PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Måtte ta konta f å få inn bilder på mms får i sendt
Hei Synøve, Takk for tilbakemeldingen - det høres ut som du har fått orden på MMS på telefonen din nå. Enkelte telefoner kan slite med å laste inn innstillinger automatisk. Ta kontakt på [email protected] hvis du trenger videre hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Helt ubrukelig kundeservice. Evner ikke eller bare vil ikke aktivere et sim kort som vi tross alt betaler et abonnement for. Kommer med lovnader om at det skal virke om noen timer, uten at det faktisk gjør det. Har pågått i flere uker, uten bedring. Bare lovnader hver dag om at det skal fungere. Skylder på Telenor, påstår at det er der feilen ligger. Amatørmessig
Hei Fredrik, Det høres ikke bra ut i det hele tatt! Jeg er litt usikker på hva som har skjedd her, men ta kontakt på [email protected] så skal vi få rettet dette så fort som mulig. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bra service og veldig tilgjengelig. Det var lett å få kontakt med kundeservice.
Hei Adolfo, Hyggelig å høre at du er fornøyd, og takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
God pris, raske endringer når jeg har behov for det
Hei Åke! Så fint å høre at du er fornøyd med abonnementet hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig bra kundeservice. Trekker ned dårlig deking med telenor 4g + . Hastighet dårlig . Ikke 5g som di lovet i breimyrveien
Hei Morten! Takk for omtalen og at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vi må ta en titt på dette du nevner med dekning - vi har helt lik dekning som Telenor har ellers så her kan det være noe teknisk feil eller noe med mobilen din. Ta kontakt på [email protected] så hjelper vi deg med å finne ut hva som er feil! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Plussmobil skryter av at de er billigst, jeg valgte derfor Plussmobil, fikk epost dagen før jeg skulle ha oppstart(1 mars) på mitt nye abbonement at prisen gikk opp fra 1 april, bare useriøst. De mener at de er billigst men unnlater å ta med NiceMobil som er billigere, styr unna. Bruk et seriøst mobilselskap.
Hei Vidar! Ja, her var du dessverre vært uheldig med timingen du bestilte ditt abonnement. Vi informerte nylig om prisendring på vår 1GB Basis abonnement fra 99,- /mnd til 119,- /mnd fra 1. april. Prisendringen var dessverre nødvendig i disse vanskelige tider når våre kostnader også øker. Om kort tid så lanserer vi ett nytt abonnement, 1GB Standard. Denne vil koster 99,- /mnd og ha Fri tale/SMS/MMS, men uten Data rollover. Så bare å kontakte oss på [email protected] hvis du ønsker å bytte til denne :-) Jeg er litt usikker på hvordan du kan bedømme vår dekning og kundeservice som 1/5 når du nettopp har bestilt - men det vel en generell helhetsvurdring fra din side, og forstår frustrasjonen. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Strålende fornøyd med Plussmobil. Enkelt, greit og rimelig.
Hei John! Så hyggelig at du er fornøyd, og takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg hadde problemer med oppkobling og dårlig kontakt , ved telefon samtaler. Problemet har vedvart, men eskalerte nå rett før helgen. Kundeservice var overkompensert til sin tildelte stilling 🤩 Å hjalp meg med å sette en instilling på min iPhone, å dette sammen med deres egen oppdatering på fredag ? Så tror jeg endelig mitt problem ble endelig løst 👍 han var kjempe hyggelig å hadde enormt gode kunnskaper om sitt område og teknologi ellers 🤩
Super fornøyd med kundeservice, gode priser har dem også.
Hei Sunniva, Takk for tilbakemeldingen! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det stemmer ikke at det er full Telenor dekning. Mange SMS nummer fungerer ikke hos Plussmobil.
Hei Sven, Takk for tilbakemeldingen! Det hørtes ikke bra ut. Vi vet at enkelte SMS leverandører har hatt problemer med å koble seg opp mot vår nye plattform. Utover dette så er selve basis dekningen helt lik som hos Telenor. Hvis dette med SMS er veldig plagsomt så kan vi flytte deg til en annen mobilplattform frem til disse leverandørene har løst problemet (krever bytting av SIM-kort). Ta kontakt på [email protected] hvis det er aktuelt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har wifi tale offshore som var grunn til bytte, kjapp svar på kundeservice Mail,telenor dekning og gode priser
Hei Gunnar! Så fint å høre at du er fornøyd med det meste hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
PlussMobil har lik dekning, men er billigere enn Telenor (som jeg hadde før), og tilbyr også større variasjon i antall GB. Jeg har 4GB og det passer perfekt. Da betaler jeg ikke for mer enn jeg har behov for.
Hei Ann, Takk for tilbakemeldingen din - det er supert å høre at du er fornøyd med abonnementet fra oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Til mitt behov er 2 GB og billig pris og dekning viktigst for meg!
Hei Steinar, Hyggelig å høre at du er fornøyd! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Er veldig fornøyd med pluss mobil, god telenordekning og rimelig kostnad i mnd. og rollover :-)
Hei Wenche, Det var fint å høre! Takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Billig og god dekning. For meg er det for lite GB som kan brukes i EU ved 100 GB abonnement.
Hei Terje! Godt å høre at du er fornøyd med dekningen og prisene våre :-) Forstår at det er ønskelig med mer data i EU på Fri Data abonnement - per i dag så er det mulig å bruke 45GB på reise til EU/EØS land, men vi jobber med å utvide dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Laveste pris med telenor-dekning. Mulig å få enda lavere pris ved å redusere antall gratis ringeminutter/sms inkludert.
Hei Steinar! Takk for omtalen :) Hilsen Thomas fra PlussMobil