Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tusen takk for en utrolig tålmodighet og takk for at du ikke gav opp underveis.
Hei Tove! Tusen takk for de fine ordene! Vi er glade for at du følte deg godt ivaretatt, og at vi kunne være tålmodige og hjelpe deg hele veien. Det er viktig for oss å stå på for kundene våre, og vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! 😊 Mvh. Halima
Fekk hjelp med ein gong. Kort ventetid men litt vanskelig å finne telefonnummeret til kundesenter.
Hei Jermund! Vi er glade for at du fikk hjelp raskt og med kort ventetid. Vi tar med oss tilbakemeldingen om at det kan være vanskelig å finne telefonnummeret til kundesenteret, og skal se på hvordan vi kan gjøre det enklere for våre kunder. 😊 Mvh. Halima
Hadde et problem med innlogging i appen, det ble raskt løst!
Hei Kimberly! Så leit å høre at du opplevde problemer med innlogging i appen, men fantastisk å høre at du fikk en rask og god løsning på problemet :-) Tusen takk for en hyggelig omtale. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Jakob.
Tusen takk for meget god hjelp og en fantastisk god service ! Fikk svar ganske fort. En hyggelig kar tok seg av problemet veldig raskt.
Hei Sandie! Tusen takk for de hyggelige ordene! Vi er glade for å høre at du fikk raskt svar og at problemet ble løst effektivt av en hyggelig kundebehandler. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og er alltid her for å hjelpe deg! Mvh. Halima 💛
Fått god & mye info ifht valg av ny tlf. Som gjorde valget av ny tlf lett.
Hei Bente! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for at du fikk god og nyttig informasjon som gjorde valget av ny telefon enklere. Det er viktig for oss at du føler deg godt veiledet, og vi setter stor pris på at du deler din opplevelse! 😊 Mvh. Halima
Kjempefornøyd , når dem tok meg på alvor. Da jeg ringte inn ang et telefon nr , som blir brukt under svindelforsøk. Det telefonnr er nå blokkert ifra min telefon . Kjempe flotte mennesker som sitter på den andre siden av telefonrøret . Det gledet mitt hjerte i dag. God helg , og fortsatt fin dag.
Hei Anne! Tusen takk for den varme og positive tilbakemeldingen! Vi er utrolig glade for å høre at vi kunne hjelpe deg med å blokkere nummeret som ble brukt i svindelforsøk, og at du følte deg tatt på alvor. Det er akkurat slik vi ønsker at kundene våre skal oppleve servicen vår. Ønsker deg en fin dag! 😊 Mvh. Halima
Fikk fantastisk veiledning da mms sluttet å virke. Nå fungerer det fint igjen. I tillegg en hyggelig kundeveilder. :)
Hei Liv! Det er flott å høre at problemene med MMS ble løst i kontakt med kundeservice. Det er jo i tillegg fantastisk å høre at du opplevde kundebehandleren som hyggelig, slik skal det alltid være når man ringer inn til oss :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
At det ikke skal være mulig å få mobilsvar til å ikke koble inn etter ett sekund, når man har e-sim i Apple Watch, er helt ubegripelig. Burde være mulig å enten slå av mobilsvar, eller utsette innkobling til telefonen har ringt iallefall 10 sekunder. Måtte slette tvillingsim for å kunne koble bort mobilsvar. For dårlig, Talkmore…!
Hei Jan, Det fullt mulig å endre på tiden det tar før anropet blir koblet til mobilsvar. Du må gjerne sende meg en e-post til [email protected], så kan jeg hjelpe deg med veiledning, eller så kan du følge veiledning fra denne linken: https://talkmore.no/privat/kundesenter/tjenester/mobilsvar/brukerveiledning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Fikk god og informativ hjelp av en blid og hyggelig mann. Problemet kunne ikke løses, men fikk god forklaring på hvorfor.
Hei Lisbeth, Dette er jo bare helt fantastisk at du ble god tatt i mot og fikk god informasjon og hjelp fra vår kundebehandler. Så synd å høre at problemet ikke kunne løses. Ta gjerne kontakt med oss igjen om det er noe mer vi kan hjelpe deg med i saken din. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Rask hjelp og fikk vite det jeg var på jakt etter. Dyktig medarbeider.
Hei Lene, Så utrolig godt å høre at du fikk hjelpen du trengte fra en av våre dyktige medarbeidere! Der er akkurat sånn vi ønsker det skal være. Takk for nydelig omtale. Ønsker deg en fin helg, hilsen Julia.
Flinke tålmodig faglig gode å snill😊trofast kunde jeg 😊ville aldri bytte
Hei Dida, Dette var utrolig hyggelig å lese! Jeg er så glad vi har gode og fornøyde kunder som deg, og jeg håper du forblir hos oss i lang tid. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Super dekning. Var viktig for meg å ha god dekning på hytta i Hedalen, da jeg er der mye..
Hei Elisabeth, Det er akkurat sånn det skal være! Jeg er glad du er fornøyd med dekningen vår. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Dere bør se på betalingsløsningene deres! Veldig merkelig at hvis en betaler uviten for mye på ett tidspunkt så blir ikke dette kreditert på neste faktura fordi du har efaktura! Når du har sagt opp ditt abonnement flere månder etter å ha betalt for mye blir du fortalt at de pengene bare er tapt. Snakket med kundeservice som ikke kunne gjøre noe og henviste til elendige vilkår! Eg var fornøyd med dere eg, byttet bare fordi eg fikk ett billigere tilbud som bare varer noen måneder, hadde tenkt å komme tilbake! Men med tapte penger og elendige service avslutningsvis kommer eg ikke tilbake med mindre dette skulle bli ordnet opp i og pengene kreditert!
Hei Vibecke, Dette høres merkelig ut! Om du har penger til gode liggende hos oss grunnet dobbel betaling av en faktura skal vi selvfølgelig hjelpe deg med dette. Send meg en e-post til [email protected] så hjelper jeg deg videre. Ønsker deg en fin dag, hilsen Julia.
Da jeg var i jobb var vi Talkmore kunde. Jeg endret kun til privat avtale.Ved spørsmål får jeg alltid tydelige svar og god rettledning
Hei Øyvind! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for at overgangen fra bedriftskunde til privatkunde har vært enkel for deg, og at du fortsatt får tydelige svar og god veiledning når du trenger det. Vi setter stor pris på din lojalitet, ønsker deg en fin dag! 😊 Mvh. Halima 💛
👍 kjampe bra kundeservice fikk god hjelp det jeg ringte for 👍
Hei Rukhsana! Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
God dekning. Rimelig. God kundebehandling. Får ekstra ferie gb.
Heisann! Dette var utrolig gøy å lese! Fint å se at du er fornøyd med dekningen, tjenesten og vår kundeservice. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus