Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Noe av det verste jeg har kommet bort i noen gang hold dere unna!!! De er bare helt dårlig med dekning, kundeservice alt ig faktura
Hei, Åse! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og kundeservicen vår. Og vi skulle gjerne likt å vite grunnlaget for at du er misfornøyd, send gjerne en mail til [email protected] så skal vi se på saken din. Vennlig hilsen alle oss i Release
Release + Ustekveikja er sant, 1gigga, billig, 119,- mnd
Hei, Arild! Tusen takk for fin omtale! Vi i Release ønsker deg en super dag!
Fikk binding etter telefonsalg. Hadde release i 2 mnd. Nettsiden var veldig dårlig, appen var enda dårligere som er hoved grunnen til at jeg bytter. Kundeservice er frekk når jeg ønsker å bytte og jeg klager på skyhøyt bruddgebyr som ikke står i samsvar med rabatten jeg har fått hos de. At de har bruddgebyr har jeg forståelse for, men at jeg skal betale rabatt x 110 for å melde meg ut mener jeg er urimelig. Ett useriøst firma som nok ikke er til å stole på. Heldigvis kan jeg nå bytte tilbake til ett annet selskap uten stort tap. Takk og farvel. Har sendt klage til forbrukertilsynet og. Håper andre som opplever liknende gjør det og. Slik at det kanskje blir slutt på denne praksisen.
Hei, David! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og kundeservicen vår. Og det er så absolutt ingen som har hatt noen intensjon om å være frekke i samtalen med deg. Når du snakket med telefonselgeren så sendte de deg også en sms med avtalt pris og 12 mnd bindingstid, noe du også bekreftet per sms. Hos mange andre selskaper så er dette kr 3000,- uansett, noe vi ikke anser som rettferdig for kundene. For at ting skal være så rettferdig som mulig så er bruddgebyret hos oss, gjenværende månedsavgifter av bindingstiden. Du fikk også tilbudet om å flytte tilbake til oss og at vi da krediterte fakturaen som du har fått. Dersom du ikke ønsker dette så må du dessverre betale bruddgebyret. Vi takker uansett for tilbakemeldingen! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Meget god informasjon. Gjenbruk av gamle mobiler et stort pluss
Hei, Mete! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en super dag videre! Vennlig hilsen alle oss i Release
Akkurat slik jeg ønsker det. Tydelig, presis og ukomplisert leverandør!
Hei, Espen! Så flott å se at vi kan leve opp til forventningene dine! Vi takker for tilbakemeldingen og ønsker deg en super helg videre! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Alt er bra. Har lett vei for å få hjelp. Har måttet det noen ganger, det har gått greit. Ellers er jeg fornøyd.
Hei, Gullbrand! Supert å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Vi ønsker deg en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Alt er bra. Har lett vei for å spørre om hjelp. Har måttet det noen ganger og det har gått greit
Hei, Annie! Supert å se at du har fått god og rask hjelp fra kundeservicen vår! Vi takker for tilbakemeldingen og ønsker deg en god helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Helt greit. Gikk helt finte å bytte oppratør. Fakturaen kommer å blir betalt å da er det iorden
Hei, Eirik! Tusen takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en kjempefin helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Jeg er bare fornøyd ..og har ingen ting å klage på At jeg kan gå i butikk og ikke sitte i vente kø i tlf til kunde service er et stort pluss
Hei, Anne K.P! Supert å se at du er fornøyd med oss. Og skulle du ha behov for å ringe oss, så kan vi love at svartiden skal være veldig kort! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Skiftet leverandør grunnet pris og kundebehandling hos min forje leverandør. Har hatt Release i 1 måned å er meget godt fornøyd. Kan anbefale dette selskapet på det sterkeste ! God dekning. Gode priser! God kundebehandling å ikke minst God fart på nettet !!
Hei, Helge G! Tusen takk for super tilbakemelding! At du er fornøyd med oss syntes vi er kjempefint! Ønsker deg en super helg! Hilsen alle oss i Release!
