Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mottok følgende melding: Ditt nye abonnement og pris I forbindelse med lansering av nye abonnement, avvikler vi tidligere abonnement. I løpet av november avvikler vi Original 3 GB og flytter ditt nummer ... til det nye og enda tryggere mobilabonnementet Mer 8 GB. I dag betaler du kr 299 og din nye månedspris vil være kr 359. Det er inkludert en kampanjerabatt på kr 70. Telenor legger her inn en kampanjerabatt ved bl a å tilby et såkalt nettvern+ i abonnementet.
I dag fikk jeg melding om at jeg kan bytte til ubegrenset medium som bare koster 100kr mer enn det abonnement jeg har i dag hos telenor (ubegrenset basis), stor det i meldingen. Jeg gikk inn på nettsiden deres fant ut raskt at de har en prisendring på abonnementet (30kr mer). Jeg ringte til telenor og spurte om prisendringen gjelder for eksisterende kunder for meg. Jeg fikk høre at prisen endrer seg akkurat som matvarerprisene. Prisen på abonnementet mitt har endret seg x2 i løpet av 6 måneder. De tror at abonnementet deres skal kostet så mye for dekning er norges beste og at forsterket sikkerhet er inkludert i abonnementet.
Får stadig telefon ifra telenor, når jeg tar telefonen og sier hallo så legger de på. Langt ifra serriøst. Makan til oppførsel.
Bra dekning , rotete regninger og dyrt ,treg kundeservice ,robotene kan de få en hvis plass da de er ubrukelige.
For dyrt. Ingen samlerabatt fordi om man har mobilabonnementet, Tv- abonnement og Internett fra samme leverandør.
Alltid gått tilbake til telenor. Best på dekning. Bedt på kundeservice og best på produkt. Har Ubegrenset Basis 499,- (100GB) og selv om jeg bruker mer merker jeg lite til strupet hastighet. Ingen skjulte kostnader
Meget hjelpsomme , god forklaring på spørsmål jeg stiller. Med enkle ord beskrives måten du kan løse saken.
Det nye abonementet er dyrere en det du hadde.og ingen alternativer
Finner det utrolig at Telenor overhodet har privatkunder. Det er dyrt, de holder ikke det som loves, man må abonnere på produkter man ikke trenger, dårlige tekniske løsninger og en kundeservice som er lite til hjelp. Ta i tillegg med liten vilje til å rette feil hvis det er helg så er farsen komplett.
Bedriten kundebehandling. Ble påtvunget et abonnement jeg ikke ønsket og samtykket for, enda jeg på forhånd varslet at jeg ikke ønsket å videreføre bedriftsabbonnementet privat. Klaget muntlig og skriftlig, men, null respons. Måtte ta saken videre til brukerklagenemda.
Etter oppsigelse av e-post, slettet Telenor fakturaen som var tilsendt ifm. dette. Det var bra. Men kundebehandler så at jeg ikke var Telenorkunde på mobil, og tilbød meg å bytte til dem med 2GB data til kr. 229.- pr. mnd. Jeg kunne ikke få tilbudet skriftelig, men måtte bestemme meg der og da. Da fakturaen kom, hadde jeg fått 6GB data til kr. 299.- pr. mnd. Ny kontakt med kundesenteret. Fakturaen skulle krediteres for overskytende. Det ble gjort, men nå fikk jeg kun 1GB til kr. 229.- pr. mnd. Bra på tilleggstjenester som Min Sky og Nettslett, men utover det, mye dyrere enn konkurrentene. Telenor har mistet en kunde.
Ingen angrerett i fysisk butikk, elendig. Ingen forståelse. Dement mor kjøpte telefon til 92 år mann som ikke behersker moderne touch telefoner. Får ikke bytte!
Helt topp service i butikkene deres. Det er viktigere enn prisen for min del.
400% økning i mobilregningen i 2023 uten at jeg har forandret abonnement. Har begynt å ta betalt 179kr pr email også, "fordi det koster så mye å oppdatere/vedlikeholde", neppe mer enn 30 øre pr klient i totalen er nok mer riktig! Til tross for Gratis GB data, pluss overskytende, presterte de å legge på 800-900 kr for data når de la om fra 5gb mnd til 8gb (2mnd)!
Hei! Vi har over sommeren gjort en del endringer i våre porteføljer og flyttet kunder med eldre abonnement over til nye løsniger - med varsel tidligere i vår og sommer. Man blir da satt over til et tilsvarende abonnement det man har i dag, hvor noen går noe ned i pris mens andre går noe opp. Den største prisdifferensen for det "verste" tilfellet er 120,- ekstra. Man blir varslet i forkant og kan fritt endre til det abonnementet som passer deg best innholds- og prismessig. Første faktura etter abonnementsendring vil alltid være litt større enn ellers fordi man betaler for to måneder på forskudd og er altså ikke din nye månedspris. Her må du se på datoperioden du faktisk betaler for. Prisen for èn Epostadresse ligger på 39,-, ikke 179,-.
Telenor er på vei ned, aldri opplevd mindre seriøs kundeservice fra et så stort selskap. De sentrer deg rundt fra ansatt til ansatt uten at noen kan hjelpe. Jeg har oppleved dette både på bedrift side (hvor de avsluttet alle seksjonene i sameiet sine internettavtaler 3 ganger "ved en feil"), og på privaten hvor det samme har skjedd. Det er helt latterlig.
Telenor er bra og leverer et produkt som bare funker og funker. God dekning best dekning innendørs utendørs best kvalitet. Raskest hastighet og svært liten respons tid på 5g/4g. Hadde noe sim trøbbel og ble sperra hvor jeg da kunne ønske de brukte chat på support enn og vente lenge før man får svar. Man får selv ikke kontaktet dem og når dere har lenger svar tid i perioder kan det bli komplisert. Men ellers er jeg knall fornøyd med alt annet og trenger minimal konkakt med support i utgangspunktet fordi det funker og funker ellers. Hatt Telenor i 12 år og testa andre her og der. Kun hvert irritert 3 ganger som de har orndet opp i. Jeg vil og si at telenor faktisk er billigere for meg enn en rekke så kalte billig levandører som nykommeren av de store med eget nett. Og mange av de mindre. Så lenge ikke Telenor skrur opp prisene så forblir jeg kunde lenge.