Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er fornøyd med det meste. De har en pris og det er sjelden at det overstiger den faste månedsprisen.
Anmeldelsene med 5 stjerner her må være produsert av TM selv. Alt det negative som er skrevet i de ekte anmeldelsene, er sant, både når det gjelder fakturering første måned og rot og svindel med dataforbruk. Jeg får heller ikke varsel når datakvoten er oppbrukt (som skjer mystisk raskt, sml med forrige leverandør), bare på 80 prosent (som jeg mistenker er 99% for bare jeg så vidt bruker data etter det får jeg skyhøye tilleggsregninger).
Vært kunde fra 23/02 og fram til idag, så får vi faktura på 231 kr, tar kontakt og får da beskjed om at det betales fra påbegynt måned, så det er være å punge ut, ekstra latterlig synes jeg, også fordi man da heller ikke får bruke "14 dagers angrerett" etter at mobilabonnementet er tatt i bruk. Skulle ha hørt på alle advarsler og negative omtaler og holdt meg unna dere. 😠
Jeg har vært kunde 5 GB, betalt 299 abonnement, men de byttet, hvorfor? uten den de er bytte. Andre har godt serbisk, veldig bra. Jeg har fornøyd med Talkmore.
Hei! Talkmore er det verste selskapet du kan komme over i telebransjen. Når man melder seg den 1 eller 2 i måneden så må man betale full pris for hele måneden, selv om du ikke har brukt 1 teleskritt! Men når man en måned gratis ved å verve folk ja da går det fra dato til dato. Snakk om å lure penger fra folk. Jeg spurte da om jeg betalte denne siste faktatura på 600 kr for 2 dager om jeg var ferdig med dette selskapet da. Ja var svaret jeg fikk. Men tror du ikke att jeg neste måned fikk ett purregebyr på 70kr. Nå er 70kr ikke så mye penger, men prinsippet med å gi en gave på 700kr til ett selskap som lurer penger fra folk gjør meg veldig irritert. Kommer aldri til å sette en fot i nærheten Talkmore. Og om noen snakker om å anbefale telefonabonnement, kommer jeg til å be dem å holde seg langt unna Talkmore. Og kundeservicen.. Kunne ikke engang fjerne 70kr. Aldri mer Talkmore, og di reklaman dokker prøve dokker på tven.. Vel e du i militæret har du ikke råd til å ha Talkmore i alle fall. I tillegg forhåndsfakturer de, tror de er de eneste som gjør det.
Har hatt Talkmore i mange år. De har svært konkurransedyktige priser og ett allsidig tilbud av tilleggs-tjenester inkludert en mobil-app man kan styre mobilabonnementet med. Anbefales.
Grei pris. Funker krutt God dekning og lite tull. Aldri nede
Har prøvd mye forskjellig, men ender hver gang opp med å gå tilbake til Talkmore. Suveren kundeservice. Oversiktlige fakturaer. Tilstrekkelig utvalg i tilleggstjenester. Gode verve-ordninger. Telenor-dekning. Ingen skjulte kostnader. Konkurransedyktige priser utenfor EU/EØS. Om man i tillegg forhandler til seg litt rabatt så er Talkmore uslåelig.
Mange skjulte kostnader. Og sender ikke ut faktura men tar betalt for det likevel. Krever også full mnd avg 1mnd etter man har byttet operatør
Bra kundeservice, rask behandling, gode priser. Er veldig godt fornøyd.
Jeg byttet over fra Ice (som jeg var fornøyd med) fordi Talkmore ga meg et godt tilbud. Prisen jeg fikk av dem varte i 12 mnd, så gikk den opp. Fra Ice var jeg vant til at datahastigheten ble redusert om man gikk over grensa, men at man ikke betalte noe ekstra. Da jeg til slutt gikk over datagrensa til Talkmore, fikk jeg en melding om jeg ville kjøpe datapakke. Med kun få dager igjen av mnd, tenkte jeg at jeg kunne klare meg med redusert hastighet. Stor var derfor overraskelsen da jeg ettet ti dager fikk melding om at jeg hadde blitt belastet 49kr dagen for data. Da kjøpte jeg sporenstreks en datapakke på 1GB til kr 79. Ringte dem og forklarte misforståelsen, og lurte på om jeg kunne få ettergitt de over 100kr for de litt over to dagene med høy datapris, når jeg nå hadde blitt klar over det og kjøpt datapakke. Det kunne jeg ikke. Jeg møtte liten forståelse eller kundeservice. Jeg har vært en god kunde i halvannet år. Jeg opplyste dem da at jeg kom til å bytte tilbake til Ice, og grunnen.
Billigst, vet ikke. Kanskje billigere på utenfor EU. Mine erfaringer har vært bra, så lenge jeg får det til en billig kostnad.
Styr langt unna mobilt bredbånd herfra! Hvis du liker å kontakte kundeservice for feil-faktureringer annenhver mnd, snakke med et uhorvelig umodent kundeservice team som aldri forstår hva du mener, bruke timesvis på å sende epost og klager frem og tilbake, aldri få de forbruks meldingene du burde fått for så å måtte klage på overforbruk osv osv så er dette virkelig selskapet for deg! Mitt tips: gå til en av de andre tilsvarende! Det gjør jeg nå!
Prøver å omgjøre til familierabatt, men det går ikke på vanlig måte. Skulle ringt kundeservice, men dem bruker jo bare dyre nummer. Dette er ikke bra.
Byttet fra et Telenor Fri til Talkmores Fritt 4GB + EU for å spare penger. Hva skjer? Snakk om svindel. Fikk på kvelden samme dag som mobilabonnementet var tatt i bruk, beskjed om at datakvoten var brukt opp. Hadde knapt brukt 890 Mb av de 4 GB. Ble da så sur at jeg tvert gikk inn på nett og og søkte etter like billig moiblabonnement hos en annen operatør. Så hei og farvel Telenoreide Talkmore. Angrer bittert på at jeg byttet til dere. 9. januar vil et da 13 dager langt mareritt ta slutt. Får da et bedre mobilabonnement som gir hele 6 GB til samme månedspris.
God dekning, men kunne fått samlet hele familien på 1 faktura.