Jeg har ikke hatt release så lenge men har opplevd at release er pålitelig og leverer etter avtale . Foreløpig virker alt slik det skal, så jeg har ikke pr nå noen ønsker om forbedring.
Hei, Åse S! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en god helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Appendiks er ok vanskelig å finne frem og få utført betaling av regning.
Hei, Tor E! Takk for tilbakemeldingen! Vi har ingen løsning for å betale regningen i appen per idag. Men den kommer som E-faktura i nettbanken din:) Ha en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
De driver med skyhøye bruddgebyr som de ikke informere om ved salg, elendig kundeservice.
Hei, Håkon! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss! I samtale med telefonselger ble du informert om bindingstiden mot en god rabatt på abonnementet ditt i 12 mnd. Du aksepterte også dette per SMS, men valgte allikevel og portere ut før avtaletiden var utløpt. I tillegg fikk du tilbud om å slippe bruddgebyret mot å portere tilbake til oss i Release, noe du valgte å ikke gjøre. Så vi mener at her har vi gjort det vi kan for å forsøke å gjøre deg fornøyd innenfor rimelighetens grenser! Og da er det dessverre lite vi kan gjøre videre med denne saken. Uansett ønsker vi deg en super dag videre! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Helt grei dekning og god kundeservice . Bakdel er når data pakka er brukt opp kan du knapt lese avisa. Ikke filmsnapper osv. Da er en tvungen til å kjøpe tilleggspakke. Ikke kan en kjøre radio heller da det er for lite data igjen.
Hei Frank P.H! Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er korrekt at hastigheten reduseres til 40kbps ved oppbrukt data. Noe vi også informerer om på nettsidene våre. Om du bruker mer data enn du har bestilt, så kan du eventuelt endre abonnement på minside.release.no. Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Ingen som opplyser om det, men det er 12 mnd bindingstid. Fått en syk regning på 4500 kr. For å bytte vekk, dette var innen 14 dager som er en reel angrefrist. Utrolig sleipt. Føler meg lurt og bedratt
Hei, Jonas K! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med Release og telefonselgerne våre. Kjøper man et abonnement på nettet så er det INGEN bindingstid, men som de fleste andre selskaper så har vi telefonselgere som tilbyr gode rabatter mot bindingstid. Alle telefonsalg tas det opptak av for din sikkerhet og etter å ha lyttet igjennom opptaket, samt sett SMS som du har bekreftet med et JA. Så er du godt informert om bindingstid i 12 mnd mot en god rabatt på abonnementet ditt. Du flyttet inn til Release den 04.05.2022 og valgte å portere ut til et annet selskap den 31.05.2022. Altså 27 dager etter at du flyttet inn til Release! Det vil si at dette er 13 dager over lovfestet angrerett. Dersom du velger å flytte inn igjen til Release så skal vi selvfølgelig kreditere fakturaen! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så løser vi dette sammen:) Vennlig hilsen alle oss i Release.
Release leverer et godt og stabilt nett med en lav pris per megabyte av data sammenlignet med andre selskaper. En stor fordel for slike som meg som bor i distriktsnorge er det en stor fordel at de opererer med Telenor-dekning. Telenor har etter min erfaring mer stabilt 4G-nett, og bedre hastigheter enn det Telia har, i tillegg til at dekningen i seg selv er bedre. Du vil derfor få best mulig dekning til lavest mulig pris, og med høyest stabilitet. Det eneste jeg kan si som kunne ha vært bedre er at de legger inn en mulighet til å ha en personlig oversikt over hvor mye data du har brukt så langt i inneværende måned – enn så lenge må du ta kontakt med kundestøtte for å få tak i denne informasjonen.
Hei, Tom! Tusen takk for fin tilbakemelding. Flott å se at du er fornøyd med oss og tjenesten vi leverer. VI jobber med å få til en god løsning for de kundene som har mobilt bredbånd og håper den er på plass snart! Vennlig hilsen alle oss i Release!