Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice som ikke vil innrømme egne feil og dyrt sammenlignet med andre på markedet
Dem fraskriver seg alt ansvar når ting ikke fungerer. Ingen kompangsjon for og være uten dekning i flere dager
Dårlig kundeservice opplevelser gang på gang. Uprofesjonelle og ufaglærte folk som tar seg godt betalt for dårlig service. Har vart kunde mange år, men aldri igjen.
Hjelper lite å ha grei nok pris til elendig dekning.
Jeg har knapt opplevd raskere og bedre kundeservice og jeg har fått god hjelp hver gang jeg har vært i kontakt. De løser henvendelsene raskt og kan tilby tilfredsstillende løsninger. Fin og oversiktlig administrering av eget abonnement på Min Side og god valgfrihet, priser og tjenester. Perfekt Telenordekning og mye for pengene. Dessuten har de god rabattordning for OBOS-medlemmer og man opptjener også cashpoints til Norwegian Reward.
Greit. Alt på stell. Ikke små ting som må betales for slik som for exempel hos Ice. Litt ukyndig behandling fra kundeservice. Er ikke billigst.
Har hatt Talkmore flere ganger de siste 5 årene. Første gangen for 3 år siden synes jeg de på kundeservice var hyggelige og hjelpsomme. Du ble hørt og tatt seriøst. De siste 2 årene synes jeg det er stikk motsatte. Vervet enn venn og skulle få 2 måneder "gratis". Bare tull!! Regningen ble dobbel enn vanlig. Det som skjedde var at iløpet av 2 dager inn i dette tilbudet ble all dataen på telefonen tappet, 6GB på 2 dager. Det gikk opp til 16Mb/s i flere minutter i strekk uten at jeg brukte telefonen, både natt og dag. Jeg vet med 100% sikkerhet at det er ikke noe jeg surfet opp ikke så jeg på videoer. Akkurat samme bruk som de siste 12 måneder før, aldri opplevd lignende. Etter dataen ble brukt opp iløpet av 2 dager gikk det over til å betale pr MB brukt. Det samme skjedde 2 dager i den andre perioden. Resultatet at regningen ble dobbelt opp for begge månedene. Skal strekke meg til å tro at jeg kunne tullet noe til og det ble sånn, men det skjedde akkurat det samme med vennen jeg vervet. Som sagt 100% overbevist at det er verken jeg eller vennen min som jeg vervet hadde surfet døgnet rundt og brukt opp 6GB på 2 dager. Når jeg ringte og forklarte dette til kundeservice, ble jeg ikke hørt. De mente det var min feil, mente jeg diktet det bare opp. Pussig nokk skjedde samme med min venn. Følte meg ganske lurt der. Generelt siste tiden når jeg tar kontakt med kundeservice får jeg verken hjelp, ingen hyggelig operatører og de kan heller ikke annet enn å kreve og stå på sitt. Setter ikke kunden i fokus i det hele tatt. Meget skuffende, fraråder på det sterkeste. Både jeg og min venn byttet for lengst.
Måtte nå si opp mitt mobile bredbånd da jeg ble FLÅDD!! Selv om jeg har kjøpt og betalt dataen fikk jeg ikke bruke opp de 50% resterende dataen selv om de er mine! Får sikkert ikke penger tilbake heller. Ringte Help advokaten min så håper de kan gjøre noe.😕😬 Hva angår tlf abonnement så er jeg delvis fornøyd og dekningen har vært bra! Kundeservice også bra.🌝
Trekker mer for databruk og har ikke fått info om merforbruk. Altfor dyrt. Betalt to ganger for en faktura via inkasso. Jeg måtte betale hele månedsavgift for bare for to dager. Ikke fått god respons.
Er blitt overbelastet for mitt abonnement, enda hverken sms, mms eller maks data er overskredet. Svært misfornøyd.
Skiftet til et annet selskap for noen måneder siden og får fortsatt faktura. Jeg skjønner ingenting. Det er forståelig at omtalen deres her ikke er noe god. Jeg velger å betale for denne gang og håper at jeg ikke får flere regninger.
God dekning, rask og hyggelig kundeservice. Telefonregning rett i vips.
Jeg har hatt talkmore noen år nå, men bytter det sekundet noe bedre kommer blinkende over skjermen. Foreløpig ikke sett noe bedre. - Svært høflig og god kundeservice - Helt OK priser (6 gb - 300 kr inkl alt det andre opplegget) - Veldig enkelt å betale regningene - Alt er tydelig, raskt og korrekt. - Super roaming uansett hvor jeg er - Man får veldig billige mobiler (nå har de 1000 kr avslag på toppmodellene) når man er kunde hos dem. Men ja, det er veldig viktig for meg at de som jobber for et selskap oppfører seg ordentlig og er hyggelige og proffe med kundene. Jeg hadde noen veldig negative opplevelser med kundeservicen til Telia og har aldri vurdert å bli kunde der igjen. Alt i alt: 9.5 poeng. Fordi jeg fortsatt vil ha mer data! :)
Jeg hadde sagt opp da jeg etter 3 mnd fikk sms om at abonnementet ville bli sperret om jeg ikke betalte. Dette var 70 kr på et krav på noe de sendte til inkasso som jeg betalte samme dag.* Deretter ringer jeg inn og siden jeg var blitt kunde sletter de denne. Deretter blir det uenigheter så jeg kansellerer abonnementet mitt før oppstart. Gjett om det de krediterte i første omgang kom tilbake? jupp det gjorde det. Chatter med Talkmore og får da beskjed om at nei denne skal betales (fikk fakt 20 okt med forfall 15 okt). chatten er bare sta å sier at den skal betales. Han i tlf forstår og ser hva som har skjedd og krediterer den på nytt å sender kreditnota. Noe som forteller at den var aldri slettet i første omgang eller ble satt opp igjen da Talkmore så at jeg ikke skulle være kunde igjen. Elsket Talkmore til dem begynte med det noe skeptiske spillet sitt. Gått bort fra Talkmore, fått med min kone og familie, enda fler kommer ;)
Ryddig og greit. Fungerer smertefritt. Alltid dekning, uansett hvor jeg er.
Super kundeservice og alltid korrekt faktura og veldig bra vervekampanjer.