SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Min beskrivelse føyer seg inni rekken av alle de andre dårlige omtaler her. Selger som sier han har ringt meg før noe han ikke har, og med det " påstår at jeg er glemsk" Ingen opplysning om bruddgebyr. Får beskjed om at det står i vilkårene. Jada,smart triks det når epost kommer etter at man har blitt "presset" til å svare ja på sms når selger ringer. Har mailet med 2 kundebehandlere og en saksbehandler.Det sier vell sitt, i tillegg til at e- post havner i søppelpost. Nå sitter jeg med regning på 6000,- i bruddgebyr pluss fakturagebyr for mitt og min datters abbonement, som ikke er en del av mitt bittelille enkeltmansforetak. Kan noen vere så snille å få stoppet dette firmaet til å drive folk fra vannvidd? Dette er et firma som har til de grader strukket grensene og lar det gå utover bitte små bedrifter. Ta gjerne kontakt . Kanskje vi sammen kan ta dette rettslig om vi er flere sammen. Jostein H.
Hei Jostein. Takk for din henvendelse. Det er leit å høre opplevelsen du har med oss. Ingen skal føle seg presset til å takke ja til et tilbud og man kan si nei eller at tilbudet ikke er ønskelig. Er en avtale inngått med avtaletid, er det standard bruddgebyr. Det er leit du ikke ønsket prøve oss ut likevel, men var det noe spesielt som gjorde at du ikke ville ha tilbudet likevel? Send oss gjerne en melding på [email protected] så kan vi jo se på det sammen. Mvh Ida, SMB Mobil
Går det an å gi minus (-)stjerner? Da ville de ha fått det. Stiller meg bak de med samme negative opplevelse. Selger ringte meg mens jeg var på sykehuset og jeg gav beskjed om dette. Ringte meg igjen dagen etter. Jeg var skikkelig dårlig, men dette tilbudet "måtte" man bare takke ja til. Sa klart ifra at jeg ville ha all informasjon på epost, måtte be om det 7-8 ganger. Til slutt kom det et veldig mangelfullt "tilbud". Absolutt ikke et eneste ord om bindingstid. Først i siste del av den siste samtalen (når denne skal taes opp for begges parter) så kommer det frem at det er 36 mnd bindingstid. Syk som jeg var spurte jeg om dette i "tåka" jeg var i, men ble fort avfeid at dette var helt vanlig for små enkeltmannsforetak. Og fortere enn svint fikk jeg en melding jeg måtte svare JA på. Jeg ville gjerne lese igjennom hva jeg sa ja til, men selger maste at" du må sende Ja nå". Dum som jeg var ble jeg lurt til å gjøre dette.. kostet med 6000,- for å avslutte et abonnement enda ikke abonnementet hadde startet eller simkortet var satt i Mobilen... Mitt råd... Hold dere laaaangt unna dette firmaet.
Hei Jeanette. Takk for din henvendelse. Her vil jeg gjerne se på eposten du fikk med tilbud som ble bekreftet dagen etter da avtale skal samsvare muntlig og skriftlig så våre kunder er trygge på avtalen som blir inngått. Det er også leit å høre du ikke ønsket prøve oss ut, var det noe spesiell grunn til at du ikke ønsket tilbud likevel? Send meg en melding på [email protected] med kopi av tilbudet fra selger, en liten forklaring av saken og ditt org.nr så ser vi på det! [email protected]
Alt for lang oppsigelsestid. Ble ikke fortalt ved bestilling. Alt for dyrt avbestillings gebyr
Hei Wcp. Takk for din henvendelse. Oppsigelsestid og informasjon ved oppsigelse eller bytte ligger på våre hjemmesider, eller man kan kontakte oss ved spørsmål. Det er synd å høre du er misfornøyd, da både avbestillingsgebyr og oppsigelsestiden er standard for bedrift markedet. Mvh Ida, SMB Mobil
Billig og veldig god dekning, god dekning i utlandet også.
Hei Jens. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😄 Så flott å høre du er godt fornøyd med oss! Mvh Ida, SMB Mobil
Ekstremt useriøst firma! Selger per telefon som ikke oppgir at det er bindingstid og som konsekvent sammenligner mitt nåværende abonnement med det han tilbyr. Jeg har hatt eget firma i 20 år og ALDRI hatt bedriftsabonnement. Henvendelser skriftlig og muntlig blir møtt med total ignorans og at det vil sendes et bruddgebyr på 3000kr. Null forståelse eller ønske om å prøve å hjelpe meg som kunde. Image som mobilleverandør er tydeligvis ikke viktig. Ser frem til å ta denne saken til Forliksrådet. 99% av alle anmeldelser av selskaper er negative
Hei og takk for din henvendelse. Det er veldig leit å høre du føler dette. Vi er en operatør i stor vekst og har mange fornøyde bedrift kunder, så vi ønsker å se hva som har skjedd her og finne en løsning sammen med deg. Ting som avtaletid og pris eks mva skal oppsummeres både skriftlig og muntlig å vi ser veldig strengt på om dette ikke har blitt fulgt her i din sak. Send meg en melding på [email protected] med informasjon om saken og org.nummeret ditt, så ser vi på det! Mvh Ida, SMB Mobil
Utelot muntlig informasjon om bruddgebyr, momstillegg og 36 måneders bindingstid i telefonsamtalen. Dette stod kun i vilkårene som ble signert. Ville ikke ta skyld før jeg ønsket å gå til forliksrådet. Fungerer sikkert greit for bedrifter der du får all informasjon du trenger, men dette opplevdes ikke særlig profesjonelt når de henvender seg til privatpersoner som har et enkeltpersonsforetak.
Hei og takk for din henvendelse. Dette er veldig leit å høre. Denne informasjonen skal være med både muntlig og skriftlig, da våre kunder skal føle seg sikre på avtalen som blir inngått. Send meg en melding på [email protected] med forklaring av saken og org.nummeret ditt. Så ser vi på det! Mvh Ida, SMB Mobil
Fattet heldigvis mistanke til den useriøse og sleipe selgeren fra SMB. Utgir seg for å være fra Telenor, og sier de har lavere priser og samme betingelser som Ice. Dette er selvsagt løgn, så anbefaler alle å holde seg langt unna denne totalt useriøse bedriften. For dere som er lurt og manipulert inn i en avtale så anbefaler jeg å ta direkte kontakt med både daglig leder og samtlige styremedlemmer for å be om gebyrfri utmelding. Navn på daglig leder og styremedlem finnes på proff.no
Hei Espen, Vi beklager at din opplevelse med oss ikke har vært tilfredsstillende. Vi er opptatt av å være en god og seriøs utfordrer som skal være prisleder for mindre bedrifter med full Telenor dekning. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av å representere andre operatører, og vi tar slike tilbakemeldinger svært alvorlig. Hvis du fortsatt har spørsmål om avtalen, er du velkommen til å ta kontakt med oss direkte, så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg videre. Mvh, Alise SMB MOBIL