Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
918 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
918 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 918 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
442
186
20
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 918 verifiserte omtaler på Bytt.no

STYR UNNA SMB MOBIL

Omtale av  Jostein

Min beskrivelse føyer seg inni rekken av alle de andre dårlige omtaler her. Selger som sier han har ringt meg før noe han ikke har, og med det " påstår at jeg er glemsk" Ingen opplysning om bruddgebyr. Får beskjed om at det står i vilkårene. Jada,smart triks det når epost kommer etter at man har blitt "presset" til å svare ja på sms når selger ringer. Har mailet med 2 kundebehandlere og en saksbehandler.Det sier vell sitt, i tillegg til at e- post havner i søppelpost. Nå sitter jeg med regning på 6000,- i bruddgebyr pluss fakturagebyr for mitt og min datters abbonement, som ikke er en del av mitt bittelille enkeltmansforetak. Kan noen vere så snille å få stoppet dette firmaet til å drive folk fra vannvidd? Dette er et firma som har til de grader strukket grensene og lar det gå utover bitte små bedrifter. Ta gjerne kontakt . Kanskje vi sammen kan ta dette rettslig om vi er flere sammen. Jostein H.

Svar fra SMB Mobil
19.11.2024 10:27

Hei Jostein. Takk for din henvendelse. Det er leit å høre opplevelsen du har med oss. Ingen skal føle seg presset til å takke ja til et tilbud og man kan si nei eller at tilbudet ikke er ønskelig. Er en avtale inngått med avtaletid, er det standard bruddgebyr. Det er leit du ikke ønsket prøve oss ut likevel, men var det noe spesielt som gjorde at du ikke ville ha tilbudet likevel? Send oss gjerne en melding på [email protected] så kan vi jo se på det sammen. Mvh Ida, SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Går det an å gi minus (-) stjerner?

Omtale av  Jeanette

Går det an å gi minus (-)stjerner? Da ville de ha fått det. Stiller meg bak de med samme negative opplevelse. Selger ringte meg mens jeg var på sykehuset og jeg gav beskjed om dette. Ringte meg igjen dagen etter. Jeg var skikkelig dårlig, men dette tilbudet "måtte" man bare takke ja til. Sa klart ifra at jeg ville ha all informasjon på epost, måtte be om det 7-8 ganger. Til slutt kom det et veldig mangelfullt "tilbud". Absolutt ikke et eneste ord om bindingstid. Først i siste del av den siste samtalen (når denne skal taes opp for begges parter) så kommer det frem at det er 36 mnd bindingstid. Syk som jeg var spurte jeg om dette i "tåka" jeg var i, men ble fort avfeid at dette var helt vanlig for små enkeltmannsforetak. Og fortere enn svint fikk jeg en melding jeg måtte svare JA på. Jeg ville gjerne lese igjennom hva jeg sa ja til, men selger maste at" du må sende Ja nå". Dum som jeg var ble jeg lurt til å gjøre dette.. kostet med 6000,- for å avslutte et abonnement enda ikke abonnementet hadde startet eller simkortet var satt i Mobilen... Mitt råd... Hold dere laaaangt unna dette firmaet.

Svar fra SMB Mobil
19.11.2024 10:20

Hei Jeanette. Takk for din henvendelse. Her vil jeg gjerne se på eposten du fikk med tilbud som ble bekreftet dagen etter da avtale skal samsvare muntlig og skriftlig så våre kunder er trygge på avtalen som blir inngått. Det er også leit å høre du ikke ønsket prøve oss ut, var det noe spesiell grunn til at du ikke ønsket tilbud likevel? Send meg en melding på [email protected] med kopi av tilbudet fra selger, en liten forklaring av saken og ditt org.nr så ser vi på det! [email protected]

Oppdigelse. Alt for lang og dyr

Omtale av  Wcp

Alt for lang oppsigelsestid. Ble ikke fortalt ved bestilling. Alt for dyrt avbestillings gebyr

Svar fra SMB Mobil
19.11.2024 10:15

Hei Wcp. Takk for din henvendelse. Oppsigelsestid og informasjon ved oppsigelse eller bytte ligger på våre hjemmesider, eller man kan kontakte oss ved spørsmål. Det er synd å høre du er misfornøyd, da både avbestillingsgebyr og oppsigelsestiden er standard for bedrift markedet. Mvh Ida, SMB Mobil

Strålende

Omtale av  Jens

Billig og veldig god dekning, god dekning i utlandet også.

