SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Billig og bra abonnement, og veldig rask og god service ved behov ☺️
Hei Hilde. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Det er utrolig koselig å høre du er godt fornøyd med oss! Det setter vi veldig pris på. Mvh Ida, SMB Mobil
Enkelt bytte, hjelpsom serviceavdeling, ok tilbud på telefoner
Hei Pjotr. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 🙂 Godt å høre du er fornøyd med bytte! Mvh Ida, SMB Mobil
Fornøyd, funker som det skal. Ingenting å klage på.
Hei Vebjørn. Takk for omtalen 😊 Flott å høre alt kjører sømløst for deg! Mvh Ida, SMB Mobil
IKKE SVAR 'JA' ... !!! SMB mobil benytter seg av en uetisk forretningsmodell spesielt rettet mot små bedrifter uten angrerett. Du blir lurt inn i en avtale med 3 års binding og skyhøye bruddgebyr! Telefonselger fikk meg til å tro at de var et underselskap hos Telenor. Da jeg ville kansellere avtalen, vel å merke før den var tatt i bruk, fikk jeg beskjed om å betale 18.000 kroner i bruddgebyr. Jeg tar saken videre til Brukerklagenemda ...
Hei Elisabeth. Takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre hvordan du oppfatter oss, vi ønsker jo fornøyde kunder og tilbyr alt fra ingen til opptil tre års avtaletid. Jo lengre avtaletid, jo bedre pris kan vi gi. Man skal aldri oppfatte selger fra noe annet enn fra SMB, så det er noe vi ser veldig strengt på. Send meg en melding på [email protected] med navn og telefonnummer det gjelder, så ønsker jeg ta en titt på dette for deg. Mvh Ida, SMB Mobil
Føler meg lurt. Fikk et kjempetilbud da jeg ble oppringt, med tilbud om 179,- i mnd. Det selger ikke sa var det var flere faste(!) gebyrer og avgifter som i utgangspunktet gjør abonnomentet dyrere enn det jeg ble solgt. Dette burde jo være inkludert i abonnomentet. Jeg betaler i rundt 400-500,- i mnd for ting jeg ikke aner hva er. Står «underholdningsgebyr» uten mer spesifikasjon. I tillegg er det bindingstid som gjør at jeg må betale bot dersom jeg bytter operatør. Sånn holder smbmobil på misfornøyde kunder i flere år og lurer penger ut av de. Ville ikke anbefalt smbmobil til min verste fiende.
Hei Enya. Takk for din tilbakemelding. Står det noe ala «underholdningsgebyr» er nok dette fra strex.no og er en privat betaling via mobilregningen din. Slik kan kundeservice alltid hjelpe deg med. Send meg en melding på [email protected] med mobilnummer og fakturanummer så ser vi på det sammen. Mvh Ida, SMB Mobil
Byttet fra Talkmore som jeg var veldig fornøyd med, men fikk bedre pris med samme datamengde, samt beholdt Telenor-dekning.
Hei Jens. Takk for en fin omtale 😊 Så koselig å høre vi kunne tilby deg en enda bedre pris her hos oss! Mvh Ida, SMB Mobil
Hyggelig service! Oversiktlig app! God dekning. :-)
Hei Dugstad. Takk for den fine tilbakemeldingen 🙂 Det var utrolig koselig å høre og vi håper du fortsetter hos oss i lang tid framover! Mvh Ida, SMB Mobil
Har 3 abonnement fra smb, de har bra pris og Telenor dekning som passer oss utmerket
Hei Jon. Takk for en hyggelig omtale 😊 Flott å høre du er godt fornøyd med oss på alle abonnementene! Mvh Ida, SMB Mobil
Selger anbefalte meg å få abonnement på 100 GB data den første måneden da det uansett var en mnd gratis. Etter det så fikk jeg faktura for abonnement med 100 GB for første mnd. Det ble også trukket data i "frimåneden". Jeg fikk også skriftlig avtale med 0 mnd avtaletid. Etter oppsigelse pga uenighet i starten hevdet de at jeg hadde 3 mnd oppsigelsestid, så SMB mobil har skjult avtaletid i oppsigelsestid. For å komme meg bort fra selskapet godtok jeg å betale for en mnd ekstra. STYR UNNA.
