Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De sluttet å sende faktura, en feil dem selv sier de har gjort, så stenger de telefonen og slenger 200kr på regningen for å åpne telefonen igjen.
Gikk i samme fella som andre tenker jeg, hvor jeg ble lokket av noen cash points. Men man oppdager jo fort at prisene er lite konkurransedyktig og den største overraskelsen kom når jeg til slutt ville bytte igjen at de er såpass frekke at de tar betalt for en full måned ved bytte selv om det er den 2 i måneden så blir du betalende fullt på evt to mobil operatører. Alle andre jeg har vært borti før har såpass kundefokus at de SÅ KLART bare tar betalt for de få dagene du brukte samme måned ved operatør bytte. Det ble helt klart siste gangen jeg lar meg lure til å havne borti dette selskapet igjen. Så husk å si opp i god tid før måneds bytte og sørg for at den nye opperatøren aktiverer deg før ny måned da kun en dag over betyr at Talkmore skal ha FULLT betalt av deg.
Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen. De er alltid ute etter å gjøre meg ekstra fornøyd, med å gi meg en ekstra rabatt eller sette ned prisen, hver gang jeg ringer. Dekningen er som de sier på reklamen, den "kommer og går".
Bytta til Talkmore for å teste, men skremmande overforbruk av data. Eg har samme bruksmønster som før, men brukar opp datakvota ekstremt fort samanlikna med forrige leverandør. Eg vil garantert bytte tilbake til tidlegare leverandør etter at 1200 Norwegian Cashpoints er mottatt. Får berre håpe at det går i null...
Kan ikke kalle dette noe telefonfirma. Alt for dårlig, ingenting som henger sammen! Utrolig dårlig kundeservice og ingen hjelp å få.
Dårlig kundeservice: Meget treig kommunikasjon. De bruker lang tid på å lese meldinger, samt svare. Brukte mer enn 5 min etter melding var levert på både å lese og svare. Det er for dårlig! Da jeg spurte om anbefaling, fikk jeg tilbakemelding om å oppgradere abonnementet. Men det hadde vært rimeligere å bare kjøpe ekstra datapakke.. Rett og slett dårlig service!
Har ikke hatt noen problemer, så har ingenting og klage på heller, veldig bra!
Positivt: Telenornett, god app, enkelt og selvforklarende. Negativt: Dyrere enn tilsvarende fra andre leverandører. Nye kunder premieres med lavere månedspriser, men gamle kunder mister stadig fordeler, sist ut var lavere opptjening av Norwegian-poeng.
Fikk et tilbud på telefon med 3 måneder halv pris, prisen og dekning er bra, og selgeren var veldig hyggelig.
Ble kontaktet av en telefonselger fra Talkmore. Jeg betalte 299 for 6gb hos komplett men jeg betaler også for en til. Han sa at jeg hadde en rimelig løsning men at jeg burde få en familierabatt siden vi er to hos komplett. Nå fikk både jeg og den andre personen en rabatt og jeg kunne faktisk ikke vært mer fornøyd!
Service, betalingsalternativ. Har alltid fått god service fra dem.
Veldig fornøyd med Talkmore, har vært kunde til de i 7-8 år. Nå har vi samlet hele familien under Talkmore familieabonnement og det fungerer supert for vår del. Liker rollover på data spesielt godt. Eneste minuset er at prisene steg i sommer for å inkludere ringetid i EU, det er noe vi ikke har bruk for. Å da er det surt å betale for det....
De er flinke på kundeservice, men kunne gjerne ha blitt flinkere. Burde hatt lojalitets program. Har ikke vært direkte skuffet, men kan alltids bli bedre.
Rask hjelp ved behov, trivelig pris og oversiktlig, forståelig app/faktura.
Egentlig ingenting og utsette på Talkmore. Men det finnes billigere alternativ for samme produkt.
Selv om det ikke er inkludert data, var mobilabonnementet opprinnelig slik at man kunne bruke data for kr 39 på en dag med full hastighet, deretter ble hastigheten begrenset til 64kbps. Helt fint for meg. Men så plutselig drar det på seg over 100 kr på én dag bare fordi jeg har glemt å skru av mobildata. Rotete og uredelig oppførsel.