Svar fra SMB Mobil
19.11.2024 10:03

Hei Jens. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😄 Så flott å høre du er godt fornøyd med oss! Mvh Ida, SMB Mobil

Svindelforsøk og dårlig kundebehandling

Omtale av  Misfornøyd

Ekstremt useriøst firma! Selger per telefon som ikke oppgir at det er bindingstid og som konsekvent sammenligner mitt nåværende abonnement med det han tilbyr. Jeg har hatt eget firma i 20 år og ALDRI hatt bedriftsabonnement. Henvendelser skriftlig og muntlig blir møtt med total ignorans og at det vil sendes et bruddgebyr på 3000kr. Null forståelse eller ønske om å prøve å hjelpe meg som kunde. Image som mobilleverandør er tydeligvis ikke viktig. Ser frem til å ta denne saken til Forliksrådet. 99% av alle anmeldelser av selskaper er negative

Svar fra SMB Mobil
19.11.2024 09:53

Hei og takk for din henvendelse. Det er veldig leit å høre du føler dette. Vi er en operatør i stor vekst og har mange fornøyde bedrift kunder, så vi ønsker å se hva som har skjedd her og finne en løsning sammen med deg. Ting som avtaletid og pris eks mva skal oppsummeres både skriftlig og muntlig å vi ser veldig strengt på om dette ikke har blitt fulgt her i din sak. Send meg en melding på [email protected] med informasjon om saken og org.nummeret ditt, så ser vi på det! Mvh Ida, SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Manglende informasjon

Omtale av  Misfornøyd

Utelot muntlig informasjon om bruddgebyr, momstillegg og 36 måneders bindingstid i telefonsamtalen. Dette stod kun i vilkårene som ble signert. Ville ikke ta skyld før jeg ønsket å gå til forliksrådet. Fungerer sikkert greit for bedrifter der du får all informasjon du trenger, men dette opplevdes ikke særlig profesjonelt når de henvender seg til privatpersoner som har et enkeltpersonsforetak.

Svar fra SMB Mobil
19.11.2024 09:37

Hei og takk for din henvendelse. Dette er veldig leit å høre. Denne informasjonen skal være med både muntlig og skriftlig, da våre kunder skal føle seg sikre på avtalen som blir inngått. Send meg en melding på [email protected] med forklaring av saken og org.nummeret ditt. Så ser vi på det! Mvh Ida, SMB Mobil

SMB = Svindel, Manipulering og Bedrag

Omtale av  Espen L

Fattet heldigvis mistanke til den useriøse og sleipe selgeren fra SMB. Utgir seg for å være fra Telenor, og sier de har lavere priser og samme betingelser som Ice. Dette er selvsagt løgn, så anbefaler alle å holde seg langt unna denne totalt useriøse bedriften. For dere som er lurt og manipulert inn i en avtale så anbefaler jeg å ta direkte kontakt med både daglig leder og samtlige styremedlemmer for å be om gebyrfri utmelding. Navn på daglig leder og styremedlem finnes på proff.no

Svar fra SMB Mobil
13.11.2024 13:36

Hei Espen, Vi beklager at din opplevelse med oss ikke har vært tilfredsstillende. Vi er opptatt av å være en god og seriøs utfordrer som skal være prisleder for mindre bedrifter med full Telenor dekning. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av å representere andre operatører, og vi tar slike tilbakemeldinger svært alvorlig. Hvis du fortsatt har spørsmål om avtalen, er du velkommen til å ta kontakt med oss direkte, så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg videre. Mvh, Alise SMB MOBIL

SMB Mobil har 918 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR