Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask problemløsning med kompetent og hyggelig representant
Hei Johnny, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av Unifons selgere, de tilbydde meg et abonnement som var billigere enn det jeg hadde(199,- per mnd hos ICE). Prisen var 170 kr. De unnlot å fortelle om mva, bindingstid på 24 mnd, oppsigelsestid, fakturagebyr på 100 kr per måned, og bruddgebyr på 3000. Ble heller ikke fortalt at forbrukerrettigheter ikke gjelder for næringsdrivende. Dette er et useriøst selskap som utnytter smutthull i loven til å berike seg selv. De bryr seg ikke engang om folk har reservert seg mot telefonsalg. Har sett avisartikler hvor de har lurt eldre og uføre personer. Dette er en sak jeg skal politianmelde. Det er det eneste som hjelper mot slike selskap
Hei Jon, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Møtte på svært oppegående og imøtekommende kundebehandler. Det var ingen telefonkø og jeg fikk all hjelpen jeg trengte, med engang.
Hei Daniel, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen din! Det setter vi pris på. Hos oss skal du få svar innen 30 sekunder på telefon, og under 24 timer dersom du henvender deg på e-post. Vi har også døgnåpen vakttelefon. Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Hilsen Emilie Unifon AS
God service og hyggelig saksbehandler👍👍👍ordner fort opp. Så det gir en god følelse å få ordnet opp i avtaler👌👌👌👌👌
Hei Ansnes, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Blir tvunget inn i abonnement, etter manglende opplysninger om mva, bindingstid, bruddgebyr etc, gråsonen av hva som er tillat, håper dere sover godt om natten😇
Hei Truls, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Værste jeg har vært borti... På telefon løy de om pris og informerte ikke om bindingstid. De lovet en betraktelig bedring fra dekningen jeg hadde i tidligere selskap, men det fikk jeg ikke. Tvert om, var dekningen jeg fikk av Unifon søppel. Treigt nett og dårlig dekning.. On-boarding prosessen var klumsete og frustrerende.. Nå forstår jeg hvorfor den er satt på måten den er.. For å forvirre kunder til å overse alle de røde flaggene til selskapet. Hva en du gjør, IKKE bli kunde!
Hei Pål, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Hyggelige kundebehandlere, men firmaet Unifon fremstår som om de vil rane sine kunder.
Hei Tove, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS