Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Mobil
2.3
594 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
594 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#12 av 13 mobiloperatører
33%
Dårlig
33% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 594 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
126
54
80
75
259
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Telenor

Omtale av  Aleksander

Legger hele tiden på diverse tjenester man ikke har bedt om og slik ender man opp med en skyhøy pris på abonnementet sammenlignet med andre tilbydere.

Grådig selskap

Omtale av  David M. D

Jeg brukte Telenor i masse år så byttes jeg over til Telia allerede i i 2015 fordi Telia hadde 2 år nedbetaling på telefon mens Telenor hadde ikke det. I 2023 har Telenor fortsatt ikke mye annet enn god dekning å tilby. Andre selskaper som Telia og Talkmore gir der avslag på ny helt ny iPhone hvis man kjøper med bindingtid, men Telenor har ikke denne tjenesten. Nå har Telenor økt prisene på nytt og tar 429 for ung ubegrenset data, mens andre tar mindre for samsvarende tjeneste. Jeg føler rett og slett at Telenor tilbyr ikke nok i forhold til hva man betaler og de utnytter at de er det største selskapet i Norge. Som kunde er jeg opptatt etter å få mest mulig ut av pengene mine som jeg ikke får hos Telenor. Kundeservice kunne blitt bedre. En dag satt jeg i kø i 13:00 i 20 min, så når Telenor svarte la de på for en eller annen grunn og jeg måtte ringe på nytt og vente i 20 min. Telenor har heller ikke live chat, bare robot chat som er ubrukelig. Helt latterlig at de ikke har chat med tanke på hvor mange resurser de her. Styr unna og heller bruk andre selskaper som faktisk tilbyr mer enn bare god dekning!

Selskapet prøver å lure og øke betalingsbeløpet.

Omtale av  Serhii

Jeg valgte det på grunn av god kommunikasjon på avsidesliggende steder. Ulemper: - ansatte nektet å hjelpe meg med å sette opp opsjoner, og jeg kan ikke norsk; - de kommer stadig og pålegger flere alternativer som du må betale eller nekte for; - dårlige applikasjoner, de har få alternativer; - problemer med å nekte å sende fakturaer

Erfaring

Omtale av  Turid

Bra, men litt dyrt for meg. Regningen har også vært litt forskjellige de siste ganger.

For dyrt

Omtale av  Thomas

Dyre abonnement og kan ikke gi gode tilbud før man bytter operatør. Tragisk. Hvis dem bytter navn på abonnementet, så må du faktisk betale for 2 mnd, fordi det er policy. Greit det, om jeg bestiller, men ikke når det er dem som endrer navn/avtale.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lureri

Omtale av  Anders

Ble overtalt av Telenor selger til skifte av abonnement. Orienterte selger hva mitt forrige abonnement omfattet og ble lovet samme tjenester til samme pris. Fikk hverken eSIM eller lovet datamengde. Forsøkte å kontakte Telenor via e-post, men fikk et rent svada svar tilbake. Har nå skiftet tilbake til forrige operatør. Telenor er et direkte kunde fiendtlig selskap uten mye troverdighet. Aldri mer!

Ufordragelig, uprofesjonellt og uten opplæring

Omtale av  Finnes I. O

Uprofesjonnelt og uten opplæring og normal folkeskikk. Hver dag, 3-4 timer i telefonen, hvor jeg blir satt over til ulike avdelinger, hvor den siste, ikke visste mere, enn den første!Virket som de alle, bare ville sette over til neste person, for og bli ferdig med saken!

Styr unna

Omtale av  Trine

Forsikret telefonen min gjennom SquareTrade ved kjøp av telefon hos Telenor. 5 uker at det ble opprettet sak hos SquareTrade har jeg nå mottatt 4 nye mobiltelefoner - alle defekte! SquareTrade vil fortsette å sende nye, Telenor fraskriver seg alt ansvar. Forsikre telefonen ditt et annet sted.

Tilbudssum vs fakturasum

Omtale av  Jahn H

Hvorfor har fakturaen høyere sum enn hva prisen er på abonnementet? Tross flere henvendelser på epost, ingen svar. Positivt, god dekning.

Påtvunget abonnement endring

Omtale av  Roy B

Får kun melding om vesentlig prisøkning og økning i datakraft uten at dette er etterspurt eller nødvendig. Ingen info om alternative eller rimeligere abonnement. Bakgrunn var opphør av eksisterende abonnement som erstattes av en dyrere løsning. Da blir en tvunget inn i en dyrere løsning, eller å si opp kundeforholdet. Ingen som avklarer hva som er kundebehov eller mulig alternativ løsning. Det er en oppmuntring til å skifte leverandør.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Telenor Mobil

Omtale av  Samson B

Eg blir flytta over på eit dyrare abonnement utan å spørja kunden.

Jeg finner ikke ord og vet heller ikke hvor jeg skal begynne!

Omtale av  Ella

De sender regning etter regning på beløp som ikke harmonerer med de avtalene som er inngått. Jeg har betalt mer enn kr 4.000,- for å være abonnent i 1,5 mnd. Jeg inngikk i utgangspunktet en mobilavtale til kr 299,- i mnd og bredbånd/TV til kr 920,- i mnd. Gratis installasjon. En billigere pakke enn det jeg hadde fra Altibox og Telia har blitt til intet mindre enn et ran i Telenor. Føler jeg har mistet kontroll over egen økonomi med deres uforutsigbare regninger! Går til Forbrukerrådet med dette!

For dyrt og priser endres uten forespørsel

Omtale av  Kjell H

Hever stadig priser og setter inn tjenester jeg ikke har bruk for.

Alt for dyrt !

Omtale av  Marianne

Dråpen kom da eg fikk mail om at abonnementet mitt kim ril å stige i pris. Fikk tilbud hos talkmore , der ef skal betale halvparten av det eg gjer i fag. Forstår ikkje at Telenor som er så store , ikkje har konkurransedyktige priser !

Begynner å bli dyrt.

Omtale av  Morten W

Prisens på abonnementet økes ofte. Begynner å bli veldig dyrt for lite. Ellers er dekning ok. Bildelagring i skyen er et pluss.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra, men for dyrt

Omtale av  John E. H

Veldig bra dekning i mitt område. God oversikt på Minside, og oversiktlig med tanke på at jeg har både mobil, e-post, fiber og TV/abonnement. Poblemet er at det nå er for dyrt, både mobil og fiber.

Telenor Mobil

Har tilegnet profilen
Telenor Mobil deltar på Bytt.no

Telenor Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Mobil besvarer ikke omtaler

Telenor Mobil har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Mobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Mobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR