Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg fikk beskjed om at de var i samarbeid med Telenor og at jeg fikk billigere abonemant , kunne kjøpe telefon som ved swap avtale og sperring på datapakker , dette stemmer ikke. Regningene på telefon er 599 kr dyrere en Telenor nå og de skal ha 3000 kr pr abonemant for å gi slipp på meg. Føler meg lurt.
Hei Therese, Vi har krav i forhold til dokumentasjon og opplysninger som skal komme frem i innsalget, så det er veldig alvorlig dersom dette er brutt. Jeg vil gjerne se videre på saken for deg slik at vi kan komme frem til en løsning. Dersom det er ønskelig kan du sende nummeret dette gjelder til [email protected] Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble oppringt av selger fra Unifon med opplysning om at selskapet var en underleverandør av Telenor og hadde konkurransedyktige priser. Pris 219 pr mnd med 5G. Det ble ikke opplyst at prisen var uten mva og heller ikke at det kom noe gebyr i tillegg. Det ble heller ikke opplyst at de kun inngår avtaler med bedrifter. Jeg presiserte at vi ønsket abonnent som privatpersoner og ikke bedrift. Selgeren bekreftet at dette var greit. Ser etterpå at det nederst på kontrakten er tatt inn en setning om at de ser frem til et godt samarbeide med min bedrift. Det ble ikke oppgitt noe bindingstid 24 mnd og heller ikke noe gebyr på 3000 pr abonnement dersom vi ønsket å bryte kontrakten før utløp av bindingstiden. Sendte inn Mail til selskapet samme dag som kontrakten var inngått med krav om annullering av denne da det var gitt feil informasjon av selgeren. Ba om bekreftelse på at kontrakten var annullert. Har ikke mottatt noe bekreftelse og har hatt mange telefoner til support hvor jeg har etterlyst dette. Svaret er det samme hver gang. De har registrert saken og det arbeides med dette. De lover kjapp tilbakemelding. Har ikke hørt noe fra dem. Siden dette var et gunstig tilbud så tok jeg også med min kones abonnement. Hun har ikke noe forhold til bedriften, men de har tatt hennes abonnent inn i kontrakten uten godkjenning. Unngå dette selskapet. Du blir lurt, dette er svindel. Jeg har sendt inn klage til Brukerklagenemda.
Hei Kjell, Vi tar det veldig alvorlig dersom det er komme frem uriktig opplysninger i innsalget. Unifon leverer tjenester med Telenor dekning, men vi er ikke en underleverandør av de. Vi tar gjerne å lytter til innsalget, men da trenger jeg ditt nummer. Du kan ta kontakt på [email protected] så skal jeg personlig sørge for at saken blir undersøkt. Ha en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Vi fekk aldri faktura i januar og februar i posten. Eg har hatt tre samtaler om dette, 07.02., 17.02.,21.02., i dag ( 21.02.) fekk eg faktura for Jan & febr på Mail og betaler innen frist 16.02.2023. Eg snakka med ei i dag, og ho ordna dette fort!!!
Hei Grethe, Så godt det ordnet seg etter samtalen med kundesenteret. Ring oss gjerne igjen dersom det skulle være noe. Vi er her for å hjelpe! Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Gikk på livets største lureri der man blir prata trill rundt og fikk beskjed om de var under Telenor men etter samtale med Telenor etterpå så viste det seg att de ikke var det. Og det greine att man måtte trykke ok så dagen etter jeg skrev jeg ikke ville ha dette så må jeg betale 3000? Vurderer advokat og henge ut dette selskapet skikkelig 🤨 styr unna dette selskapet. Elendig kunderådgiver som svarte meg.
Hei Roy, Vi tar det virkelig på alvorlig dersom du er feil opplyst på telefon. Unifon er ikke en leverandør under Telenor, vi leverer tjenester med Telenor Dekning. Send meg gjerne ditt nummer på [email protected], så tar vi en gjennomgang av innsalget for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Pratet med en hyggelig selger som informerte meg om at med Unifon fikk jeg de samme fordelene på dekningen som jeg gjorde på mitt daværende telenorabbonoment til en litt rimeligere pris. Har nå testet det ut i drøye 2 måneder og er så langt strålende fornøyd med både dekning og pris! Takk for det, mvh Siri
Hei Siri, Tusen takk for at du deler din erfaring. Vi skal fortsette å jobbe med å opprettholde det gode inntrukket i fremtiden. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Tilbudet jeg ble presentert av selger fra Unifon skulle være tilsvarende tilbudet jeg i dag har fra Telenor, men til lavere pris. Det viser seg imidlertid at produktene Telenor og Unifon tilbyr har vesentlige forskjeller og ikke kan sammenlignes. Telenor inkluderer en rekke tilleggstjenester i sine abonnement som ikke Unifon har løsninger for. Angrefrist, som man har på stort sett alle andre produkter og tjenester, eksisterer ikke i mobil bransjen. Jeg tar brydd gebyret på 3000,- + mva - Unifon kan glemme å få meg som kunde!
Hei Atle, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men send meg gjerne en epost på [email protected] for en gjennomgang. Unifon leverer tjenester med 100% Telenor dekning, produktene vi har er uansett ikke identiske da vi er to forskjellige leverandører. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Utgav seg å være underleverandør av Telenor da de tok kontakt pr telefon. Ikke opplysning om lang bindinstid. Ikke tilsendt angrettskjema.
Hei Arnt, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS