent har gjort en glipp her så skal vi få rettet opp feilen og ordnet 2 måneder gratis abonnementsavgift til deg. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Billigste abo jeg har hatt og digger de ekstra godene!
Hei Ingunn, Supert å høre at du er fornøyd med pris og goder :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Som pendler har jeg behov for et abonnement med mye data samt rimeligere samtaler til utlandet. Begge kravene oppfylte PlussMobil. Ett pluss(mobil) var at jeg nå kan bruke tiden på bussen til å lese blader gratis.
Hei Alya, Takk for tilbakemeldingen og hyggelig å høre at du er fornøyd med din start hos oss! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Opplever god dekning og rask fart- til billigere abonnentspris. Anbefales 👍🏼☺️
Hei Lene! Veldig godt å høre at er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har hatt en utmerket opplevelse. Har ikke opplevd noe negativt hos Pluss Mobil.
Hei Gunnar! Takk for omtalen, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Billig, bra internett og veldig brukervennlig nettside! Kundeservicen er helt på topp. Veldig vennlige folk på andre siden av telefonen, som hjelper med alt en måtte lure på.
Hei Ingrid! Takk for fin melding - godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig bra kundeservice, tydelig og inmøtekommende.
Hei Tina! Takk for tilbakemeldingen - topp å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
tenkte å bytte over til PlussMobil men etter dette samtaler med han fyr den 29 april kl 08:13 så helt klart STYR UNNA. Dialogen var KUN en vei- føles som han var ikke interessert å ta imot NY KUNDE. Med dette møkka service første inntrykk så hvordan behandler de oss etter ble kunde? STYR UNNA FOLKENS
Hei Henry, Takk for tilbakemeldingen. Jeg har undersøkt samtalen du nevner, og beklager hvis dette ble oppfattet som dårlig service. Selvfølgelig ønsker vi å ta i mot nye kunder, men så vidt jeg kan se så besto ikke din bestilling vår kredittsjekk - noe som er nødvendig for at du skal kunne få abonnement hos oss. Du er velkommen til å prøve igjen senere, og håper du opplever vår kundeservice som bedre ved neste anledning. mvh Thomas fra PlussMobil
Nettopp aktivert SIM, men det blir fakturert for mnd abb for ekstra DataSIM + etablering. Ringte og klagde og kundebehandleren hadde nok å gjøre og sa "da har du vel trykket på feil knapp". Protesterte, og han svarte da: OK, så fjerner vi det. Det blir sikkert gjort etterhvert, men en dårlig åpning på abb.
Hei Ypsilon, Takk for tilbakemeldingen! Det kan dessverre skje at man kommer borti DataSIM knappen på MinSide eller i appen, uten å mene dette - vi jobber med å forbedre dette, og krediterer selvsagt de som er uheldige og bestiller dette feil. Beklager at starten ikke var slik du forventet og håper på en mye bedre fortsettelse! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fantastisk kundeservice. Kjappe med svar. Om det skulle være noe, ordner de opp samme dag. Hjelpsomme, samtidig som de skriver sånn at jeg forstår det. Dekningen er selvsagt topp, siden de bruker Telenor nettverket. Anbefales på det absolutt sterkeste. Jeg pleier skjeldent å skrive omtaler, men Plussmobil skiller seg sånn ut - at de virkelig fortjener det. Dete er selvsag min erfaring, uten betaling, konkurranser eller noe. Hadde jeg blitt spurt om noe sånt, hadde jeg aldri gjort dette!! Hilsen Rune M. Grimstad
Hei Rune! Takk for tilbakemeldingen - det varmer å høre at du er fornøyd med vår kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
I have been searching for some cheap mobile subscription and I came across PlussMobil. It was the best thing that could happen for me because it is probably the best value for money subscription in Norway (I used tek.no for the comparison). I do not speak Norwegian language, but it was not a problem for the customer service to help me out with everything - I find them very professional and kind. The coverage is very reliable. I am very satisfied so far, and I can definitely recommend it.
