Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Byttet til telenor og angrer. Dårlig dekning, Dyreste abonnement jeg har hatt, ble lovet en fast sum, men det er alltid over. De tar 0,49 øre for å bruke bankid. Er så utrolig misfornøyd. Skal ALDRI ha Telenor igjen. Føler meg lurt
Fint med inkludert streaming av musikk og rollover, men ettersom yng-abonomentet er kun opp til 28 år var det på tide å finne noe annet. Saken var soleklar da Telenor tar seg betalt for å bruke BankID på mobil hver gang. Det er tragisk.
Elske telenor men de e j**li dyr, men det e verdt det! Vældi bra kundeservice!
Telenor har ryddig og oversiktlig faktura og gode nettsider. Jeg har vært Telenor-kunde i mange år og er veldig fornøyd med de. Prisene er akseptable og kundeservicen er god. De er konkurransedyktige.
Ikke lett få kontakt med når jeg trenger hjelp.
Telenor levere best dekning der jeg bor og jeg har prøvd andre selskaper tidligere og ender ALLTID hos Telenor igjen... Suveren dekning og kundeservice
Tok testen for å se om det faktiskt var noe bedre der ute, Men var ikke det og det sier jo litt :) Veldig fornøyd. Aldri problemer heller :) Sliter med å komme med problemer.
Telenor fungerer bra, men ender ofte opp med monster-regninger. Jeg trenger å bruke mye data uten å betale for mye.
Vanskelig og dyrt å få kontakt med dere. Umulig å komme i kontakt på telefon og e-post. Ingen gode tilbud til kunder som har vært hos dere i mange år
Dekninga er bra, men prisen er utrolig dyrt, så vil heller bytte til noe billigere
Ble lovet 300 nok i avslag på første regning, det skjedde aldrig! Uansett hvem jeg snakket om på kundeservice angående problemer, klarte de aldri å fikse noe. Svært misfornøyd, hadde Chess før og Telenor var en skuffelse i forhold. Har i dag Chilimobil, og er igjen tilfreds med min leverandør! Anbefaler ikke Telenor! Dårlig kundeservice og Europas dyreste GB pris.
Har vært kunde hos Telenor lenge, av ren latskap og gammel vane - men nå er det slutt. Elendig kundeservice de få gangene jeg har vært i kontakt med dem, dråpen som endelig fikk meg til å få ut fingeren og bytte leverandør var at jeg ble "tvangsflyttet" over til et abonnement som både var dyrere og hadde mindre data inkludert enn mitt tidligere abonnement. (I følge kundeservice skulle jeg i det minste få min gamle datamengde inkludert, dette skjedde ikke. Henvendelser til kundeservice blir besvart med svada.)
Telenor kan være relativt dyrt i forhold til andre leverandører. Men basert på dekning, stabilitet og god hastighet har det definitivt vært verdt det. Som nevnt oventil har jeg sjeldent opplevd problemer, og når det først har vært så har de som oftest vært rask til å si ifra og advare, i tillegg til å løse opp i det.
Vil du unngå å betale din del av topplønningene til disse udugelige lederene velg heller noen andre.
Verken Telenor, Telia eller noen av de andre store teleselskapene tilbyr fri data. Det gjør at jeg ikke kan bruke mobilen min slik jeg ønsker til en fornuftig pris. Hos ChiliMobil, som tilbyr fri data (1000GB/mnd), kan jeg se så mye film, YouTube og surfe til øynene detter ut. Abonnement som Telenor Fleksi blir helt absurd når det finnes fri data der ute. Jeg kommer aldri tilbake med mindre dere kan tilby fri data til en lavere pris enn ALLE konkurrentene.
Det er veldig bra de har så elendig behandling av privatkunden, det gjør det enkelt for konkurrentene å tilby gode og rimelige løsninger som Telenor kun tilbyr sine Bedriftskunder.