Hei Jonny. Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre om den første måneden din kostnadsfri ikke kom med på faktura, det kan vi lett fikse for deg! Selv om måneden er gratis, brukes data som normalt. Det er veldig vanlig med oppsigelsestid på bedriftsabonnement, men vi har forståelse for at den kan virke lang. Mvh Ida, SMB Mobil.
Styr unna; lovet meg NULL bindingstid! Var abonnent 2 mnd, fikk nettopp regning på 4510,- uten noen forklaring!
Hei Trine. Takk for omtalen fra deg. Det er veldig leit å høre om du er blitt feilfakturert et bruddgebyr. Har du sjekket fakturaen med kundeservice? Send meg gjerne en melding på [email protected] med navn og fakturanummer, så kan vi se på det sammen. Mvh Ida, SMB Mobil.
Fikk et tilbud og trodde faktisk at dette var fra Telenor, han sa ikke at han var fra Telenor, men han ga meg det inntrykket og lovet 35% kosnadsreduksjon i forhold til mitt nåværende Telenor abonnement! Spurte om oppsigelsestid og fikk vite at denne var 3 måneder og at jeg ikke skulle bry meg om at det stod 32 måneder i tilbud. Det ble sagt at denne tiden, 32 måneder, kun var en prisgarati altså at prisen ikke ville gå opp i perioden! Jeg svarte ja til abonnementet etter at selger hadde bekreftet med sms at det var 3 måneders oppsigelsestid.
Hei Arve. Takk for tilbakemeldingen din. Det skal alltid komme klart og tydelig fram at vi blant annet ringer fra SMB Mobil og om en avtale inngås med avtaletid, samme som står på SMS som bekreftes for å godta tilbud. Kjempeflott om du sender dette på en epost til meg på [email protected] med navn og telefonnummer så kan vi se på det sammen. Mvh Ida, SMB Mobil.
Kjøpte nylig abonnement her. Under lange telefonsamtaler, fikk jeg et tilbud som jeg var ganske fornøyd med. Regningen jeg fikk var en skuffelse! Avgifter som aldri ble nevnt under samtalene fører til at den egentlige prisen er dobbelt så mye. Dette er uakseptabelt. Angrer virkelig at jeg har byttet leverandør!
Hei Zafer. Takk for din omtale. Første faktura vil alltid være høyere, da det faktureres fra dagen man starter abonnement. Du kan se det på side 2 av faktura. Er noe usikkert eller mener du prisen ikke er den samme, så send meg en melding på [email protected] med navn og telefonnummer, så kan vi se på det du lurer på sammen 🙂 Mvh Ida, SMB Mobil
Synes det er for dyrt, i forhold til andre tilbud jeg har fått. Derfor ønsker jeg skifte når bindingstiden er ute
Hei Anne. Takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig leit å høre du ikke er så fornøyd med prisen. Send meg gjerne en melding på [email protected] så kan vi se om vi kan gi deg et bedre tilbud så du ønsker å forbli kunde her! Mvh Ida, SMB Mobil
Den virker som den skall , ingen problemer i utland
Hei Ronny. Takk for en så hyggelige tilbakemelding 😀 Alle tiders å høre du er godt fornøyd med oss! Mvh Ida, SMB Mobil
Enda et svindel firma. Selger som sier han er fra Telenor. Ble lurt til å svare ja. Abonnement med bare 10 GB nevnte de ikke noe om. Hadde ubegrenset på Telenor til 359 i mnd på den ene telefonen. At slike folk får holde på et under for meg. Hvorfor ville jeg bytte til et dyrere abonnement om jeg ville ha fri data! SVINDEL: Styr unna!
Hei Jorunn S. Takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig leit å høre opplevelsen din da slikt ikke skal forekomme. Dette ser vi veldig strengt på da det skal opplyses om blant annet at SMB Mobil AS er en selvstendig norsk mobiloperatør og avtale på abonnement. Kan du sende meg en e-post til [email protected] med informasjon om når du ble kontaktet og ditt telefonnummer? Vi ønsker veldig gjerne å se på hva som har skjedd her. Mvh Ida, SMB Mobil
Bare positive erfaringer. Savner mulighet for biometrisk pålogging i appen.
Hei Harald J. Takk for en fin tilbakemelding 😊 Ønske om biometrisk pålogging er tatt videre. Vi blir alltid glad for tips på hvordan vi kan gjøre oss enda bedre! Mvh Ida, SMB Mobil