Hi Igor, Thanks for the feedback - we are very happy that you are satisfied so far! Kind regards from Thomas at PlussMobil
Byttet til PlussMobil fra Telenor. Mye billigere abonnement med akkurat samme dekning. Ombestemte meg på det jeg bestilte først, men fikk veldig god, og rask hjelp på messenger til å endre abonnementstype.
Hei Hege, Takk for tilbakemeldingen! Fint å høre at du er fornøyd med abonnementet :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har akkurat skiftet til PlussMobil og fikk problem med å SENDE SMS. Skyldtes helt spesielle forhold på iPhonen min. Fikk ikke brukbar hjelp av Apple eller Telenor (problemet gjaldt å nå Telenors meldinngssentral - standard fremgangsmåte for kontakt funket ikke) men PlussMobils tekniker (Thomas) ga seg ikke før han etter mange tester klarte å løse det uvanlige problemet jeg hadde med mobilen min. Tusen takk for imponerende utholdenhet og vennlig og dyktig service!
Hei Ruth! Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det var et spesielt problem du opplevde og det tok litt tid, men godt at vi fikk løst det til slutt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Elendig, skulle vært aktivert 4/1 og 2 måneder etterpå fortsatt ingenting. Ingen informasjon i det hele tatt.
Hei Jermund, Det er veldig beklagelig at du aldri kom i gang hos oss. Jeg ser at nummeret ditt var registrert på en annen juridisk eier. Jeg har sjekket opp, og SMS ble sendt til nummeret du skulle overføre om dette, men fikk ikke tilbakemelding. Derfor så ble bestillingen stoppet da vi ikke kan overføre et nummer til tilhører en annen person. Kan ikke se at du har kontaktet oss på kundeservice om dette før nylig heller. Det er synd at det ble slik, og håper du får ordnet overføringen et annet sted - du er uansett velkommen til å prøve oss igjen ved en senere anledning, da du aldri fikk gitt oss et ordentlig forsøk. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bestilte abonnement 02.02.2022 for aktivering 16.02.2022 fikk tildelt 8GB. Da månedskiftet kom forventet jeg at de resterende mengde data fra februar ville gå på Rollover som reklamert med men de resterende GB ble slettet siden det ikke var en full mnd(hadde jo fått de😡)Alltid skal det være noe mellom linjene! SMÅLIG!
Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen! Forstår at du føler det smålig å ikke gi rollover på første måneden, men det er (tro det eller ei) en teknisk årsak til at vi ikke kan gjøre dette. Våre systemer er bygget på en slik måte som gjør at vi kun kan beregne rollover for en hel måned - så første hele måned for deg blir mars. Beklager dette, men det er lite vi kan gjøre med akkurat det :-( Hilsen Thomas fra PlussMobil
Nettet detter ut hvert 3 minutt. Innenfor faste tidspunkt på dagtid/kveld. 0900-22. Nå er det fra 09-02 på natta. Kundeservice har vært topp på svar å forslag. Men ingen ting funker. Nettet er strupet så mye ned at å se på Netflix å video på tlf ikke går samtidig. Fått to for høye fakturaer av to mnd som jeg var prøvd å få dette til å funke. Skulle også se om avslag pga dette ikke funker hjemme her men ingen reaksjon. Telia funka det å laste spill på Playstation, streame film fra Netflix og se på tlf samtidig. Så går tilbake til dem.
Hei Ronny! Takk for tilbakemeldingen, og takk for sist :-) Du bestilte vårt nye Fri data abonnement ganske tidlig, hvor vi hadde noen barnesykdommer med faktureringen. Etter dine tilbakemeldinger så fikk vi rettet opp i dette, men forstår at din totalopplevelse ikke var bra. Angående dekningen, så bruker vi Telenors nett - og vi fant aldri ut i samarbeid med Telenor hva årsaken var til feilene du opplevde på natta. Så det var jo frustrerende - vi vil jo veldig gjerne løse alle slike feil! Håper du velger å prøve oss ved en annen anledning, og håper det fungerer bedre for deg på Telias nett f. eks. Hilsen Thomas fra PlussMobil